Yleistoikki Neuvostoliitto McRäkä vs. Racer X

Örfil

Guest
Haastis: laita kuva paikallisgrillin menusta tänne.

Omaa panttaan tovin, koska grili on satunnaisesti (?) paikalla.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Omalla lähigrillilläni on vahva yhteys erääseen (ex-)forumistiin. En tiedä miksi mutta yllättävän harvoin siinä tulee kuitenkaan nykyään käytyä.

Örfil

Guest
Tuleeko siskonmakkarakin mun systeriltä? Pojat, taidatte lasketella LUIKURIA!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Tämä toikki ei vaikuta pitävän sisällään sitä mitä otsikko antaa ymmärtää.

Onkin siis Racer X vs. Jone S (HAH...Jones. No niin!)

Örfil

Guest
Tämä toikki ei vaikuta pitävän sisällään sitä mitä otsikko antaa ymmärtää.
Miten niin?

Toikki käsittelee grilliruokakulttuuria läpi koko Suomen.

Aineistoa on kertynyt hyvin ja aineiston keruu jatkuu. Antti on palkannut yhden sosiologian opiskelijan tekemään gradua aiheesta, joten edetään tieteellisellä pohjalla!

Pysytään siis aiheessa ja postataan niitä grillikokemuksia!

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Mun vanha työpaikka!! Ehkä parasta koko 'kaupungissa' sillä safkat on oikeasti todella hyvät. Etenkin jos on Marita tekemässä. Sanopa terveisiä, jos on.

Edit: Piti ihan tarkistaa, että nykyäänkö se on auki tiistaisinkin/keskiviikkoisin. No ei kyllä sivujensa mukaan ole. Onko sulla asiasta eri tietoa?
Ei ole. Näköjään mulle tehdään taas ns. Vaakon Nakit. Uskoni Pirkanmaan grilleihin rapisee niin, että rajaa ei ole. Ei kai siinä sitten kun Kitusen Rollssiin?

Tai sitten teet itse? Varmuudeksi jo harjoittelin huomiseksi:

Näytä liitetiedosto 21090

Jaajuu, vähän aiheesen liittyen, saanen mainita, että TV1:kköseltä tulee ohjelma Kihniöstä. Hieno homma. Keskusta, Nerkoojärvi, puutavaranlastausalue ja kaikki.

Örfil

Guest
Hakkaa mennen tullen jonin pakasteviritykset.

Asiahan ei minulle kuulu, mutta miksi noita perushienoja annoksia ei ole kuvassa kaksi?

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Hakkaa mennen tullen jonin pakasteviritykset.
Pakasteviritykset ovat helppo tie. Ehkä. Tarvittaessa.

Asiahan ei minulle kuulu, mutta miksi noita perushienoja annoksia ei ole kuvassa kaksi?
Siksi, että ei kuvaan mahtunut kuin yksi annos, paljastamatta mahdollisia viitteitä kuvaamispaikkaan. (Siis suppea otos lomapaikan keittiöstä, vailla mahdollisia näkyviä viitteitä kuvauspaikan sijainnista). Toinen annos toki oli olemassa ja sain siitä kiitokset. Käsittääkseni oli maistuvaa? Ja hyvä niin. Huomenna projekti jatkunee?