KKWCS season 2009, round 3 / Myllypuro GP

FO110K

Banned
Näinhän siinä kävi, B-finaalin häntäpäähän oikeuttaneita lähtöruutuja sai 30s alittaneilla ajoilla :rolleyes:
Juuh, hyvin arvattiin BMW:n kanssa...

Sen verran tosin meni oma arvaus pieleen että itselle napsahti suora A-finaalipaikka, en oikein uskonut siihen tällä
mun teho-/painosuhteella tässä porukassa, kuitenkin jo Forssassa näki että moni menee lujaa...
(tosin siellä hommaa mun kohdalla vääristi huonot autot, osui pariin otteeseen semmoset ruoskat että oksat pois :D)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Juuh, hyvin arvattiin BMW:n kanssa...

Sen verran tosin meni oma arvaus pieleen että itselle napsahti suora A-finaalipaikka, en oikein uskonut siihen tällä
mun teho-/painosuhteella tässä porukassa, kuitenkin jo Forssassa näki että moni menee lujaa...
(tosin siellä hommaa mun kohdalla vääristi huonot autot, osui pariin otteeseen semmoset ruoskat että oksat pois :D)
Forssassa painolla on mun mielestäni paljon suurempi merkitys kuin Myllypurossa. Ehkä kiihtyvyys on se ainoa, jossa paino Myllypurossa vaikuttaa, kun taas ulkoradoilla se vaikuttaa varmaankin myös huippunopeuteen?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Ainakin Forssassa on paljon vähemmän, mitä voi tehdä kompensoidakseen painotappiota, kun lämä tiskissä mennään niin paljon verrattuna Myllypuroon. Silti, FO jo viime vuonnakin Myllypurossa pääsi melko mukavaa vauhtia. Sopii ilmeisesti ajotyylilleen aika hyvin. Toisin sanoen, ajaa hyvin.

Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Forssassa painolla on mun mielestäni paljon suurempi merkitys kuin Myllypurossa. Ehkä kiihtyvyys on se ainoa, jossa paino Myllypurossa vaikuttaa, kun taas ulkoradoilla se vaikuttaa varmaankin myös huippunopeuteen?
No ei sentään. Mä olen ajellut Forssassa matalia 41 aikoja, nyt jäin siitä parhaillaankin 1,5sek...
Osui vaan ruoskia käteen arvonnassa, selkis vasta jälkikäteen kun katseli listoja mistä näkin millasia aikoja niillä muutkin ajoi...

Örfil

Guest
Forssan viime kerran ajat eivät ole vertailukelpoisia viime kesän aikojen kanssa.

Omat ajat ovat tänä vuonna olleet siellä yli sekunnin päässä omasta parhaasta viime kesältä.