Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Hyviä kysymyksiä, oikein hyviä. Nyt en pysty/ehdi keskittymään. Huomenna iltapäivällä vastannen.
Hyviä kysymyksiä, oikein hyviä. Nyt en pysty/ehdi keskittymään. Huomenna iltapäivällä vastannen.
6. Rintama.6. Kun puhutaan, että vaari oli sodassa Syvärillä, niin mikä Syväri mahtaa olla?
7. Missä maassa perustettiin maailman ensimmäinen TV-asema?
8. Mikä oli 2009 Neste Oil Rallyn voittajan, Mikko Hirvosen keskituntinopeus rallissa? (10% toleranssi)
Älkää nyt sitten kuitenkaan vastatko mitään prosentteja, vaan km/h. Pisteisiin oikeuttava vastaus saa siis heittää 10% oikeasta nopeudesta.
9. Millä nimellä vastasyntyneiden vanhemmillekin ehkä tuttu dityppioksidi (dityppimonoksidi, typpioksiduuli, N2O) paremmin tunnetaan?
10. Millä syntymänimellään Mujahed bin Risto Faisal paremmin tunnetaan?
Mistäs syystä mulla on 2 pistettä? Olen rehellinen (tai idiootti) ja kerron, että katsoin sen Simo Rantalaisen muilta jälkeenpäin (toki "muistin" sen silloin itsekkin).2p.
Nick
Siitä Rantasesta tuli säälipiste, mutta vaihdetaan puolikkaaseen, niin ei jää kaihertamaan.Mistäs syystä mulla on 2 pistettä? Olen rehellinen (tai idiootti) ja kerron, että katsoin sen Simo Rantalaisen muilta jälkeenpäin (toki "muistin" sen silloin itsekkin).