Yllätyksiä

Sue_me

Well-known member
Tänään kyseinen hahmoke olikin jo thai-hieronnan edessä parkissa.

Money talks.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Just tuollaisia sankaritarinoita sitä tarvitaan lottovoittajista:ahem::D
"Ihan normipäivä. Jatketaan töitä entiseen malliin."
Jep. "Vaikka nyt voitinkin kymmenen miljoonaa euroa lotossa, niin en minä kyllä näitä kananpaskanlajittelijan töitä lopeta!" Tommonen on hyvän tuurin väärinkäyttöä!

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Yksi ensimmäisiä kesätyöpaikkojani sijaitsi muuten Oitissa. Tai jossain niillä kulmilla, en enää muista tarkasti. Turengista minun ja kaverieni kyytiin tuli aamuisin umpi-uskovainen mies, jota kiusataksemme luukutimme matkoilla lujaa mm. tätä:

Kesän loppua kohti aloimme oikein kilvoitella siitä, kuka tuo Kuplan nauhuriin kaikkein perkeleellisintä mökää. Mitään ei hihhuli koskaan virkkonut. Taisi tykätä salaa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Olikohan jenkit vai kutka, kun naureskelivat tuolle Suomen vaakunaleijonalle, että se on lyönyt itseään miekalla päälakeen.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Kaveri, jonka tekeleitä olen tännekin joskus linkkaillut, sai kustannussopimuksen. Kustantaja höpäjäsi jopa sarjis-Finlandiaehdokkuudesta.
Maailmalla on vielä toivoa.
Hitto, mikähän se oli kun laitoit jokunen kuukausi takaperin tommosen. Oli kai jostain poliittisesti epäkorrektimmasta aiheesta, tai sit jotain mustaa hjyymöriä. Niin että mikä se oli!?!?!