Calvin
Well-known member
- Liittynyt
- 5.12.2002
- Viestit
- 3560
Realismia. Alonso kehitti auton hitaimmaksi viimeisenä parina vuonna, kestää aikansa nousta siitä suosta. :wink:Hyvä asenne.
Realismia. Alonso kehitti auton hitaimmaksi viimeisenä parina vuonna, kestää aikansa nousta siitä suosta. :wink:Hyvä asenne.
Eiköhän jokainen ammattikuski osaa sanoa miten haluaisi autonsa mieluiten käyttäytyvän. Toiset ehkä ovat hanakkaampia korostamaan omaa näkemystään, toiset uskovat enempi inssejä. Se kun ei aina kuitenkaan ole se nopein auto, millaista kuski tykkäisi ajaa. Ei se toimi niin että kakkoskuski vaan säätää autonsa mieleisekseen ja sitten se olis nopea. Asiaan vaikuttaa niin moni juttu. Aika hyvin menee silloin, jos talli onnistuu suunnittelemaan auton toimimaan tehokkaimmin siten, miten kuski sitä tykkää/osaa ajaa.Urpoa puhua noista autonkehitysjutuista. Se kuljettaja ei kehitä autoa niin pätkääkään. Kuljettajan sanallinen palaute autosta lienee kuitenkin tärkeää vielä telemetriasta huolimattakin.
F1 on täynnä kuljettajia jotka pystyvät ajamaan helvetin hyvin ja kovaa itselleen sopivalla nopealla autolla. Uskoisin kuitenkin kaikille olevan selvää, että kuljettajien välillä on aivan pakosti eroa siinä, kuinka he saavat otettua autosta kuin autosta kaiken irti - sopi se ideaalisesti omalle ajotyylille tai ei.
Ei voi yrityksen puutteesta tai hitaista käsistä ainakaan syyttää. Oikeassa paikassa osaa myös varmistella.Edit: Itse en ole Alonsosta aikanaan hirveästi perustanut, mutta tässä aikain saatossa on myös kehittynyt sellainen mielikuva, että tyyppi osaa nimenomaan puristaa autosta aikalailla sen irti, mitä autosta on irti saatavissa.
Näinhän nämä yhden rahayksikön kaupat yleensä menevät.Hetkinen. Eikös se ollut niin, että Hondan möi tallin punnalla mutta ostaja otti sitten kontolleen palkat ja velat? Vai höpisenkö omiani?
Ja onhan sillä suuri budjetti ´´pikkutalliksi´´...Gascoyne haluaa Lotukselle kokeneita kuskeja ja uskoo nimet julkistettavan vielä tässä kuussa. Miken suosikkikuski Jarno on - kuten on huhuttukin - eturivissä (Trullin Toyotapestikin taisi olla Gascoynen ansiota).
http://www.autosport.com/news/report.php/id/80026
Fauzylle tuo ei tiedä hyvää. Kokeneitahan on markkinoilla useita, vaikka esim. Heidfeldille ja Fisichellalle löytyy paljon loogisempikin vaihtoehto kuin Lotus. Olisiko tässä se Heikin oljenkorsi (ainahan voi selittää, ettei Lotus suinkaan ole pikkutalli, vaan perinteikäs F1-legenda. )?
Tai, että kyseessä ei suinkaan ole pikkutalli koska omaa paremman budjetin kuin puolet nykytalleista. Ihan ok selityksiähän nämä olisi. (edit: hidas)Olisiko tässä se Heikin oljenkorsi (ainahan voi selittää, ettei Lotus suinkaan ole pikkutalli, vaan perinteikäs F1-legenda. )?
Jarno Trulli-Jacques Villeneuve kaksikko toisi Lotukselle paljon kokemusta ja se olisi uudelle tiimille hyväksi.Gascoyne haluaa Lotukselle kokeneita kuskeja ja uskoo nimet julkistettavan vielä tässä kuussa. Miken suosikkikuski Jarno on - kuten on huhuttukin - eturivissä (Trullin Toyotapestikin taisi olla Gascoynen ansiota).
http://www.autosport.com/news/report.php/id/80026
Ei sillä tallilla mitään velkoja ollut, Ross osti tallin ja otti työntekijät vastuulleen, Honda takasi kunnon budjetin koko kaudeksi. Rahanlainaus on tuulesta temmattuNäinhän nämä yhden rahayksikön kaupat yleensä menevät.
