Valikko
Etusivu
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Etusivu
Mitä uutta
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Viime toiminnot
Yleiskatsaus
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
AnttiL
vastasi viestiketjuun
Akropolis-ralli 2026
.
Pajari pysähtyi mutta ei vaihtanut rengasta, jonkinlainen väärä hälytys
Eilen klo 11:38
delorean
reagoi jäsenen
AnttiL viestiin
ketjussa
Ralliuutisia, vol 2
:
Like
.
Legenda. Uskomattoman pitkä ura. Tämä 70-v video toimii ihan hyvin myös tämän päivän tribuutiksi
Eilen klo 11:21
comm
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP
.
Se kyllä armasti juuri noin. Varsinkin, jos nyt on eri metallit vielä tulikokeessa.
Eilen klo 11:16
AnttiL
vastasi viestiketjuun
Ralliuutisia, vol 2
.
Legenda. Uskomattoman pitkä ura. Tämä 70-v video toimii ihan hyvin myös tämän päivän tribuutiksi
Eilen klo 11:02
BJohnson
vastasi viestiketjuun
Hiljattain hiljaisemmille maille siirtyneet
.
Daniel Castellani
Eilen klo 10:22
Arskarally
vastasi viestiketjuun
Ralliuutisia, vol 2
.
Mielipiteitä jakanut mutta yhtä lailla legendaarinen kartturi ja eittämättä osa suomalaista rallihistoriaa. RIP.
Eilen klo 10:15
cesar
vastasi viestiketjuun
FIA rakentaa rallia.
.
Eiköhän tuo tuosta vielä tarkennu, puolivuotta kuitenkin vielä aikaa uuden kauden alkuun. Vaikka kyllä raakasti myöhässä taas päätösten...
Eilen klo 10:13
Tsiiem
reagoi jäsenen
AnttiL viestiin
ketjussa
FIA rakentaa rallia.
:
Like
.
Skoda ja Hyundai eivät aio tehdä aeropakettia Rally2:lle. M-Sport aikoo (eikä ihme jos Wilson on ollut päättämässä asiasta)...
Eilen klo 10:12
Tsiiem
reagoi jäsenen
AnttiL viestiin
ketjussa
FIA rakentaa rallia.
:
Like
.
Aika ovela veto kyllä FIAlta kun tuntuu että on uponnut penkkaperunoihin somekommenttien perusteella täydestä, vaikka tavallaan tämä on...
Eilen klo 10:11
AnttiL
reagoi jäsenen
delorean viestiin
ketjussa
Ralliuutisia, vol 2
:
Like
.
Suru uutinen. Legendaarinen kartturi Timo Hantunen on kuollut.
Eilen klo 10:10
nordic man
vastasi viestiketjuun
FIA rakentaa rallia.
.
Ei varmaankaan. Sekavalta vaikuttaa.
Eilen klo 10:01
nordic man
reagoi jäsenen
Bullet Tooth Tony viestiin
ketjussa
FIA rakentaa rallia.
:
Like
.
Onko liioiteltua todeta, että pääluokasta uhkaa tulla melkoinen pannukakku?
Eilen klo 10:00
MVRX
reagoi jäsenen
delorean viestiin
ketjussa
Ralliuutisia, vol 2
:
Like
.
Suru uutinen. Legendaarinen kartturi Timo Hantunen on kuollut.
Eilen klo 09:57
delorean
vastasi viestiketjuun
Ralliuutisia, vol 2
.
Suru uutinen. Legendaarinen kartturi Timo Hantunen on kuollut.
Eilen klo 09:29
AnttiL
vastasi viestiketjuun
Akropolis-ralli 2026
.
Oliverilla jo rengasrikko. Ei vaihda, nilkuttaa maaliin
Eilen klo 09:06
Etusivu
Mitä uutta
Ylös