Petri Piira
Olivier Gavetta
- Liittynyt
- 5.3.2002
- Viestit
- 2779
Teltta viel lattialle tunnelmaa tuomaan?
Viimeksi muokattu:
On sinulla varsinainen kisastudio siellä pystyssä :thumbup:Iltakahvit hörpitty vähän aikaa sitten, joten näillä kofeiineilla mennään ainakin 12 tunnin rajapyykkiin asti. Jääkaapissa on mukavasti kaikenlaista pikkunaposteltavaa ja olutta (jonka kanssa tosin pitää ottaa iisisti tai tulee noutaja ennen maalia). Kisastudiokin viritetty (vasemmalta F1-Forum/CARTerin linkittämä twitterlivesivu - tv - live timing - Jukolan viestin tulossivut (pikkuruutu)):
Kahtena edellisenä vuonna olen nukkunut kaksi tuntia ja herännyt vajaan tunnin ennen auringon nousua. Aamun sarastus on hieno hetki radalla.Itsehän ajattelin nynnyillä ja ottaa kohta 2-3 h torkut. En halua väkisin notkua hereillä, ne viimeiset tunnit menee muuten niin tuskaiseksi, "loppuis jo"... Paras hetki nukkumiseen on nyt ja aamutuntien välillä, kun kamerat on pois päältä ja jos jotain tapahtuukin niin kameroihin se ei taatusti näy. Aurinko nousee 6:59 (Suomen ajaksi muutettuna), mutta valaisampaa on jo sitä ennen tietenkin.
No sitten kameroista ei näe senkään vertaaNukkumaan aikovien kannattaa tietää, että englanninkielisellä Eurosportilla ennustellaan mahdollista sadetta seuraavan kahden tunnin sisällä...
Eikö tuo ollut uusintaa tunti pari sitten tapahtuneesta pyörimisestä? Ainakin yhtä lähelle seinää tuo meni.Porsche #76 pyörii.
Eurosport hankkinut aikakoneen. #8 ottaa melkein 10 sekuntia kierroksella kiinni kärkeä, toivottavasti ranskikset pääsisivät voittokamppailuun vielä mukaan. Aikaahan vielä on reilusti...lol, eurosport.fi:n lemans 24 artikkelissa mainitaan Bourdais "entiseksi F1-kuljettajaksi", päivän skuuppi !
Taisi olla kyse, että edessä jollakin oli autossa ongelmia ja siitä tuli tuulilasiin öljyt.Sanoiko Gene, että heillä on ongelmia moottorin kanssa?
Odotettavissa on yllätyspaluu ykkösiin Silverstonessa! Bourdais saa entisen paikkansa takaisin!lol, eurosport.fi:n lemans 24 artikkelissa mainitaan Bourdais "entiseksi F1-kuljettajaksi", päivän skuuppi !
Näin Wikipediassa. LM-hybridissähän siis lienee sama idea kuin KERS:ssä.908 Hybrid Electric
In 2009, Peugeot will compete with the 908 HY, an hybrid electric version of the 908 diesel.[9] The 908 HY adds a 80 hp (60 kW) electric motor, replacing the car's standard starter motor. The motor is powered by 600 lithium ion batteries which are located in the cockpit and on the left bottom of the car. The batteries are charged through regenerative braking, requiring approximately 20 to 30 seconds to recharge.
The electric motor can be used to provide extra power to the car for approximately 20 seconds, either automatically or through driver activation. The motor can also run on its own while the car is entering a pit lane, shutting the diesel motor off to conserve fuel. The electrical systems add approximately 45 kg (99 lb) to the weight of the standard 908, although Peugeot believes they can lower this weight further.
Ei kuitenkaan ole käytössä vielä tänä vuonna, esiteltiin Silverstonessa viime syksynnä mutta sen jälkeen ei ole ajettu hybridillä.Näin Wikipediassa. LM-hybridissähän siis lienee sama idea kuin KERS:ssä.