Mulla tuota uskoa ei ole. Veikkaan että teiltä jäis esim. tv keksimättä.Ihan ilahduttaa tämä yleinen usko siihen, että jos minä ja Alppu ei osata jotain, on se varmaankin mahdotonta sitten.
Mulla tuota uskoa ei ole. Veikkaan että teiltä jäis esim. tv keksimättä.Ihan ilahduttaa tämä yleinen usko siihen, että jos minä ja Alppu ei osata jotain, on se varmaankin mahdotonta sitten.
Se on ihan turha keksintö muutenkin, kun ei sitä kukaan nykyään edes katso.Mulla tuota uskoa ei ole. Veikkaan että teiltä jäis esim. tv keksimättä.
No saisitteko riu'un suunniteltua? Se ei ainakaan ole turha. Edes teille!Se on ihan turha keksintö muutenkin, kun ei sitä kukaan nykyään edes katso.
En tiedä noista noin, mutta itse olen tällaista "matkariuku" -konseptia joskus pähkäillyt:No saisitteko riu'un suunniteltua? Se ei ainakaan ole turha. Edes teille!
Pitäiskö tuon yläpuun alle löytää sopivat oksat? JPP:n pitäisi ehdottomasti rakentaa prototyyppi ja testata pysyiskö se ilman mitään. Eihän se kyllä pysyisi mitenkään, kun noi köydet on vielä löysät.Miten musta tuntuu etten aivan luota matkariu'un pysyvän paikoillaan. Onko tuon lukitusmekanismin tarkoitus olla niin tiukka että pelkästään se jumittaa nuo poikittaispuut paikoilleen?
Sisältääkös tuo sitten kuilun maan keskipisteeseen? Vai ihan kokonaan toiselle puolelle palloa?Toi riuku on kuolleena syntynyt idea. Vaan ei huolta, hätään on näemmä keksitty jo lääke:
Alakoulun puutyötunnilla tehtiin saunajakkara jonka penkki oli u-kirjaimen muotoinen jotta kassit pääsevät roikkumaan vapaasti. Toisinpäin istuttaessa se toimisi tukevana riukualustana. Saattaisi tosin olla liian ylellinen ja tylsä riukufriikeille.Jos olisin mukana matkariukubisneksessä niin oma tuotteeni perustuisi todennäköisimmin tuoli-tyyppiseen ratkaisuun. Semmonen pilkkijakkaraselkäreppuhässäkkä pohjiltaan, siihen sitten toiletilliset ominaisuudet kuten vessapaperiteline ja lehtiteline ja takka. No ei välttämättä takkaa.
Sinut tuntien paskoisit kuitenkin pilkkihaalarin huppuun!:frown:Jos olisin mukana matkariukubisneksessä niin oma tuotteeni perustuisi todennäköisimmin tuoli-tyyppiseen ratkaisuun. Semmonen pilkkijakkaraselkäreppuhässäkkä pohjiltaan, siihen sitten toiletilliset ominaisuudet kuten vessapaperiteline ja lehtiteline ja takka. No ei välttämättä takkaa.
Jaahas, aivan kesken täysin asiallisen keskustelun tää rekkaribongari alkaakin vittuilemaan ja hyökkäilemään täysin asiattomasti mun kimppuun. Eipä siinä, varmaan kahen viikon banni Mosselle ja silleen. Tai sitten itsemoderoinnista mulle sama.Sinut tuntien paskoisit kuitenkin pilkkihaalarin huppuun!:frown:
Niin, se banni tulee sulle, koska et paskonut omaan vaan Pyryfin huppuun.Jaahas, aivan kesken täysin asiallisen keskustelun tää rekkaribongari alkaakin vittuilemaan ja hyökkäilemään täysin asiattomasti mun kimppuun. Eipä siinä, varmaan kahen viikon banni Mosselle ja silleen. Tai sitten itsemoderoinnista mulle sama.
Oliks tää nyt jo Suen kirjoittama Pyrde-viesti? Aika hyvä.Hyvä meno täällä khatissa.