Tämä on yksi surullinen esimerkki siitä, että pelkkä kirjoitustaito riittää artikkelin saamiseksi lehteen.Suomi lähenee tulonjaossa Neuvostoliittoa, kirjoittelee Uchanov hooässässä, jos jotakuta kiinnostaa ongelman ydin.
Noinhan toi toimii, tietty linkki artikkeliin olisi voinut olla kun ei itse viitsi etsiä.Suomi lähenee tulonjaossa Neuvostoliittoa, kirjoittelee Uchanov hooässässä, jos jotakuta kiinnostaa ongelman ydin.
Tämä edellisen eduskunnan hyväksymän homolain mahdollinen tyrmääminen olisi mielestäni "sandaali". Kyseisessä asiassa ei tosin ole kiinni pelkästään Lindström vaan puolue nimeltä Persut!Hieno mies toi Lindström. Ei kunnioita kansan ja eduskunnan tahtoa, vaan oma, demokraattisesti hävinnyt mielipide menee edelle.
Sä olet pässi siellä Suomen kansan palvelijana etkä omien ahdasmielisten mielipiteiden.
Kyllä siitäkin sakoilla useimmiten selviää.Tuon päälle kun vielä menet tarttumaan poliisia rinnuksista kaksin käsin et enää sakoilla selviä, vaan löydät itsesi silmänräpäyksessä maasta makaamassa kädet selän taakse väännettyinä käsiraudat ranteissasi ja saat kuulla tulleesi pidätetyksi virkavallan väkivaltaisesta vastustamisesta epäiltynä.
Mun käsittääkseni Lindström ei haluaisi esitellä lakia, mutta kunnioittaisi sen hyväksymistä, vaikka sitä itse vastustaakin. Se on mun mielestä vähän eri asia. Pidän itse kuitenkin tuota käytöstä omituisena.Hieno mies toi Lindström. Ei kunnioita kansan ja eduskunnan tahtoa, vaan oma, demokraattisesti hävinnyt mielipide menee edelle.
Sä olet pässi siellä Suomen kansan palvelijana etkä omien ahdasmielisten mielipiteiden.
Emeritusprofessorihan on täysin väärässä. Lindström ei ottanut kantaa tuohon nimenomaiseen tuomioon, vaikka ajallinen yhteys asian esillenostamiseen on selvä. Kuitenkin erityisesti raiskaustuomiot ovat puhuttaneet vuosikausia sekä kansalaisia, että poliitikkoja, lakeihin on osittain tehtykin kiristyksiä.Tota...jospa vähän aiheesta eli ihan niinkuin hallituksesta sananen.
Nythän on niin, että Tapanilan raiskaustuomion jälkeen Lindström julkaisi tiedotteen jossa kertoi nopeuttavansa rangaistusten oikeudenmukaisuutta.
Emeriutusprofessori.
Tämä siis lähinnää siksi, että kolmikantaisesta vallasta tulisi pitää kiinni ja mm. tuomioistuimen riippumattomuudesta.
Tosiaan Tapanilan raiskaustapaus ja itseasiassa useita vuosia jatkuneet lepsuilut esim. törkeissä seksuaalirikoksissa puhuttavat. Yleisestikin ollaan ihmetelty ihan syystä lieviä tuomioita. Tapanilan tapauksen tuomio oli täysin käsittämätön mediassa olleiden tietojen perusteella. Kuulemma pöytäkirjoja lukemalla voisi ehkä tulla eri ajatuksiin tapauksesta.
Oli miten oli niin ihan selvästi lainsäätäjillä on syytä selvittää asia. Tästä olen siis samaa mieltä Lindströmin kanssa. Proffa taitaa tosin mennä liian pitkälle nykyisen oikeussysteemin puolustamisessa. Minusta on ihan selvästi tutkinnan paikka ja kukapa muu kuin oikeusministeri + hallitus voi kyseistä tutkimusta johtaa/tehdä.
.
Niin, tässähän on kyse lähinnä protokollasta. Kyseisen lain on eduskunta hyväksynyt ja presidentti vahvistanut, ei sitä yksi ministeri enää kaada. Tämä esittely on hyväksymisen jälkeen laadittu kokonaisselvitys kerrannaisvaikutuksista, eli miten sukupuolineutraali avioliittolaki vaikuttaa muihin lakeihin.Mun käsittääkseni Lindström ei haluaisi esitellä lakia, mutta kunnioittaisi sen hyväksymistä, vaikka sitä itse vastustaakin. Se on mun mielestä vähän eri asia. Pidän itse kuitenkin tuota käytöstä omituisena.
