kouvotsvoni
Banjottu
Huomattu on. Ei nuo kyllä kovin halpoja SB:ssäkään ole.Norjalaiset oluet on muuten aika hintavia Alkossa. :idea:
Huomattu on. Ei nuo kyllä kovin halpoja SB:ssäkään ole.Norjalaiset oluet on muuten aika hintavia Alkossa. :idea:
Olispa lähempänä, niin ei pöllömpää. Monet oluetkin tuntuu olevan jopa 3 kertaa halvempia kuin täällä:dunno:
Ihan hyvin.Mites tää Haloviini josta tänään on niin paljon kuullut puhuttavan?
Sääli että mun pää ei kestä merlot-marjaa ollenkaan. Aivan hirvittävän päänsäryn saan siitä. Mutta kokeilujen mukaan ihan hienon makuisia noi ovat.![]()
Tänään tällaista piffin kanssa..
Sä juot liikaa sitä merlottia. Kai sitä nyt vähemmästäkin tulee päänsärky. :thumbfh:Sääli että mun pää ei kestä merlot-marjaa ollenkaan. Aivan hirvittävän päänsäryn saan siitä. Mutta kokeilujen mukaan ihan hienon makuisia noi ovat.
Itse saan tyytyä Cabernet-Savignon, Carmenere ja Shiraz viineihin.
Viini on Suomalaisen Juha Berglundin omistamalta tilalta ja se on ihan hyvä viini, eli pikku bordeaux! Ehkä ensi vuona sen voisi jo juoda;silloin se on jo valmis!Tuli tänään yhteistyöyritykseltä joululahjaksi kivassa puulaatikossa Château Carsin Rouge 2006.
Lienee syytä jättää kyljelleen vielä pariksi vuodeksi?
Jep, kaljaa koneeseen siihen asti ja vaihteluksi välillä viskiä :alppu:Viini on Suomalaisen Juha Berglundin omistamalta tilalta ja se on ihan hyvä viini, eli pikku bordeaux! Ehkä ensi vuona sen voisi jo juoda;silloin se on jo valmis!
Joopa joo, mutta viini pitää verisuonet kunnossa:ahem:Jep, kaljaa koneeseen siihen asti ja vaihteluksi välillä viskiä :alppu:
Ei vaan ihan hyvä, että on vaihtoehtoja ja mahdollisuus nautiskeluun. Minä jätän nuo juomat suosiolla niitä arvostaville.