Yleinen politiikkajarna

Olisiko SSS-hallitus (Sipilä-Stubb-Soini)

• Äänestäjiä yhteensä
    48
  • Äänestys suljettu. .

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Suomen Sisun ja takku.netin johtohenkilöt voisi asettaa rikosoikeudelliseen vastuuseen.
Ja muut vastaavat järjestöt.
Mistä rikoksesta? Tuollaiset instanssit ovat hyvin tarkassa seurannassa ja rikosilmoituksia tehtänee aika tiuhaan. Suomessa kun kaikesta huolimatta on edelleen sanan- ja mielipiteenvapaus, mielestäni on aika kummallinen vaatimus lähteä niitä ylenpalttisesti rajoittamaan. En mä sitä tarkoita, että kyseiset mielipiteet olisivat millään tavalla järkeviä tai olisin niistä samaa mieltä, kuitenkin typerätkin mielipiteet ovat laillisia. *Sallittujen mielipiteiden rajoittaminen johtaa hieman pidemmällä aikavälillä totalitarismiin.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
En tiedä. Vaikka osuisi silmiin, niin jätän lukematta. Ei ansaitse hänen tekstinsä sekuntiakaan mun aikaani. Ja sekäs Bätmäniä vituttaa, kun kukaan ei kiinnitä sen koliikkiin huomiota.
Hyvin vahva komp

Suomen Sisun ja takku.netin johtohenkilöt voisi asettaa rikosoikeudelliseen vastuuseen.
Ja muut vastaavat järjestöt.
Kaikki, jotka uhraatte ruutuaikaanne minkäänlaisten ääri-ilmiöiden minkäänlaisille media-alustoille, tulette samalla ruokkineeksi kyseistä toimintaa. Koska *huomiota pliis*

Örfil

Guest
Hyvin vahva komp
Kaikki, jotka uhraatte ruutuaikaanne minkäänlaisten ääri-ilmiöiden minkäänlaisille media-alustoille, tulette samalla ruokkineeksi kyseistä toimintaa. Koska *huomiota pliis*
Eihän niihin mitään tarvitse kommentoidakaan ja bätmänin sivuille ei edes voi. Ja mistä ne tietää että minä juuri luen jotain tiettyä artikkelia sieltä?

Vai luuleeko esim. Salminen että Bäckman jossain kiehuu raivosta kun juttujaan ei fiktioinehmo lue :D