Nimenomaan. Sitä hän alunperin pohti, voisiko nakittaa esittelyn jollekin toiselle, mutta totesi myöhemmässä haastattelussa, että joutunee ne muutkin ministerit mielipiteensä vastaisia esityksiä tekemään.Lindström ämpyilee nyt vain siitä, ettei haluaisi esitellä tätä lakia. Jos Lindström ei esittele sen tekee sijainen, mutta esittelemättä se ei jää.
Vertailuahan käytiin silloisiin vapaisiin läntisiin talouksiin ja nl oli huonona esimerkkinä korkeine riistoasteineen. Sittemmin riiston aste on lännessä kehittynyt nl:n mittoihin.Tässä asiaa sivuava graafi
http://www.findikaattori.fi/fi/38
Jos katsoo tuota, niin huomaa, että silloin kun palkkatulot ovat suurimmillaan verailtuna omaisuus- ja yrittäjätuloon, niin ollaan lamassa tai taantumassa (avoimen talouden aikana). Tällöin luonnollisesti syntyy työttömyyttä ja syrjäytymistä sekä muuta ongelmaa.
Vertailu Neuvostoliittoon on jo itsessään täysin absurdi kun talousjärjestelmät olivat erilaiset.
Ehkä ei kannata pitää Suomea enää läntenä. Eipä se muualla sama kehitys ole ollut. Tietty maakohtaista, ehkä jossain muuallakin.Vertailuahan käytiin silloisiin vapaisiin läntisiin talouksiin ja nl oli huonona esimerkkinä korkeine riistoasteineen. Sittemmin riiston aste on lännessä kehittynyt nl:n mittoihin.
Persu-Niinistön touhu vaikuttaa nyt kovin suomettuneelta. Sosiaalidemokraatti-Löfvenkin uskaltaa tuomita Venäjän valloitusaikeet. Niinistö on oppositiossa ollessan esim. tuominnut Ottawan sopimukseen liittymisen, mutta nyt kun olisi yhteispohjoismaisesti mahdollisuus tuomita hyökkäysaikeet pohjoismaisiin saariin, Niinistö skagaa.Raportti: Venäjä harjoitteli Ahvenanmaan valtausta (Lyhennelmä, HS 26.6.2015)
Yhdysvaltalainen tutkimuslaitos CEPA väittää tuoreessa raportissaan, että Venäjä harjoitteli maaliskuussa Ahvenanmaan, Gotlannin ja Bornholmin saarten miehitystä. Puolustusministeri Jussi Niinistö (ps) ei pidä harjoitusta erityisen dramaattisena. "Harjoituksissa käytetään erilaisia skenaarioita mutta se ei kuitenkaan tarkoita pidmmälle siirtymistä", Niinistö kommentoi.
Ruotsin pääministeri Stefan Löfven otti puolestaan torstaina kantaa Venäjän harjoitukseen Gotlannin osalta. "Ei ole ok edes suunnitella tuollaisia asioita", Lofven sanoi Expressen-lehdelle.
Nimenomaan kehitys on ollut samankaltaista kaikissa länsimaissa, laski niihin Suomen eli ei.Eipä se muualla sama kehitys ole ollut.
Tokihan meidän pitää tuomita julkisesti Yhdysvaltalaisen propagandajärjestön väitteet Venäjän mielikuvitusagressioista.Persu-Niinistön touhu vaikuttaa nyt kovin suomettuneelta. Sosiaalidemokraatti-Löfvenkin uskaltaa tuomita Venäjän valloitusaikeet. Niinistö on oppositiossa ollessan esim. tuominnut Ottawan sopimukseen liittymisen, mutta nyt kun olisi yhteispohjoismaisesti mahdollisuus tuomita hyökkäysaikeet pohjoismaisiin saariin, Niinistö skagaa.
Mielikuvitusagressio? Olin RT:ssä -82-83 ja tuolloin asiasta keskusteltiin ihan suoraan kapiaisten kanssa. Jenkitkö ne silloinkin tuollaisia ajatuksia viljeli eikä Luutnantti Kuuluvainen? Vapautuksen saaneilla ei toki ole tällaisia ensikäden tietoja ja joutuvat vaan uskomaan Verkkomedian thaiuutistoimistoonTokihan meidän pitää tuomita julkisesti Yhdysvaltalaisen propagandajärjestön väitteet Venäjän mielikuvitusagressioista.