mce
Member
- Liittynyt
- 29.7.2009
- Viestit
- 7
Tuon "ikivanhoista" videoista koostetun tilalle uudempaa 1,6 moottorilla ajettuja testejä: http://www.youtube.com/watch?v=deGFA0L4tjI
Tuon "ikivanhoista" videoista koostetun tilalle uudempaa 1,6 moottorilla ajettuja testejä: http://www.youtube.com/watch?v=deGFA0L4tjI
Kyllähän tuossa postaamassani pätkässäkin 1,6 lie oli. Turbon sihahtelut kuuluivat melko selvästi ja samaten kone kiersi reilummin kuin nykyinen Focuksen 2,0.Tuon "ikivanhoista" videoista koostetun tilalle uudempaa 1,6 moottorilla ajettuja testejä: http://www.youtube.com/watch?v=deGFA0L4tjI
... ko. video on koostettu 2009 marraskuussa Wilsonin ajamien testien materiaaleista, jossa käytettin vielä nykyistä 2000 cc konetta.Kyllähän tuossa postaamassani pätkässäkin 1,6 lie oli. Turbon sihahtelut kuuluivat melko selvästi ja samaten kone kiersi reilummin kuin nykyinen Focuksen 2,0.
Täytyy sanoa, että eihän tässä malta odottaa ensi kautta! Missähän näiden uusien 1.6T TODELLISET tehot pyörivät. Meno, kun ei erityisesti hitaammalta näyttänyt kuin nykyisillä WRC:llä. Onko painoraja sama 1230 kg? S2000 raja käsittääkseni 1100 kg.ford fiesta wrc
kyllähän tuo aika nopealta näyttää ja ääntäkin tuntuis lähtevän:thumbup:
http://www.youtube.com/watch?v=nSJ4ofHtfcg&feature=recentf
En kyllä ymmärrä mitä 2,0 litraisen Focukseen suunnitellun WRC turbon änkeminen Fiestaan on hyödyttänyt.... ko. video on koostettu 2009 marraskuussa Wilsonin ajamien testien materiaaleista, jossa käytettin vielä nykyistä 2000 cc konetta.
Minä näkisin mielelläni Audin ja Lancian paluun. Nyt on kuitenkin Audi siirtynyt LeMansiin ja Porsche tähyilee F1:iin. Mihin tämä maailma on menossa?Henk.koht. harmittaa skodan puuttuminen ja elättelin toiveita toyotan paluusta. Ehkä tulevaisuudessa...
Lancialta puuttuu sopiva malli. Delta on nykyään liian iso möhkäle.Minä näkisin mielelläni Audin ja Lancian paluun. Nyt on kuitenkin Audi siirtynyt LeMansiin ja Porsche tähyilee F1:iin. Mihin tämä maailma on menossa?
Näin on. Wikipedian mukaan Lancia Delta on pidempi niin korinsa kuin akselivälinsä suhteen kuin vaikkapa Mini Countryman SUV.Lancialta puuttuu sopiva malli. Delta on nykyään liian iso möhkäle.
Se on sääli, että jos valmistaja haluaa pitää yllä urheilullista imagoa, suunnataan johonkin isoon ratasarjaan. Sitten taas jos myydään tavan perhepirssiä (sitä jossa on 115hp, ja joka maksaa 20-35k€) niin rallin MM-sarjakin käy. No, kai se on myönnettävä, että rata-ajeluissa on enemmän glamouria ym. pintakiiltoa kuin rallissa nykypäivänä ja tämä sitten ratkaisee pelin tietyissä segmenteissä heidän hyväksensä heti kättelyssä.Audilla olisi mm. TT ja S3 sopivina aihiovaihtoehtoina. Mutta taitaa VW tulla WRC:hen jos ovat tullakseen siitä konsernista.
Varmaan sitä, että Fiestaa on päästy testaamaan valmiilla ja hyväksi havaitulla moottorilla jo ennenkun uusi ja mahdollisesti lastentautinen 1600 kone on valmis. Helpompi testata muita osia, kun tietää että edes joku osa toimii. Ja jos voimansiirto kestää kakslitrasen väännöllä reuhaamisen niin pienempi ei pitäs olla ongelma, right?En kyllä ymmärrä mitä 2,0 litraisen Focukseen suunnitellun WRC turbon änkeminen Fiestaan on hyödyttänyt. Auto kuitenkin lanseerattiin virallisesti S2000 spekkien mukaisena 2,0 litraisella vapaastihengittävällä motilla. Ja nyt siis 1,6 litrainen turbo testikäytössä. 3 erilaista moottoria samanlaisessa Fiestan korissa 1 vuoden sisällä
Max Mosleyn aikana rallin maine ryvettyi, koska hyvä veli-systeemi Ecclestonen kanssa FIAssa suosi F1:ä.Paljon on tekemistä rallin MM-sarjan promootiossa siitä vastaavilla tahoilla.:jaska:
No siin ei kauaa mennyTämä on varmaan wanha, mutta kun kerran tuli Twitterissä vastaan:
The fastest rally crash in history (ei tosin vauhdin puolesta).
Tässä toinenTämä on varmaan wanha, mutta kun kerran tuli Twitterissä vastaan:
The fastest rally crash in history (ei tosin vauhdin puolesta).