Totta!Jos laskin oikein, niin täydellä porukalla hinta laskisi yli kympin per lärvi.:ahem:
Totta!Jos laskin oikein, niin täydellä porukalla hinta laskisi yli kympin per lärvi.:ahem:
Hyviä aikoja meikäläisen näkökulmasta, 3n joukkoon ei niin helppoa päästä. Ei mahdotontakaan, mutta kisapäivänä täytyy kyllä oppia vielä lisää. En oikein tiedä, mitä tein nopeimmalla, 29,3-ajallani, mutta epätasaisempaa vielä oli, kuin sinulla tänään. Ei pysty/kykene keskittymään tarkkuuteen tuollaisella jarru- ja kaasupumppausradalla jotta saa vehkeen ylipäätään kääntymään. Eiköhän minulle seuraava, Hyvinkää, ole sitten jo sopivampi.Noniin, tuli taas käytyä tänään tuolla vähän kokeilemassa.
Rata oli tosiaan aivan eri kunnossa kuin viime viikolla, ilmeisesti teillä oli ollut myös eilen hyvää pitoa.
Ekaan settiin iski kaverin lisäksi pari jotain mopopoikaa, jotka toimivat itelle aika hyvin tientukkeena moneen kertaan.
Ajat olivat: sessio 1: 29,942, joka oli ainoa kolmenkympin alitus ja seissio 2: 29,331, 5 kierrosta alle 29.5 ja 12 alle 30.
Parantamisen varaa siis vielä jäi.
Joo ehkä sitten kun tästä saan kokemusta enemmän. Ei Roomaakaan päivässä rakennettu. Taso näissä kisoissa on oikeasti kova.Oho, tuttu nimi :eek!:
Noo mutta, saatat olla eka jäsen, jonka nimimerkki on foorumistien toimesta ristitty. Sitten kun vähän kokeilet kartingia (+keep hanging around), voit alkaa harkita josko rahkeet riittäisi oikein kisaamaankin
* Mikäli nämä ehdot eivät täyty, niin pohdimme asiaa tapauskohtaisesti. Eli vaihdamme privaviestejä keskenämme ja päätämme hyväksymmekö hahmon mukaan.
Oma henkilökohtainen mielipiteeni asiasta on, että en mielellään tulis sotkemaan kesken kauden toisten pistesaalistusta. Tampereellakin olin mukana siksi, että tarkoitus oli kisan jälkeen mennä kokeilemaan ajoa. No herrat pyysivät yhteispäätöksellä silloin mukaan täytteeksi. Otin paikan vastaan oman ajan säästöä ajatellen. Pelko oli B-finaalissa että sössin jonkun kisan...ja kyllähän sielläkin rytisi, mutta kukaan ei ainakaan käynyt kurkkuun kiinni onneksi(kynäniska).Ja mikä parasta, haastetta saa itse kukin, yhtä hyviä taisteluita on esim. kärkipäässä, kuin keskikastissakin.
E: Mietin tässä kyllä, kun kaverin naamakin monelle tuttu, voisiko DW tulla mukaan (täysin oma ideani tässä ja nyt enkä ole varma, tulisiko hän siltikään)... Järjestäjä/istä ja osallistujista kiinni. Tämä 14.5. klo 21een ilmoittautumisten takarajapäivä.
Taitaa olla niin, että jos tulet mukaan sarjaan, sotket aika monien kuljettajien pistesaalistusta olemalla aivan kärjessä, niin nopeita aikoja kellotit Myllypuron harkoissa. Ei se toisaalta minunkaan ajamiseen vaikuta, aina lähdettävä sillä asenteella, että päihittää muut, oli niitä kuinka paljon hyvänsä. Sarjan tason kannalta hyvä, että lisää tuulennopeita kuljettajia mukaan.Oma henkilökohtainen mielipiteeni asiasta on, että en mielellään tulis sotkemaan kesken kauden toisten pistesaalistusta.
Tuolla tosiaan kun vedetään harjoitukset + aika-ajo + finaalit niin finaaleihin saa jo ihan tosissaan keskittyä, kun aika-ajoissa joutuu jo puristamaan ihan rystyset valkoisina....Ei pysty/kykene keskittymään tarkkuuteen tuollaisella jarru- ja kaasupumppausradalla jotta saa vehkeen ylipäätään kääntymään.
No jos tuon heilumisen perusteella jo valkkais auton niin osa porukkaa ei vois ajaa ollenkaan.Eli tuollakin on eri kokoisia penkkejä autoissa, ja niitten perusteella on myös pakko vähän jakaa autoja.
Jeh.. Tulimme siihen lopputulokseen, että vielä Myllypuroon mennessä superlisenssiä ei voida myöntää DickW:lle, mutta hän on luonnollisesti tervetullut katselemaan kisaa ja osallistumaan kisan jälkeiseen möötteen keskustassa.Osallistumisesta Myllypuroon hieman vaihdellaan privaa vielä...
Joo.. Ja tuollahan saa niitä pehmusteita tarvittaessa, joten ne varmasti auttaa, jos penkki on liian iso?No jos tuon heilumisen perusteella jo valkkais auton niin osa porukkaa ei vois ajaa ollenkaan.
Esim pienemmille toi varmastikin tulee ongelmaksi, katsotaan paikanpäällä tuleeko ongelmia noista penkkien koosta, mutta valitettavasti näillä mennään.
(yleensä ne isoimmat heput niihin isoimpiin laitetaan sitten väkisin jos ongelmia tulee, eli kannattaa siihen varautua)
Juurikin noin.Joo.. Ja tuollahan saa niitä pehmusteita tarvittaessa, joten ne varmasti auttaa, jos penkki on liian iso?
Jos taas penkki on kuljettajalle liian pieni, niin sitten voidaan varmasti laittaa isompaan penkkiin, kuten fokkari tuossa sanoikin.
Itse olen ajanut tuolla nyt neljällä eri autolla (3, 6, 9 ja 10), ja itse en kokenut penkkien kanssa suurempia ongelmia. Tosin tietysti massiiviset pyöräilijän reidet täyttävät penkin kuin penkin.