Uudet tiimit 2010

Crosby-92

Well-known member
Liittynyt
13.11.2008
Viestit
848
Minulla alkaa menä hermo kun monet ex- ja nykyiset kuljettajat itkevät uusien tiimien hitautta. Massaa pelottaa ja Kuutiopää valittaa, että hitaasti ajaminen ajolinjalla on vaarallista (paraskin puhuja, Belgia 1998). Lisäksi Button valittaa ettei aika-ajoista tule mitään.

Ei ole paljon kuskeilla sisua. Toisaalta, mikä minä olen sanomaan kun en niitä autoja aja, mutta silti...
Joo olen samaa mieltä. Vähän sisua ja malttia pojat ja miehet. Eikö se ajaminen melko turvallista jo nopeuksiin nähden ole ja siniset liput ym. on käytössä. Ja osaahan ne enimmäkseen peileihin katsella ne hitaammat kuskit. Ihme nurinaa, ei ne aika-ajot tämän takia pieleen voi jatkuvasti mennä. Jonkun kerran niin voi käydäkin, mutta turha tästä mitään ongelmaa on tehdä. Liian hyvin on vissiin asiat, kun pitää tämmöisistä valittaa. :thumbdown

Olisitte vaan hiljaa tyytyväisiä omissa nopeammissa ohjuksissanne ja keräisitte pisteet toivottamalla uudet tulokkaat tervetulleiksi, eihän niistä mitään vastusta edes tule lähivuosina olemaan. Eiköhän PR-Hamilton vielä käytäkin tilaisuuden hyväkseen.
 

Kakenstain

Wololo
Liittynyt
1.4.2009
Viestit
649
Tuntuu, että kuskit ovat myös vähän tyhmiä. Ei kai kukaan voi tosissaan ajatella, että elo-syyskuussa lopullisesti vahvistettu tiimi olisi kärkiautojen vauhdissa (puhumattakaan Lotuksesta), etenkin kun mitkään uusista tiimeistä ei ole "korvaajia" tai suuren autotehtaan tukemia.

Korvaajalla tarkoitan Brawngp tyylistä meininkiä: tuulitunnelit sun muut vanhan tallin peruja.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Jos ykkösten pullamössökuskit käväisisivät vaikka vierailemassa Le Mansissa GT2-kalustolla, niin kyllä pimeällä prototyyppejä väistellessä alkaisi arvostamaan hitaampia autojakin eri tavalla.
 
Viimeksi muokattu:

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Massan, Buttonin ja Coulthardin seuraksi tähän ompelukerhoon on liittynyt Mark Webber: http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/03/1074602

Jännä juttu, miten se "kun minä olin nuori, niin..." ja "ennen oli miehet rautaa, laivat puuta" -asenne kulkee sukupolvelta toiselle. Ja aina marmatetaan, kuinka itse joutui käymään kovemman koulun. Onhan se aika huvittavaa, miten löysällä 2000-luvulla päristelevät miljonäärit opettavat nuorempiaan ja luulevat olevansa millään tasolla niiden oikeiden tosimiesten kanssa, jotka aikojen alkuhämärissä ajoivat GP-kisoja.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
Massan, Buttonin ja Coulthardin seuraksi tähän ompelukerhoon on liittynyt Mark Webber: http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/03/1074602

Jännä juttu, miten se "kun minä olin nuori, niin..." ja "ennen oli miehet rautaa, laivat puuta" -asenne kulkee sukupolvelta toiselle. Ja aina marmatetaan, kuinka itse joutui käymään kovemman koulun. Onhan se aika huvittavaa, miten löysällä 2000-luvulla päristelevät miljonäärit opettavat nuorempiaan ja luulevat olevansa millään tasolla niiden oikeiden tosimiesten kanssa, jotka aikojen alkuhämärissä ajoivat GP-kisoja.
Hyvä tuo kohta:
- Itse aloitin sellaisissa sarjoissa, joissa käytettiin vielä keppivaihteita. Kaikesta tästä oli suuresti hyötyä. Ei ole kuitenkaan mitään mieltä kitistä aiheesta.
Kitistään sitten kuitenkin, vaikkei siinä ole mitään mieltä. :rolleyes:
 

Pecca

Well-known member
Liittynyt
9.6.2009
Viestit
2004
Sijainti
Suomi
Minulla alkaa menä hermo kun monet ex- ja nykyiset kuljettajat itkevät uusien tiimien hitautta. Massaa pelottaa ja Kuutiopää valittaa, että hitaasti ajaminen ajolinjalla on vaarallista (paraskin puhuja, Belgia 1998). Lisäksi Button valittaa ettei aika-ajoista tule mitään.
Joo olen samaa mieltä. Vähän sisua ja malttia pojat ja miehet.

Arvatkaa kuka ei valittaisi?:)
 

Kakenstain

Wololo
Liittynyt
1.4.2009
Viestit
649
Kun nyt uusi tiimijako on käynnistynt, niin pitäisikö tehdä uusi toikki vai jatkaa tätä ja muuttaa "Uusiksi tiimeiksi 2011" ?
 

Lazer

Well-known member
Liittynyt
19.6.2007
Viestit
319
Näin unta, että Lotukset ajoivat kaksoisvoittoon, Heikki ensimmäisenä. Tosin on näitä enneunia f1:iin nähty ennenkin, eikä ne ole toteutunut :D. Tämä siis kauden toisessa kilpailussa...
 
Viimeksi muokattu:
Ylös