Haigi
Well-known member
Eikös Stefanin auto vaan ole periaatteessa tän vuoden toyota,ei kai niiltä vanhan tallin ja valmistajan puolelta ole mitään tukea
Toyotan 'Stefan RG-01' moottorina, mikäpä muukaan kun tällainen satelliittitalli kyseessä.Mikähän motti Stefanilla mahtaa olla,Toyotan moottoripaja ei lienee tuota enää formulamotteja,eikä tallin sivuilta selvinnyt moottorivalmistajaa,Cosworth?
Kyllä ne tais ostaan Toyotan tämän kauden auton piirustukset, eipä sillä viime kauden autolla mitään tekisi, kun kisa pitää ajaa tankkaamatta.Niinno jonkinverran on kai entisen tiimin puolelta henkilöstöä vaikka avainhenkilöt taisivat mennä Lotukselle ja auto on viime vuoden versio Toyotasta joten auto ei ole siis uusi. Anteeksi virheeni.:wink:.
Ei ne piirrustuksia ostaneet vaan kokonaisen auton.Kyllä ne tais ostaan Toyotan tämän kauden auton piirustukset, eipä sillä viime kauden autolla mitään tekisi, kun kisa pitää ajaa tankkaamatta.
Kyllähän suurin osa henkilöstöstä lähti Lotukselle Gascoynen houkuttelemana ja ainakin ex-tekninen johtaja Pascal Vasselon jäi Stefan projektiin, uutena tuli Mike Coughlan.Niinno jonkinverran on kai entisen tiimin puolelta henkilöstöä vaikka avainhenkilöt taisivat mennä Lotukselle
Eikös Counghlanin siirtyminen Stefanille jo kiistetty ihan ylemmän johdon myötä?Kyllähän suurin osa henkilöstöstä lähti Lotukselle Gascoynen houkuttelemana ja ainakin ex-tekninen johtaja Pascal Vasselon jäi Stefan projektiin, uutena tuli Mike Coughlan.
Tietääkseni Mclarenin entinen urheilujohtaja Dave Ryan on se henkilö jonka Stefanovic kiisti olleensa Stefanin palkkalistoilla ja Mike Coughlan on kylläkin Stefanin palkkalistoilla parhaillaan.Eikös Counghlanin siirtyminen Stefanille jo kiistetty ihan ylemmän johdon myötä?
Hyvä homa Villeneuven meneminen Kölniin Stefanin tehtaalle maanantaina ja tulevan sopimuksen julkaiseminen pikkuhiljaa .Stefan GP
Villeneuvelle tehdään istuin Kölnissä 1.3.
Itsepä taas luulen että on. Tiimi ja Toyota lienee halunneet kehittää autoa edelleen juurikin niissä toiveissa että ostaja löytyy.Hmm... Toyota ilmoitti 4. marraskuuta 2009, että nyt on pillit pistetty pussiin. Siitä eteenpäin autoa ei varmaankaan ole kehitetty Toyotan toimesta. Muilla talleilla taas on tehty töitä kovasti siitä eteenpäinkin. Tältä pohjalta en oikein jaksa uskoa, että Stefan GP voisi olla likikään samalla tasolla huipputallien kanssa.
No jos on, niin Toyotan työntekijät katosivat viimeistään vuodenvaihteessa toisiin talleihin. Eli muilla talleilla on joka tapauksessa iso etu Toyotan kalmistoon verrattuna.Itsepä taas luulen että on. Tiimi ja Toyota lienee halunneet kehittää autoa edelleen juurikin niissä toiveissa että ostaja löytyy.
No riippuu nyt ihan siitä että mihinkä talleihin sitä vertaa. Kun tuo Stefan kuitenkin on tulokas, niin Virgin ja Loottus lienee ne lähimmät kilpakumppanit. Ja siinä kisassa kyllä väittäisin että Toyotan ammattitaidolla ja resursseilla on jo viime vuoden puolella parsittu kasaan paljon nopeampi kottero kuin mitä noilla kahdella harrastelijaporukalla on tarjota.No jos on, niin Toyotan työntekijät katosivat viimeistään vuodenvaihteessa toisiin talleihin. Eli muilla talleilla on joka tapauksessa iso etu Toyotan kalmistoon verrattuna.
Stefanin auto on varmasti nopein "tulokkaista", mutta vauhtia yksinkertaisesti rajottaa kuskikaksikko ja testaamattomuus. Nakajima on ehkä ihan ok perus kuski, mutta Villeneuve voin kuvitella miten hidas onkaan.No riippuu nyt ihan siitä että mihinkä talleihin sitä vertaa. Kun tuo Stefan kuitenkin on tulokas, niin Virgin ja Loottus lienee ne lähimmät kilpakumppanit. Ja siinä kisassa kyllä väittäisin että Toyotan ammattitaidolla ja resursseilla on jo viime vuoden puolella parsittu kasaan paljon nopeampi kottero kuin mitä noilla kahdella harrastelijaporukalla on tarjota.