2010 talli paikat
Red bull
3 Vettel
4 Webber
Mclaren
7 Hamilton
8 Räikkönen
Älä esitä surullista.:thumbdownMissä numerot 5 ja 6 ?
Aijooo, olet FerrariHater. Mä oonkin realisti ja sanon, että Kimi ei aja ensikaudella McLarenia, koska hinnoittelee itsensä ulos. Ahneuteen se tallipaikka meni.
Ps. McLaren ottaa numerot 5 ja 6, ja Ferrari ottaa numerot 7 ja 8. Khiihihiii Alonso ja Massa ajaa kivoilla numeroilla
Siinä olisi Kimillä kuutonen, joka on ollut ihan suosiollinen numero suomalaisille maailmanmestaruuksia ajatellen.Ps. McLaren ottaa numerot 5 ja 6, ja Ferrari ottaa numerot 7 ja 8. Khiihihiii Alonso ja Massa ajaa kivoilla numeroilla
Ja Hamiltonille Mansellin punainen viitonen.Siinä olisi Kimillä kuutonen, joka on ollut ihan suosiollinen numero suomalaisille maailmanmestaruuksia ajatellen.
Eipä taida olla sopimus kiinni rahasta, vaan kaikista vapaa-ajan jutuista ja pr-tehtävistä. Robertsonkin sanoi, että raha ei ole sopimuksen esteenä.Missä numerot 5 ja 6 ?
Aijooo, olet FerrariHater. Mä oonkin realisti ja sanon, että Kimi ei aja ensikaudella McLarenia, koska hinnoittelee itsensä ulos. Ahneuteen se tallipaikka meni.
Hassu juttu:Eipä taida olla sopimus kiinni rahasta, vaan kaikista vapaa-ajan jutuista ja pr-tehtävistä. Robertsonkin sanoi, että raha ei ole sopimuksen esteenä.
:thumbup:Hassu juttu:
Kun Robertson sanoo että Kimin Mclaren paikka ei ole rahasta kiinni, on hänen sanomisensa ehdotonta totta.
Kun esim. Barrichello kertoi että Mclaren oli kosiskellut häntä riveihinsä, on hänen sanomisena täyttä paskaa.
Ei teitä Kimi-fanatikkoja oikeasti jaksa...
Ei ehkä päätekijänä, mutta jos Kimi aikoo laistaa kaikista PR tilaisuuksista niin ei miehelle myöskään voi maksaa niin suurta palkkaa mitä vaatii.Eipä taida olla sopimus kiinni rahasta, vaan kaikista vapaa-ajan jutuista ja pr-tehtävistä. Robertsonkin sanoi, että raha ei ole sopimuksen esteenä.
En todellakaan ole mikään Kimi-fanaatikko, vaan enemmänkin ihan suomalaisia kannatta F1-fani, joka seuraa formuloita, vaikka suomalaisia ei aijaisikaan. Enemmän teissä Kimivihaajissa on kestämistä, kuin Kimi-fanaatikoissa, vaikka edeltävienkin kommentit välillä huvittavat. Toisekseen, uskon täysin Barrichellon kommentteihin, sillä mikäli ne eivät pitäisi paikkaansa, olisi joku ne varmaan jo tyrmännyt. Ajattelen asian niin, että McLaren lähinnä kartoitti eri vaihtoehtoja, sillä Kovalaista tuskin ajattavat ensi vuonna.Hassu juttu:
Kun Robertson sanoo että Kimin Mclaren paikka ei ole rahasta kiinni, on hänen sanomisensa ehdotonta totta.
Kun esim. Barrichello kertoi että Mclaren oli kosiskellut häntä riveihinsä, on hänen sanomisena täyttä paskaa.
Ei teitä Kimi-fanatikkoja oikeasti jaksa...