Taisi olla Ferrari mikä 12.6.2009 huomasi että tämä ei pidä paikkaansa.Kenenkään ei ole pakko lajiin osallistua, jos ei ehdot miellytä.
Taisi olla Ferrari mikä 12.6.2009 huomasi että tämä ei pidä paikkaansa.Kenenkään ei ole pakko lajiin osallistua, jos ei ehdot miellytä.
Hyvä metafora...Olen täsmälleen samaa mieltä. Nyt kannattaa seurata tallin työntekijöiden liikkeitä...osa katoaa ykkösistä kokonaan juurikin tuonne "lentokoneteollisuuden" puolelle tekemään alihankintana R&D hommia. Tallit alkaa palkkaamaan "Jureja" ja "Ivaneita" CFO:ksi jne. Niin kauan kuin ykkösissä raha liikkuu noinkin paljon, niin kusetusyrityksiä tullaan näkemään niin teknisten kuin nyt uuten aspektina taloudellisten kusetusten myötä. Mutta se on sitä kaivattua innovatiivisuutta :dunno:Jos FIA halusi edistää teknistä innovatiivisuutta, nyt mennään enemmän Ivanin, Jurin ja don Gianclaudion ekspertiisin puolelle.
Jos Ferrari on itse sitoutunut olemaan mukana vuoteen 2012, niin kyllä se on ihan vapaaehtoisesti niin tehnyt. Sai vielä aika hyvät edut siitä hyvästä.Taisi olla Ferrari mikä 12.6.2009 huomasi että tämä ei pidä paikkaansa.
Oliko yksi näistä se veto-oikeus sääntömuutoksiin? Jos oli, niin yhtä lailla FIA:kin ajoi siinä tapauksessa sopimuksen yli.Jos Ferrari on itse sitoutunut olemaan mukana vuoteen 2012, niin kyllä se on ihan vapaaehtoisesti niin tehnyt. Sai vielä aika hyvät edut siitä hyvästä.
Olihan se, eikä FIA mitään ajanut yli. Ferrari vain käytti veto-oikeuttaan vähintään viikon myöhässä (miettivät asiaa 2 viikkoa ennenkuin avasivat suunsa). Ja ranskalainen oikeus totesi saman.Oliko yksi näistä se veto-oikeus sääntömuutoksiin? Jos oli, niin yhtä lailla FIA:kin ajoi siinä tapauksessa sopimuksen yli.
Jos BMW lähtee niin se tekeekin ensi kauden kuskivalinnoista entistä mielenkiintoisempia.Ei KERSiä, ei FOTA-sarjaa, eikä muutosta F1:n hallintoon; BMW ilmoittaa huomenna lähtevänsä kuninkuusluokasta kauden päätteeksi?
F1 braced for BMW exit announcement
Ja sarjasta vähemmän kiinnostavan.Jos BMW lähtee niin se tekeekin ensi kauden kuskivalinnoista entistä mielenkiintoisempia.
Jos Renault ja Toyotakin lähtevät - tuntuu olevan yleinen kauhuskenaario - niin sehän olisi sitten plus miinus nolla.Autot ruudukossahan eivät näillä näkymin vähene vaan lisääntyy, vaikka Bemari lähtisikin.
Yeah! :eek!:Autot ruudukossahan lisääntyy
Haluaisiko Lola todella hypätä mukaan sarjaan, jossa ei sitä kohutuinta kulukattoa tulekaan olemaan? Jonotuslistalla toki taitavat vielä olla.Jokohan Pariisissa liimaillaan Prodriven ja Lolan hakemuksen palasia yhteen?