sammyosammy
Senior Citizen
Housuissas on hurja. Määrittele "kansa". Tee se niin, että peukutan, niin sitten kaikilla on kaikki hyvin...Sä oot aika hurja.
Näköjään otat henkilökohtaisesti kun kansa arvostelee uuden hallituksen linjauksia.
Housuissas on hurja. Määrittele "kansa". Tee se niin, että peukutan, niin sitten kaikilla on kaikki hyvin...Sä oot aika hurja.
Näköjään otat henkilökohtaisesti kun kansa arvostelee uuden hallituksen linjauksia.
Nyt olet väärässä. Tavoitteena ei ollut kahlita. Kunhan esitin (ja tulen esittämään) haisevan vastalauseeni kaikille maailman mielensäpahoittajille ja nurkista huutelijoille. Itselläni ei mene ihan kympillä juuri. Mutta - vinkumiseen, valittamiseen ja yleiseen "haistavittuun" en syyllisty. Comprendo?Mulle ei ole auennut sun tarve kahlita keskustelua keskustelupalstalla
Juu juu. No hätä.Nyt olet väärässä. Tavoitteena ei ollut kahlita. Kunhan esitin (ja tulen esittämään) haisevan vastalauseeni kaikille maailman mielensäpahoittajille ja nurkista huutelijoille. Itselläni ei mene ihan kympillä juuri. Mutta - vinkumiseen, valittamiseen ja yleiseen "haistavittuun" en syyllisty. Comprendo?
On ihan ymmärrettävää, että leikkauksia vastustavat sellaiset joihin ne kohdistuvat. Eihän se tietenkään mukavaa ole. Tietyt ryhmittymät, esimerkiksi opiskelijat, ovat kärkkäitä lähtemään erilaisiin häppeninkeihin, myös mielenosoituksiin opskeluun liittyvissä asioissa. Nythän ei ole päätetty vielä lainkaan, miten nuo tulevat muutokset toteutetaan, joten vastustetaan jotakin tietämättä edes tarkemmin mitä.Mulle ei ole auennut sun tarve kahlita keskustelua keskustelupalstalla.
Kansa = esim. Ne tuhannet jotka eilen Helsingissä järjesti mielenosoituksien leikkauksia vastaan. Saattaa siellä olla sellaisiakin jotka erehdyksessä äänesti SSS:ää vaalilupausten perusteella.
Mitenkäs sellainen skenaario, jossa luvataan olla leikkaamatta, eikä oikeasti leikatakaan?Leikkaukset ja niiden toteuttamistapa on eri asia kuin se, että ensin luvataan olla leikkaamatta mutta sitten heitetään lupaus roskiin ja kaavaillaan leikkauksia.
Jjusbanille kävi naamakystan kanssa just noin.Mitenkäs sellainen skenaario, jossa luvataan olla leikkaamatta, eikä oikeasti leikatakaan?
Kystan näkövinkkelistä Jjusbanilta oikea veto!Jjusbanille kävi naamakystan kanssa just noin.
Varmaan sellaisessa skenaariossa mielenosoitus on tehnyt tehtävänsä, muistuttaen leikkaajaa lupauksistaan.Mitenkäs sellainen skenaario, jossa luvataan olla leikkaamatta, eikä oikeasti leikatakaan?
Nimenomaan. Kun ei ole balsseja koskea rakenteisiin.Nämä leikkaukset ovat vielä kevyttä juustohöylää.
Kyllä minä ainakin kritisoin myös muihin kohdistuvia leikkauksia. Epäitsekkyys ja empatiakyky ei vaan ole oikein muodikasta nykymaailmassa.On ihan ymmärrettävää, että leikkauksia vastustavat sellaiset joihin ne kohdistuvat.
Nyt, kun tuo kastikeVarmaan sellaisessa skenaariossa mielenosoitus on tehnyt tehtävänsä, muistuttaen leikkaajaa lupauksistaan.
Oikeasti? Et toivottanutkaan mua helvettiin? Ilahduin.Ihan suht ok:n näköinen kastike. 8/10
Ei ole juuri nyt syytä. Annan sinun meuhkata ihan omaksi iloksesi ja keskityn johonkin muuhun itse, ainakin vaihteeksi. Ei sitä karhukaan jaksa riehua koko ajan. Se vetää välillä puolukoita.Oikeasti? Et toivottanutkaan mua helvettiin? Ilahduin.