YouTuben suosittelut.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Maanantaiyötä lajitoverit.

Olette mahdollisesti kukin tahollanne huomanneet, jotta YouTube-sivusto 'tarkkailee' ja 'arkistoi' katsomanne videopätkät muistins' syövereihin. Ja arkistointinsa perusteella julkeaa ehdotella etusivullaan, 'Recommended for You-otsakkeella', tiettyjä videoita katsottaviksenne.

Itsellenihän YouTube suositteli lauantaina tätä biisiä kuunneltavaksi ykkössuosikkina.

Mitenkäs muilla forumisteillä ? Uskallatteko paljastaa profiililinne ála YouTube ?
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Haa

Maanantaiyötä lajitoverit.

Olette mahdollisesti kukin tahollanne huomanneet, jotta YouTube-sivusto 'tarkkailee' ja 'arkistoi' katsomanne videopätkät muistins' syövereihin. Ja arkistointinsa perusteella julkeaa ehdotella etusivullaan, 'Recommended for You-otsakkeella', tiettyjä videoita katsottaviksenne.

Itsellenihän YouTube suositteli lauantaina tätä biisiä kuunneltavaksi ykkössuosikkina.

Mitenkäs muilla forumisteillä ? Uskallatteko paljastaa profiililinne ála YouTube ?
Tuosta linkkaamastasi kappaleesta mulla lähtee nykyisin aina pyörimään tämä leffa päässä.

Pätkä Youtubessa
.
 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Niinpä, olen kuullut näin olevan muillakin. Omistatko YouTube-tilin ? Voipi olla niin, ettei tilittömillä ole moisia suosituksia ?
Minulla on tänään tilipäivä ja palkka on tullut tilille. Onko sillä väliä onko se tili Osuuspankissa vai YouTubessa? Minulla ei näy suosituksia.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Suosittelut löytyivät, mutta eipä iskeneet.

Sen sijaan oli mielenkiintoista vilkuilla mistä maasta on eniten ollut kävijöitä videoillani (N = 45 500/9 videota). Suomen osuus on yli puolet, sen jälkeen järjestyksessä Italia, Hollanti, Ranska, Ruotsi, Belgia, Venäjä, Saksa, Espanja ja Japani.

45-54-vuotiaat oli suurin ikäryhmä! Naisia vain 4 %. Eniten ihmetytti motocross-videoni olevan suosituin hakaten selkeästi F1:n, RR/MotoGP:n ym.
 
Ylös