Sama homma, tosin katsomosta ole vielä harmainta haisua. Pakkohan sinne on mennä, kun ilmaiseksi saa liputMoe Szyslak sanoi:Itsehän olen paikalla paremman puoliskon kera 7.8.
Lajeina mm. miesten satasen välierät ja finaali, sekä naisten satasen välierät.
Senttipeliksi meniOlga sanoi:Saapa nähdä karsiutuvatko ensimmäiset suomalaiset ennen avajaisia?
Sä olet ihan YHTÄ PESSIMISTINEN kuin minä :nope:Olga sanoi:Yllättävän tasaisia olivat kuulamiehet, muutaman sentin sisällä molemmat. Seuraavaksi jännitetään sitten testejä. :doubtful:
Vaikee sanoa, kun 3 nuotin jälkeen vaihdoin kanavaa.Olga sanoi:Ei jäänyt vielä oikein Esa-Pekka Salosen avajaisia varten tekemän uuden sävellyksen nuotti mieleen. Kai siinä oli se?![]()
Itse ainakin olen huomenna (7.8.) paikalla..Moe Szyslak sanoi:Tänne niitä ilmoituksia koska paikalla :thumbup:
Eli Szyslakit, Schwarzenneggerit (Arnoldin jengi) ja Williamsit huomenna paikalla. Ja Epeli.Williams- sanoi:Itse ainakin olen huomenna (7.8.) paikalla..
Tekniikka muutenkin prakaillut näköjään ja aikataulut kusseet. Se tv-lupamaksuja kallistava signaalikin on ollut takkuista ja välillä värit katosi jne. :nope:Moe Szyslak sanoi:Jokos sieltä stadionilta hajos äänentoistolaitteet, kun pyörätuolikelauksen palkintojen jako vedetään mykkänä?
Keskiviikkona huipentuu oma suosikkilaji MM-kisoissa, joka ei muuten ole keihäänheitto. Silloin paikalla, kuten myös torstaina.Moe Szyslak sanoi:Tänne niitä ilmoituksia koska paikalla :thumbup:
Mutta eihän Heli Koivula enää hyppää! :wink:Bleu sanoi:Keskiviikkona huipentuu oma suosikkilaji MM-kisoissa, joka ei muuten ole keihäänheitto.
No äläs nyt! Kyllä Kinnunen ja Räty ovat sentään ÄIJIÄ! Aivan hauskoja ja karismaattisia tyyppejä.Olga sanoi:Niinpä. Kyllä Pitkämäkeä katsoo ja kuuntelee paljon mieluummin kuin näitä örvelöitä, vaikka ei heittäisi kuin 75 m. :wink: