WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
Pääsyy kohdan muutokseen oli se, ettei nopean toiseksi viimeisen mutkan ulkopuolella ollut riittävästi ulosajoaluetta. Eli siirsivät sitä mutkaa taaksepäin. Samalla sitten ajattelivat, että shikaanilla mahdollistettaisiin peesaaminen viimeisessä mutkassa.Miksi ne tuon shikaanin muuten tonne lisäsivät? Oliko se tarkoitettu lisäämään ohituksia pääsuoralla vai lisätty turvallisuussyistä?
Homma kyllä ryssittiin aika perusteellisesti. Kun toiseksi viimeistä mutkaa siirrettiin, tuli tilaakin lisää, joten olisivat hyvin voineet säilyttää sen loivana ja mielenkiintoisena. Ei, piti jyrkentää. Shikaani taas pykättiin siihen suoran puoliväliin, mistä johtuen viimeisessä mutkassa vauhtia oli taas sen verran, ettei siinä voinut peesata (jos yleensä oli kiihdytyksessä peesiin päässyt). Sen se shikaani toki auttoi, että viimeinen mutka voitiin säilyttää ennallaan, vaikkei siinäkään turva-aluetta yhtään liikaa ole.
-Edit- Teinpä sitten vaihtoehdon ratasuunnitteluketjuun.
Viimeksi muokattu: