Olga
.
Olga Mullina seipään loppukilpailussa!
Tyttärenikin haluaisi harrastaa seiväshyppyä. Uimahypyt jo sujuu ikäisekseen hyvin, pitäisiköhän pistää treenaten. Menisi varmaan muutaman vuoden jälkeen jo minun ohi.Uuden-Seelannin seiväshyppääjätär on mielettömän hyvännäköinen. Hyppy vaan ei nyt kulje.
https://yle.fi/urheilu/3-8196619Tyttärenikin haluaisi harrastaa seiväshyppyä.
Ja yli!Tyttärenikin haluaisi harrastaa seiväshyppyä. Uimahypyt jo sujuu ikäisekseen hyvin, pitäisiköhän pistää treenaten. Menisi varmaan muutaman vuoden jälkeen jo minun ohi.
Tuo on tavoite jo ihan perinteisessä korkeushypyssä. Itselläni jäi viisi senttiä vajaaksi.Ja yli!
Olet oikeassa, kyseessä on ihan pimeä laji, mutta harrastetasolla on ihan mielekästä (t:nimim. 260 korkeudesta monttuun tippunut...)
Tuskin olen missään lajissa ollut faijaa parempi, poislukien ehkä juuri korkeus.Tuo on tavoite jo ihan perinteisessä korkeushypyssä. Itselläni jäi viisi senttiä vajaaksi.
Pomppulajia sinäkin harrastanut ja sen verran minua pitempi, joten varmaan päihitit minutkin heittämällä (170 ennätys)Tuskin olen missään lajissa ollut faijaa parempi, poislukien ehkä juuri korkeus.
Eipä tullut ihan parhaimpina vuosina kokeiltua. 17-kesäisenä 165 Porin lentopalloturnauksen yhteydessä.Pomppulajia sinäkin harrastanut ja sen verran minua pitempi, joten varmaan päihitit minutkin heittämällä (170 ennätys)
Tuon ikäisenä pääsin saman :ahem:Eipä tullut ihan parhaimpina vuosina kokeiltua. 17-kesäisenä 165 Porin lentopalloturnauksen yhteydessä.
Ei taso riitäMiksette ole urheilemassa tuolla Lontoossa?