Onneksi vetelehtivät työttömät saavat vastapainoksi vähän lisää runtua.Sössöhallitus käytännössä lopettaa harmaan talouden tutkinnan ja tarjoaa verorikollisille veronalennuksia.
Eikö tuo nyt ollut aika odotettavissa porvarihallitukselta? Kovat otteet säästetään duunarin kiusaamiseksi.Sössöhallitus käytännössä lopettaa harmaan talouden tutkinnan ja tarjoaa verorikollisille veronalennuksia.
Mitähän sotaveteraanitkin ajattelevat?Ja etenkin eläkeläiset. Niitä kun on hankala pakottaa orjatöihinkään.
Ei tietenkään sido, vaan jokainen uusi hallitus laatii uuden perustuslain.Sitovatko edellisen eduskunnan päätökset myös seuraavaa eduskuntaa? Eli jos lakia ollaan vasta valmistelemassa, niin eikö pitäisi katsoa onko sillä lailla myös nykyisen eduskunnan kannatus?
Sama vastaus multa. Jos ihmiset ei kuluta niin lisää työttömiä tulee.Mun hommat riippuu pitkälti kotimaisesta kysynnästä ja se toki on kovasti uhattuna näiden tolvanoiden taholta. Vaikuttaako suoraan muhun? Jos saavat hallitusohjelmastaan puoletkaan läpi niin vaikuttaa.
Suomen kokonaisetua ajava hallitus ois kiva ylläri. En mä jaksa pitempään puhelimella runoilla.
Sähän voit omakohtaisesti puuttua tuohon kokeemaasi ongelmaan ja lahjoittaa esimerkikis 10 % nettotuloistasi vähäosaisille.Toisin kuin Rainierilla, niin hallituksen ei tarvitse ajaa mun etua, vaan mielummin vähäosaisten. Ja sitähän ne ei tee.
Eikö voisi osaa veroista laittaa? Niistä joista menee melkoisia yritystukia, poliitikkojen tukia jne.?Sähän voit omakohtaisesti puuttua tuohon kokeemaasi ongelmaan ja lahjoittaa esimerkikis 10 % nettotuloistasi vähäosaisille.
Nykyisellään aika merkittävä osa veroista menee tulonsiirtoihin.Eikö voisi osaa veroista laittaa? Niistä joista menee melkoisia yritystukia, poliitikkojen tukia jne.?
Etkö sä ollutkaan kokoomuslaisen politiikan kannattaja?Markolta tyydyttävä vastaus, Jone taas sortui heittoihin (..."toisin kuin Rainerilla"...).
Meneehän multa bruttotuloista 32% veroihin. Eikö mulla ole oikeutta esittää mielipidettä sen käytöstä kansankunnan eduksi?Sähän voit omakohtaisesti puuttua tuohon kokeemaasi ongelmaan ja lahjoittaa esimerkikis 10 % nettotuloistasi vähäosaisille.
Esimerkiksi sairaalamaksut, sairaspäivärahat, päivähoito yms. joissa asiakkailta peritään maksuina hyvin pieni osuus todellisista kustannuksista.Voi olla jotain 0,1% toleransseja...mitäs niitä muita?
16,7% eläkkeisiin.
5,2% työttömyysetuuksiin.
2,5% lapsilisiin.
1,7% opintotukiin.
Loput menot melkeinpä sitten valtion infran hoitoa ja rakentamista, työntekijöille palkanmaksua, kuntien avustamista ja valtionvelan hoitoa.
Sähän olit niin kovin huolissasi vähäosaista, niin ei kai tuo osallistuminen niin kauheata olisi. Miten ne porvarit käyttää sun verovarat rikkaiden eduksi? Valtiohan rahoittaa lainaamalla jo nyt merkittävän osan budjetista. Jos tuloveroprosentti nostettaisiin sataan, niin silloin budjetti saataisiin jaettavaa köyhille?Meneehän multa bruttotuloista 32% veroihin. Eikö mulla ole oikeutta esittää mielipidettä sen käytöstä kansankunnan eduksi?
Vai pitäiskö mun vielä antaa 10% lisää tuloistani köyhille, jotta porvarit voi käyttää mun verovarat rikkaiden eduksi?
Oot sä kyllä härski jätkä!