Yhtä "varma" kuin Toyota on ollut jo pari vuotta?
Toyotahan oli niin varma kuin vain voi olla. Jos Toyota jopa testasi moottoriaan Domessa, niin kyllä sitä jonain merkkinä voidaan pitää. Se sitten, että löytyykö projektille tarvittavat määrät jenejä F1-tallin lisäksi on eri asia. Sanovat ettei, mutta ne "varmat lähteet", jotka tuosta Toyotan LMP1:stä puhuivat "tiesivät" merkin hallituksen jäädyttäneen projektin toistaiseksi, kun nyt ei muutenkaan kellään ole tällä alalla liikaa rahaa.
Audi ilmoitti sitoutuneensa ensi vuoden Le Mansiin. Olisi tosin mukava nähdä tämän kisan jälkeen R15 myös Petit Le Mansissa ja Laguna Secassa haastamassa Peugeot'ta ja Acuraa, mutta katsotaan nyt...
J.T. sanoi:
Tapa oli ihan jotain muuta kuin missään urheilulähetyksessä aiemmin mutta minun mielestä aika mielenkiintoinen malli. - Mutta palveliko tämä malli meidän katsojia??
Suomessahan tämä malli on jotain ennenkuulumatonta urheilulähetyksissä, mutta ei tarvitse mennä Radio Le Mansia pidemmälle löytääkseen samanlaisen interaktiivisen toteutusmallin.
Minusta on erittäin hienoa ottaa ikäänkuin tavalliset fanit mukaan ohjelman tekoon antamaan jutunaiheita ja tietoja lähes jumalaisessa asemassa oleville raudanlujille ammattilaisille. Tämä rento ja yhteisöllinen toteustustapa sopii loistavasti näin pitkiin kilpailuihin, kuten tuossa yllä mainittiin.
Itse tuli seurattua ja valmistauduttua tähän kilpailuun lukemalla ja kuuntelemalla erilaisia lähteitä ja yhdistettynä se muihin kirjoittelijoihin sekä itse varsinaisiin selostajiin, niin mielestäni tietotaso tosiaan täydensi hienosti toisiaan. Sitten vielä kun Eurosport oli katkolla, niin lisää aktiivista tietoa tuli englanninkieliseltä Eurosportilta (2), RLM:stä ja itse tiimeiltä twitter-feedien kautta, niin pysyttiin hyvin ajantasalla viimeisimmistä uutisista ja käänteistä. Miettikää, jos näiden kaikkien lähteiden lisäksi vielä ajanotto olisi toiminut täydellisesti
J.T sanoi:
Selostusta on sinänsä muuten vaikea arvioida, oletan että kaikkia ei tämä meidän tyyli miellyttänyt mutta silti tuo malli lienee sellainen jota voisi kutsua kompromissiksi. Toki yksi viestittäjä luuli meidän olevan humalassa tai sitten en ymmärtänyt jonkun kieroa huumoria....0)..
Minusta te ette olleet läheskään yhtä "kännissä" kuin viime vuonna. Tiedä sitten oliko se lopulta sitten hyvä vai huono asia...
Itse ainakin arvostin ja pidin todella paljon siitä, että taustatyön tekeminen kuului itse lähetyksissä, vaikka pieni organisointi niiden papereiden kanssa olisikin ehkä ollut poikkaa. Mutta on se hyvä, että tässä maassa on edes yksi moottoriurheiluselostaja, joka tekee työnsä kunnolla ja jolla on parhaimmat lähteet :thumbup:
Kiitos, kun annoitte meidän olla mukana menossa.