Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Rehulla kasvatettuja sukukyvyttömiä istukkaita.Nyt alkaa muuten astetta isompia kalasia pyöriä koukkujen ympärille. :eek!:
Rehulla kasvatettuja sukukyvyttömiä istukkaita.Nyt alkaa muuten astetta isompia kalasia pyöriä koukkujen ympärille. :eek!:
Yritän vältellä noita huomenna :nope:Rehulla kasvatettuja sukukyvyttömiä istukkaita.
Oho! NYtt... NYTTTTT!!!! NGGGGGGGGGG.... :mad_old::mad_old:
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU!!! :frank::mad_old::mad_old::jaska::jaska:
joo, joo...Elä provoile, asiahan on niin että pohjoisen pojilla on paremmat ajolahjat syntyjään. Heiltä varmasti onnistuu liittyä lyhyeltä kiihdytyskaistalta 70km/h liikenteen sekaan 10m väliin 5m mittaisella autolla ilman ajoharjoittelua.
Hangessa on aika raskasta polkea. :nope:Eiköhän se yllätä..
Saattaa se yllättää pyöräilijöitäkin.. Nimim. joka vuosi nastarenkaat liukastumisen jälkeen vaihtava.
Naps kun jäi koukku leukaperiin. Epäilenpä ettet kovin paljon nopeammin etene stadin puurossa kuin ne muutkaan. Niin ja itse kyllä olen kokenut pohjoisen pikkukaupungeissa liikennerytmin kovin verkkaiseksi. Vaikkei siellä mitään ruuhkaa ole, aina riittää eteen vähintään yksi hidastelija :frank:Muualla osataan edetä lumisateellakin.
Kyllä se minun mielestä on jo ruuhka, jos joutuu ykkösvaihteella ajamaan kehätiellä monta kilometriä ja useasti pysähtymään. Aivan jokapäiväistä tuo ei kuitenkaan havaintojeni mukaan ole, vaan tapahtuu toisinaan jonkin häiriötekijän laukaisemana.Suomessa niistä vaan puhutaan, todelliset ruuhkat on isojen metropolien ongelma ja sellaisia ongelmia ei meillä Suomessa (onneksi) ole, on vaan pientä jononmuodostusta.
Syntyperäinen pk-seutulainen hänkin.Niin ja viimeisin suomalainen rallimaailmanmestari on tuosta Inkoosta.
Jarna-ansaan menon tarkkailu havaittu!Jarna-ansaan meno havaittu!
Eilen oli tilanne Pudasjärven ja Ranuan välillä....:thumbfh:Ruuhka se on sitten tämäkin. Noita otuksia on lapissa aika ajoin paljonkin tiellä ja toisinaan joutuu jopa pysähtymään noiden peijakkaiden takia.![]()