Nimenomaan: siinä olisi pitkä penni säästynyt niiltäkin kun olisivat jättäneet koko hilavitkuttimen kehittämisen väliin :nope: :nope:"Pilasivat" tämän kauden KERS-päätöksellään ja nyt poistuvat marttyyreinä takavasemmalle. :thumbfh:
Jotenkin uskon että jos McLaren haluaa korvata Heikin jollakulla niin Nico sieltä tilalle tulee. Brawn, Williams, Renault, Toyota, on niitä muitakin mahdollisuuksia Kubicalle.Mitä tulee kuskeihin, niin Kubican päätyminen McLarenille ei yllättäisi itseäni lainkaan. Kovalaisen jatkon kannalta puolalaisen vapautuminen on ehkä toiseksi pahin vaihtoehto.
Tallin nimihän on ollut koko ajan BMW Sauber.Toivottavasti nimi Sauber tekee paluun F1-radoille.
Toivon, että molemmat BMW -kuljettajat nähdään ensi kaudella lähtöruudukossa. Varsinkin Kubica, joka osoitti viime vuonna, että tulosta tulee jos on vähänkin kilpailukykyinen auto.Heidfeldilla on vielä markkina-arvoa (nytkin ajaa Kubicaa paremmin tuolla jämäautolla), ja uskon että nähdään ensi kaudenkin lähtöruudukossa.
Toisaalta sarjaan jää 2 mammuttitallia eli Ferrari ja Mclaren, muilla ei sitten ole mitään mahdollisuuksia pitkässä juokussa.Ei muuta kuin Rellu ja Tojota samaan syssyyn lopettamaan niin saadaan edes jotenkin järkevä F1-sarja.
Njäh, haluavat mieluummin keskittyä rauhassa häviämään mestaruudet WTCC:ssä :ahem: Tosin sieltäkin he taitavat harkita vetäytymistä.Soitin Bemarin pääkallopaikalle ja kehotin heitä siirtymään IndyCar sarjaan jossa kustannukset ovat aisoissa ja markkinat ovat suuret.
Lupasivat harkita asiaa.![]()
Ehtona kuitenkin kuulemma on, että IRL adoptoi ALMSin GT2-moottorisäännöt, kun sellainen BMW:ltä jo nykyisellään löytyy. Tämähän olisi tietenkin itse sarjan kannalta loistava asia, mutta sitten muistin mistä sarjasta on kyse ja heräsin painajaisesta toiseen... :tongue:Soitin Bemarin pääkallopaikalle ja kehotin heitä siirtymään IndyCar sarjaan jossa kustannukset ovat aisoissa ja markkinat ovat suuret.
Lupasivat harkita asiaa.![]()