Millä perusteella?Noh tuo 3 autoa juttuhan on ihan paskaa
Kuten Perillo sanoo, se on yksi mahdollinen hanke. Missään ei kai olla puhuttu että tälläistä kaavaillaan ensi kaudelle.- FOTA:n sisällä on jo käynnistetty ammattimainen työ, jonka tarkoituksena on lisätä fanien osallistumista ja parantaa F1:n show'ta. Yksi mahdollisesti mielenkiintoinen hanke on kolmansien autojen ottaminen mukaan lähtöruudukkoon, FOTA:n pääsihteeri Simone Perillo kommentoi.
Kyllä mie väitän että ei tule ikinä menemään läpi. Eli sillä perusteella paskaa Syön hatullisen paskaa jos FIA tulee ikinä tuota 3 auton juttua hyväksyyn ja varsinki ko fia on ottanut fetissikseen kulujen laskemisen.Millä perusteella?
Kuten Perillo sanoo, se on yksi mahdollinen hanke. Missään ei kai olla puhuttu että tälläistä kaavaillaan ensi kaudelle.
Sauber kuvio voisi olla uskottavakin, varsinkin jos moottoreiksi vielä Ferrari. Onhan BMW:llä myös tukijoitakin, joten pitäsi olla talous jollain tolalla ilman BMW:tä. Se on selvää, että supistuksia on tulossa.Noh tuo 3 autoa juttuhan on ihan paskaa... Äkkiäpäs ne unohti että ens kaudella on tulossa uusia talleja. Ja sitäpaitsi.. vaikka bemari lähtee.. NIIN onhan edelleen sauber olemassa. Joten enpä usko että bmw tallina loppuu.. luulenpa että sauberi palaa takas nimenä ja nappaa moottorit joltain tallilta.
Niin ja en ymmärrä tuota fotaakaan. haluavat 3 autoa ruudukkoon? Mutta eiks just puhuttu että lupaavat laskea kustannuksia 91 vuoden tasolle.. Jotenka ei kolmas auto varmasti ainakaa kustannuksia pudota.
Ja tuo tallihan on vielä nimeltään BMW sauber... niin eiköhän tuo sauber palaa takaisin vain.Sauber kuvio voisi olla uskottavakin, varsinkin jos moottoreiksi vielä Ferrari. Onhan BMW:llä myös tukijoitakin, joten pitäsi olla talous jollain tolalla ilman BMW:tä. Se on selvää, että supistuksia on tulossa.
En usko. Sauberhan on edelleen kai osakkaana nyky-tiimissä, siitä tuo nimikin...Ja tuo tallihan on vielä nimeltään BMW sauber... niin eiköhän tuo sauber palaa takaisin vain.
Moottoripajan ei itseasiassa tarvitse olla kovinkaan suuri, koska kehitys on jäädytetty. Teoriassa uusi talli voisi perustaa oman moottoripajan, jossa olisi vanhat BMW:n henkilöt.En nyt tiedä miten tämä menee, mutta vissiin periaatteessa voisivat jatkaa BMW:n moottoreilla samaan tyyliin kuin Williams ja Benetton Renaultilla -98 ja -99. On tietty ihan eri asia että suostuuko BMW tähän, jo löytyykö halukasta moottoripajaa koneita hoitamaan.
Peter Sauberhan on itse sanonut ettei missään nimessä halua enää palata tiimipäällikkönä radan reunoille. Mutta sehän ei taas tarkoita sitä etteikö hän voisi omistaa tallia. Ja antaa nuo varikon tehtävät joillekkin muille.Noh tuo 3 autoa juttuhan on ihan paskaa... Äkkiäpäs ne unohti että ens kaudella on tulossa uusia talleja. Ja sitäpaitsi.. vaikka bemari lähtee.. NIIN onhan edelleen sauber olemassa. Joten enpä usko että bmw tallina loppuu.. luulenpa että sauberi palaa takas nimenä ja nappaa moottorit joltain tallilta.
Niin ja en ymmärrä tuota fotaakaan. haluavat 3 autoa ruudukkoon? Mutta eiks just puhuttu että lupaavat laskea kustannuksia 91 vuoden tasolle.. Jotenka ei kolmas auto varmasti ainakaa kustannuksia pudota.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/08/925500mtv3.fi sanoi:F1-tallivalinnasta valitus Euroopan komissioon
Polemiikki formula ykkösten ensi kauden tallivalinnasta jatkuu, kertoo The Daily Telegraph -lehti.
Serbialainen AMCO-yritys haki tallilleen Stefan Grand Prix'lle F1-paikkaa, mutta jäi ilman sitä.
Yrityksen mukaan Kansainvälinen autoliitto FIA rikkoi tallivalinnassaan kilpailulainsäädäntöä, koska tallitulokkaat pakotettiin tekemään moottorisopimuksen Cosworthin kanssa. AMCO olisi halunnut käyttää jonkin muun toimittajan moottoria, mutta teki FIA:n vaatimuksien seurauksena vastahakoisesti sopimuksen Cosworthin kanssa.
FIA hyväksyi ensi kauden uusiksi talleiksi Manorin, Camposin ja USF1:n.
AMCO pyytää Euroopan komissiota laittamaan tallivalinnan kokonaan uusiksi.
Vois mutulla veikata että tolla valituksella on hyvä mahdollisuus mennä läpi.http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/08/925500
Valmistautukaa Brabhamin ja Lotuksen paluuseen