Örfil
Guest
Haastis: laita kuva paikallisgrillin menusta tänne.
Omaa panttaan tovin, koska grili on satunnaisesti (?) paikalla.
PDF löytyi.Haastis: laita kuva paikallisgrillin menusta tänne.
Oui, bonjoir ja ce la vie!Mun tuntemat ainakin tilailee ranskalaisia ja falafelia jos on.
Peruna on lähiruokaa.Hyi vittu. Siis ranskalaiset.:yuck:
Homo!Otan aina ateriaan sen lisukesalaatin.
Olen lasketellut liukurilla. Ja liukkarilla.Tuleeko siskonmakkarakin mun systeriltä? Pojat, taidatte lasketella LUIKURIA!
Miten niin?Tämä toikki ei vaikuta pitävän sisällään sitä mitä otsikko antaa ymmärtää.
Ei ole. Näköjään mulle tehdään taas ns. Vaakon Nakit. Uskoni Pirkanmaan grilleihin rapisee niin, että rajaa ei ole. Ei kai siinä sitten kun Kitusen Rollssiin?Mun vanha työpaikka!! Ehkä parasta koko 'kaupungissa' sillä safkat on oikeasti todella hyvät. Etenkin jos on Marita tekemässä. Sanopa terveisiä, jos on.
Edit: Piti ihan tarkistaa, että nykyäänkö se on auki tiistaisinkin/keskiviikkoisin. No ei kyllä sivujensa mukaan ole. Onko sulla asiasta eri tietoa?
Ei ollut snapsia, vaan ruokahalua herättelevää aparatiivieä. Tai aperitiiviä. Kuinka vaan.Snapsilasi on tyhjä?
Pakasteviritykset ovat helppo tie. Ehkä. Tarvittaessa.Hakkaa mennen tullen jonin pakasteviritykset.
Siksi, että ei kuvaan mahtunut kuin yksi annos, paljastamatta mahdollisia viitteitä kuvaamispaikkaan. (Siis suppea otos lomapaikan keittiöstä, vailla mahdollisia näkyviä viitteitä kuvauspaikan sijainnista). Toinen annos toki oli olemassa ja sain siitä kiitokset. Käsittääkseni oli maistuvaa? Ja hyvä niin. Huomenna projekti jatkunee?Asiahan ei minulle kuulu, mutta miksi noita perushienoja annoksia ei ole kuvassa kaksi?
Tuhat x :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:Toinen annos toki oli olemassa ja sain siitä kiitokset. Käsittääkseni oli maistuvaa? Ja hyvä niin. Huomenna projekti jatkunee?