TIMOMIES
Well-known member
- Liittynyt
- 8.5.2006
- Viestit
- 1189
Gascoyne on irtisanottu vuoden päästä ja Lotus rämpii taka-alalla kaksi vuotta ja lopettaa siihen.Kuka uskoo että homma jatkuu noin pitkään.
Gascoyne on irtisanottu vuoden päästä ja Lotus rämpii taka-alalla kaksi vuotta ja lopettaa siihen.Kuka uskoo että homma jatkuu noin pitkään.
Tarkoitatko Formula ykköstä vai Lotusta? :tongue:Kuka uskoo että homma jatkuu noin pitkään.
Lotus voi jatkaa mutta Gasgoyne ei siellä silloin enää ole.Tarkoitatko Formula ykköstä vai Lotusta? :tongue:
Lotus F1 Racingilla (toiselta nimeltään 1Malaysia) on ilmeisesti Malesian valtion tuki takanaan, joten sen mahdollisuudet pysyä kuvioissa 3-5 vuotta ovat kai keskivertoa paremmat.
Minä laittaisin vielä lisäksi miinuksiin:Virgin:
+ Wirthin radikaali suunnittelutapa voi olla jackpot
- Kuskien vajavainen kokemus formula ykkösistä
- Tallin muun avainhenkilöstön kokemattomuus formula ykkösistä
- Sarjan pienin budjetti
ON paljon todennäköisempää että asia menee juuri näin, sillä jos CFD olisi riittävän tarkkaa käyttäisivät Mclaren ja Ferrari pelkästään sitä. Mutta kun se ei ole.Minä laittaisin vielä lisäksi miinuksiin:
- Wirthin radikaali suunnittelutapa voi olla täydellinen katastrofi
Täysin totta.Minä laittaisin vielä lisäksi miinuksiin:
- Wirthin radikaali suunnittelutapa voi olla täydellinen katastrofi
On myös tietenkin täysin mahdollista, että F1-tiimit eivät edustakaan teknologian ja innovatiivisuuden edelläkävijöitä moottoriurheilussa. Mutta senhän näkee sitten. Hyvin se Acura ainakin Sebringissä ja Road Atlantassa Peugeot'n ja Audin vauhdissa aika-ajoissa pysyi...ON paljon todennäköisempää että asia menee juuri näin, sillä jos CFD olisi riittävän tarkkaa käyttäisivät Mclaren ja Ferrari pelkästään sitä. Mutta kun se ei ole.
Yksi vaihtoehto olisi, että rakentaisi vain sääntöjen mukaisen auton mielikuvitustaan käyttämällä. Näyttääkö se nopeelta/kestävältä ymsON paljon todennäköisempää että asia menee juuri näin, sillä jos CFD olisi riittävän tarkkaa käyttäisivät Mclaren ja Ferrari pelkästään sitä. Mutta kun se ei ole.
Sikäli mikäli tuo uutinen pitää paikkansa niin siltä vaikuttaa....eli USF1 on mukana.
Kovasti tuntuu epäilyjä riittävän USF1-tallin yhteydessä. Eikä väliä, mitä he itse ilmoittavat. Aina joku sanoo, että kunhan selittävät.Sikäli mikäli tuo uutinen pitää paikkansa niin siltä vaikuttaa.
Miten pitkälle tommonen porukka riittää? Paljon liene sitten yhteisvahvuus tiimillä tällähetkellä. Esim. Lotuksella on 250 henkeä joulun jälkeen töissä, joten aika paljon saaneevat vielä palkata lisää.Viimeisin uutinen:
"Amerikasta kuuluu, että USF1-tallikin on värvännyt vastikään 30 uutta ihmistä eri tiimeistä töihin, joten luultavasti tuo neljäskin täysin uusi yrittäjä loppujen lopuksi lähtee mukaan MM-sarjaan"
...eli USF1 on mukana.
Tuo määrä on kyllä uskomattoman pieni kun auton suunnittelu ottaa jo helposti kymmeniä henkilöitä...Tiimillä tulee olemaan kai 70-100 työntekijää kaikkiaan vaikka vielä syksyllä lupailtiin jopa kahta sataa työntekijää...:thumbfh: Joten helppoa ei jenkkitiimillä ensi kaudella tule olemaan jos näin tiukille näyttää menevän jo ensi kauden aloitukseen pääsy...
Muistuttaa pelottavan paljon edellistä projektia, jossa Anderson oli mukana eli Falconin ankkana kuoriutunutta IRL-projektia. Kuvan autossa on hyvin paljon samaa näköä, lieneekö sekin liimattu kokoon, kuten Falconin runko legendaarisesti oli julkistustilaisuutta varten kasattuhttp://racingwire.info/images/stories/200912f1usf1firstchassis.jpg tässä linkki USF1:n kuvaan tiimin ensimmäisestä rungosta.
Onpas surullismielinen kuva. Tulee mieleen allekirjoittanut ala-asteen teknisen työn tunnilla vääntämässä kahdesta laudanpätkästä formula-autoa.http://racingwire.info/images/stories/200912f1usf1firstchassis.jpg tässä linkki USF1:n kuvaan tiimin ensimmäisestä rungosta.