Ei kovin vahvaa kuvaa anna tuo ranskalaisten tulospalvelu. Audi on tähän asti ollut merkittynä ties miten kauan +1 lap, vaikka tiettävästi on ollut samalla kierroksella. Nyt kun kävivät varikolla, on sitten samalla kierroksella... :alppu:
Epäilys hiipi puseroon, ja yritin itsekin etsiä varmistusta sille, että kyseinen laite on oikeasti kilpailukäytössä. Mutta tässäpä tämä varmistui.Ei kuitenkaan ole käytössä vielä tänä vuonna, esiteltiin Silverstonessa viime syksynnä mutta sen jälkeen ei ole ajettu hybridillä.
http://www.racecar-engineering.com/news/opinion/313827/bruno-famin-on-the-future-of-peugeot-at-le-mans.html
At Silverstone last year you showed off the 908 HY where is it now?
Its in the workshop, because the one we showed at Silverstone was a demonstrator of the technology we were able to do. It was there to prepare the future the technical rules for this area is not very good for HY because you cannot score points, and you cannot be classified and you have a smaller fuel tank. So with the HY system you will have to refuel more often. Its not very good. We did that Silverstone demonstrator to prepare for the 2011 car and we wanted to get some data on the HY system. We are still working on the system, even perhaps a bit more powerful and that’s the starting point of the 2011 design.
Ei kyllä kovin vahvaa kuvaa ole tuosta saatu. Hyvä, että yleensäkin toimii ja (toivottavasti) näyttää oikeat sijoitukset.Ei kovin vahvaa kuvaa anna tuo ranskalaisten tulospalvelu. Audi on tähän asti ollut merkittynä ties miten kauan +1 lap, vaikka tiettävästi on ollut samalla kierroksella. Nyt kun kävivät varikolla, on sitten samalla kierroksella... :alppu:
Ilmeisesti. Ja niin hiljeni keskustelu täälläkin...Radio Le Mans sitten hiljeni?
Michelinin palvelu toimii vielä jotenkuten.Tulospalvelukin taisi kuukahtaa?