EiSiis voiko olla mitään niin vittumaista kuin yöllä herääminen ilman mitään syytä? Heräsin tuossa äsken aivan tajuttomaan kurkkukipuun eikä nyt tule unta. Muutenkin olen viimeaikoina sairastellut.
No olihan sulla ihan selkeä syy, mitä valitat? :thumbdownSiis voiko olla mitään niin vittumaista kuin yöllä herääminen ilman mitään syytä? Heräsin tuossa äsken aivan tajuttomaan kurkkukipuun eikä nyt tule unta. Muutenkin olen viimeaikoina sairastellut.
Vedä avokämmenellä takaisin. Kyllä se pikkuhiljaa oppii.Kissa ottanut tavakseen vetää litsareita, jos en nouse normaaliin tapaan kuuden jälkeen antamaan sille sapuskaa. Tulee vierelle naukumaan ja vetää avotassulla poskelle, jos en meinaa nousta.
Kuten OoPee aiemmin ansiokkaasti totesikin, niin syystä herääminen voi hyvinkin olla vittumaisempaa. Esimerkisi kurkkukipu, talo palaa, rosvo sisällä tai poliisit ovat ovella.Siis voiko olla mitään niin vittumaista kuin yöllä herääminen ilman mitään syytä? Heräsin tuossa äsken aivan tajuttomaan kurkkukipuun eikä nyt tule unta. Muutenkin olen viimeaikoina sairastellut.
Tohon listaan kuuluu vielä ehdottomasti "kramppi jalassa". Ei ju-ma-lau-ta, siiä melkein jo hetken toivoo, että olsi nyt ollu vaan rosvo tai tulipalo. Todella v-mäinen tapa herätä, mutta todellakin syystä.Kuten OoPee aiemmin ansiokkaasti totesikin, niin syystä herääminen voi hyvinkin olla vittumaisempaa. Esimerkisi kurkkukipu, talo palaa, rosvo sisällä tai poliisit ovat ovella.
Juuh, magnesiumillahan tuo loppuu. Oon ittekkin syönny, kun on iskeny kausia, jolloin pohje kramppas harva se päivä (tai yö). Auttaa kummasti.Mulla loppu pohjekramppailut täysin, kun aloin tota magnesiumia syömään. En syö edes säännöllisesti, mutta silloin kun tuntuu siltä.
Millä tavoin kummasti? Välähdyksiä lailla salamavalon? Pakkoliikkeitä?Juuh, magnesiumillahan tuo loppuu. Oon ittekkin syönny, kun on iskeny kausia, jolloin pohje kramppas harva se päivä (tai yö). Auttaa kummasti.
Mul mitääääääääääääewrgk3rt semmosiwe+fu2222222222222er oleeeeeeeeüowe4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4r!Pakkoliikkeitä?
Otetaanpa talteen.Mul mitääääääääääääewrgk3rt semmosiwe+fu2222222222222er oleeeeeeeeüowe4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4we4r!
Mitään en oo ottanu.Otetaanpa talteen.
Vaikkei sulla ole enää paljoa annettavaa nykymestaan ennen työpaikan vaihtoa niin tuskin kannattaa ihan törkeessä kännissä siellä jokeltaa.
Flunssa yleensä tekee ton. Ainakin itse olen huomannut vastaavaa, jos kuume on ollut puhkeamassa. Ärsyttäväähän se on siitä huolimatta, ei siinä mitään.Siis voiko olla mitään niin vittumaista kuin yöllä herääminen ilman mitään syytä? Heräsin tuossa äsken aivan tajuttomaan kurkkukipuun eikä nyt tule unta. Muutenkin olen viimeaikoina sairastellut.
tarkoitin, etten itse suunnitellut mitään heräämistä.No olihan sulla ihan selkeä syy, mitä valitat? :thumbdown