YouTuben suosittelut.

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Minun aikaan tuo mies oltaisiin ammuttu siihen paikkaan. Lisäksi olisi ollut lunta kolme metriä.
Mutta onneks silloin ei ollut kännykkäkameroita. Toivottavasti nuo alikessut ei koskaan pääse siviilissä esimiesasemaan.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Miks mua ja tupeksintaani on kuvattu Parolannummella aikanaan? Haluan tietää mä.
Ei muuta mutta jos olisin tiennyt kyseessä olleen suoran lähetyksen olisin nasauttanut kimakan pierun sopivaksi katsomanani ajankohtana noin niinkuin show-mielessä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mitä mietteitä herättää??

Aivan surkeata toimintaa, sekä kouluttajilta että varusmiehiltä. Ei tolla tavalla kertasingolla ammuta jos aikoo vielä kävellä, takasuihku olisi kärventänyt jalat molemmilta. Onnetonta tumpulointia.

Aikoinaan meidän joukkueen kouluttajavääpeli sai kyllä koko joukkueen äimistymään, kun oltiin hierretty asemiin menoa, eikä väbä ollut tyytyväinen lain. Sitten se sano, että mä näytän kuinka tuo sinkopartion asemiin meno pitää tehdä. Käski kantaylikessun lataajaksi itselleen. Siltä oli hieno suoritus, mutta ylikessu sai siltä pyyhkeitä ja vasta kolmannella yrityksellä. Siinä me varusmiehet äimisteltiin haavi auki.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mitä mietteitä herättää??

Vaihtoehtoja:
- Motivaation puute
- Koulutuksen puutteellisuus tai niistä poissaolot
- Heikko kunto

Itse veikkaisin ettei oo paljoa tullut aikaisemmin ryömittyä ja motivaation puutetta - taustalla vaan halu välttää "nynnyvaihtoehtona" siviilipalvelus.

Tosin onhan työelämässäkin tullut vastaan tapauksia, jotka yksinkertaisesti ovat kykenemättömiä oppimaan mitään, tai jos sen oppiikin, niin unohtuu noin kahden minuutin kuluttua. Helppohan siinä on sitten kouluttajia tai työkavereita sormella osoitella. Kaikilta ei vaan ihan joka asia, ei edes yksinkertainen, luonnistu - ainakaan tuollaisen kollektiivisen koulutusjärjestelmän kautta.
 
Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Aika vahvasti paistaa jonkinlainen "ei ole kiinnostanut missään vaiheessa yhtään eikä edelleenkään eikä tulevaisuudessa" -meininki tuon taistelijan suorituksesta. Omaan silmääni pistää eniten rynkyn raahaaminen hiekassa. Loppujen lopuksi tyhjän kertasingon laukaiseminen "lähtölieskat omille jaloille" -menetelmällä (laukaisi Rambokin helikopterikyytiläisten silmille :frank:) ja polvien plus toisen olkapään varassa ryömiminen metri tunnissa vauhdilla sun muu on sikäli merkityksetöntä, että ovat tavallaan silleen leikkimistä, mutta tolla rynkyllä joudutaan ampumaradalla oikeasti ampumaan (muutkin kuin videon sissi) eikä hiekka sisuksisa ainakaan tarkkuutta paranna.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
2:04 JPP. Ihan varmasti.
:) Report post, ei saa paljastaa foorumistien henkilöllisyyttä. No joo, kuutisen vuotta tuosta eteenpäin, niin muutin Lappeenrantaan. Sitä ennen olin käynyt muutaman kerran ihan 90-luvun alussa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
http://vimeo.com/73550475

Kolme huomiota:
- En tiedä oliko jo ollut jossain aikaisemmin, mutta laitoin nyt silti.
- Ei oo juutuupista mutta me kovat jätkät ei piitata säännöistä, joten.
- Tuo pomppimislaulu täytynee irroittaa tuosta videosta ja laittaa loopiksi ja seuraavan krapulan aikaan luukuttaa täpöllä kuuloaistiin.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
http://vimeo.com/73550475

Kolme huomiota:
- En tiedä oliko jo ollut jossain aikaisemmin, mutta laitoin nyt silti.
- Ei oo juutuupista mutta me kovat jätkät ei piitata säännöistä, joten.
- Tuo pomppimislaulu täytynee irroittaa tuosta videosta ja laittaa loopiksi ja seuraavan krapulan aikaan luukuttaa täpöllä kuuloaistiin.
Tuo huutaa jatko-osaa. Jäi vituttamaan ne irvistelevät pukit tuhoamassa luontoa. Haluaisin nähdä niiden kokevan tuskallisen kuoleman seksuaalisen rituaalin uhreina. Puppatipeppa.
 
Ylös