Yöllä herääminen

Davros

Well-known member
Siis voiko olla mitään niin vittumaista kuin yöllä herääminen ilman mitään syytä? Heräsin tuossa äsken aivan tajuttomaan kurkkukipuun eikä nyt tule unta. Muutenkin olen viimeaikoina sairastellut.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Siis voiko olla mitään niin vittumaista kuin yöllä herääminen ilman mitään syytä? Heräsin tuossa äsken aivan tajuttomaan kurkkukipuun eikä nyt tule unta. Muutenkin olen viimeaikoina sairastellut.
Ei

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
No ainakin se että pippeli liiskaantuu oven väliin ja jää siihen kiipelin vain kuollakseen nälkään on vittumaisempaa. Paitsi tietysti jos se tapahtuu Jjusbanille.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kerran heräsin keskellä kirkasta päivää ja menin heti itseeni.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
No olihan sulla ihan selkeä syy, mitä valitat? :thumbdown

markoj

Custom User
Kissa ottanut tavakseen vetää litsareita, jos en nouse normaaliin tapaan kuuden jälkeen antamaan sille sapuskaa. Tulee vierelle naukumaan ja vetää avotassulla poskelle, jos en meinaa nousta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kissa ottanut tavakseen vetää litsareita, jos en nouse normaaliin tapaan kuuden jälkeen antamaan sille sapuskaa. Tulee vierelle naukumaan ja vetää avotassulla poskelle, jos en meinaa nousta.
Vedä avokämmenellä takaisin. Kyllä se pikkuhiljaa oppii.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Kuten OoPee aiemmin ansiokkaasti totesikin, niin syystä herääminen voi hyvinkin olla vittumaisempaa. Esimerkisi kurkkukipu, talo palaa, rosvo sisällä tai poliisit ovat ovella.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kuten OoPee aiemmin ansiokkaasti totesikin, niin syystä herääminen voi hyvinkin olla vittumaisempaa. Esimerkisi kurkkukipu, talo palaa, rosvo sisällä tai poliisit ovat ovella.
Tohon listaan kuuluu vielä ehdottomasti "kramppi jalassa". Ei ju-ma-lau-ta, siiä melkein jo hetken toivoo, että olsi nyt ollu vaan rosvo tai tulipalo. Todella v-mäinen tapa herätä, mutta todellakin syystä.

markoj

Custom User
Mulla loppu pohjekramppailut täysin, kun aloin tota magnesiumia syömään. En syö edes säännöllisesti, mutta silloin kun tuntuu siltä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mulla loppu pohjekramppailut täysin, kun aloin tota magnesiumia syömään. En syö edes säännöllisesti, mutta silloin kun tuntuu siltä.
Juuh, magnesiumillahan tuo loppuu. Oon ittekkin syönny, kun on iskeny kausia, jolloin pohje kramppas harva se päivä (tai yö). Auttaa kummasti.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Juuh, magnesiumillahan tuo loppuu. Oon ittekkin syönny, kun on iskeny kausia, jolloin pohje kramppas harva se päivä (tai yö). Auttaa kummasti.
Millä tavoin kummasti? Välähdyksiä lailla salamavalon? Pakkoliikkeitä?

burb

.
Mul mitääääääääääääewrgk3rt semmosiwe+fu2222222222222er oleeeeeeeeüowe4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4r!
Otetaanpa talteen.

Vaikkei sulla ole enää paljoa annettavaa nykymestaan ennen työpaikan vaihtoa niin tuskin kannattaa ihan törkeessä kännissä siellä jokeltaa.

Montana

Well-known member
Flunssa yleensä tekee ton. Ainakin itse olen huomannut vastaavaa, jos kuume on ollut puhkeamassa. Ärsyttäväähän se on siitä huolimatta, ei siinä mitään.

Davros

Well-known member
Sori ny vaan kaikille sekavasta avausviestistä. Olyn vaan niin vittuuntunut etten keksinyt mitään viisasta sanottavaa.