Örfil
Guest
Jaa nettisivuston ylläpito tapahtuu kollektiivisesti sekä erinäisten vandalisointikekkereiden järjestelyt?Ketkä on anarkistien johtajia?
Jaa nettisivuston ylläpito tapahtuu kollektiivisesti sekä erinäisten vandalisointikekkereiden järjestelyt?Ketkä on anarkistien johtajia?
Mistä rikoksesta? Tuollaiset instanssit ovat hyvin tarkassa seurannassa ja rikosilmoituksia tehtänee aika tiuhaan. Suomessa kun kaikesta huolimatta on edelleen sanan- ja mielipiteenvapaus, mielestäni on aika kummallinen vaatimus lähteä niitä ylenpalttisesti rajoittamaan. En mä sitä tarkoita, että kyseiset mielipiteet olisivat millään tavalla järkeviä tai olisin niistä samaa mieltä, kuitenkin typerätkin mielipiteet ovat laillisia. *Sallittujen mielipiteiden rajoittaminen johtaa hieman pidemmällä aikavälillä totalitarismiin.Suomen Sisun ja takku.netin johtohenkilöt voisi asettaa rikosoikeudelliseen vastuuseen.
Ja muut vastaavat järjestöt.
Vitsi selitettynä: se oli sarkasmia ja jarna-ansa.Mistä rikoksesta?
Hyvin vahva kompEn tiedä. Vaikka osuisi silmiin, niin jätän lukematta. Ei ansaitse hänen tekstinsä sekuntiakaan mun aikaani. Ja sekäs Bätmäniä vituttaa, kun kukaan ei kiinnitä sen koliikkiin huomiota.
Kaikki, jotka uhraatte ruutuaikaanne minkäänlaisten ääri-ilmiöiden minkäänlaisille media-alustoille, tulette samalla ruokkineeksi kyseistä toimintaa. Koska *huomiota pliis*Suomen Sisun ja takku.netin johtohenkilöt voisi asettaa rikosoikeudelliseen vastuuseen.
Ja muut vastaavat järjestöt.
Sitä samaa se on. Kuten kuvat dokaamisesta invavessoista. F1-Forumin Tuksu.Tuksu-ilmiö?
Eihän niihin mitään tarvitse kommentoidakaan ja bätmänin sivuille ei edes voi. Ja mistä ne tietää että minä juuri luen jotain tiettyä artikkelia sieltä?Hyvin vahva komp
Kaikki, jotka uhraatte ruutuaikaanne minkäänlaisten ääri-ilmiöiden minkäänlaisille media-alustoille, tulette samalla ruokkineeksi kyseistä toimintaa. Koska *huomiota pliis*
Haluatko tosiaan kuulla?Voiko turhempaan aikaansa käyttää?
Niin siis jos käyttää aikaansa tuollaiseen Tuksu-huoraamiseen?Haluatko tosiaan kuulla?
Olihan tuossa muitakin, jotka jättävät hyvällä väliin Bätmänin jutut. Suosittelen. Nostaa näköjään sullakin kierroksia ko. herran kirjoitukset ja me täällä kärsitään siitä sitten.:thumbfh:Voi Salminen, Salminen
Sun postaukset.Mitähän sun pitäisi jättää lukematta?