En lukenut sitten viestiketjua kovin tarkasti näköjään jos näin oli Sarkasmi hukkuu fanituksen suohon....
Sarkasmini ei näköjään uponnut sinullekaan tarkoittamallani tavalla.
En lukenut sitten viestiketjua kovin tarkasti näköjään jos näin oli Sarkasmi hukkuu fanituksen suohon....
Sarkasmini ei näköjään uponnut sinullekaan tarkoittamallani tavalla.
Puhuvat toki. Vaan eivät välttämättä puhu kuten kuvittelet, tai sitä tarinaa mitä useimmat kuvittelevat.Aikuisten oikeesti 7 maailmanmestaruutta puhuvat puolestaan.
Olenko ainoa, jolle tuosta kolarista tuli mieleen Jeff Krosnoffin hengen vaatinut onnettomuus Torontossa 1996?
Kävi nimittäin Markilla onnea, että auto ei lentänyt aitaan saakka. Vertailun vuoksi eilinen kolari.
IndyCar. Ohjaamo päätyi radan toiseen reunaan aika tarkkaan siihen kohtaan, josta autot kääntävät sisään kuvassa näkyvään mutkaan.En ole nähnyt ennen. Samantapainen mutta osuu kaiteisiin. Mikä luokka? missä cockpit?
Et ole ainoa.Olenko ainoa, jolle tuosta kolarista tuli mieleen Jeff Krosnoffin hengen vaatinut onnettomuus Torontossa 1996?
Kävi nimittäin Markilla onnea, että auto ei lentänyt aitaan saakka. Vertailun vuoksi eilinen kolari.
Markilla on sellainen ongelma, että hän tuntuu unohtavan tietyt säännöt. Johtunee osittain siitä, että nousee aika vanhalla iällä tuonne kärkipäähän. Damonilla oli aikanaan hieman samantyylisiä ongelmia.Mark on hemmetin nopea kuljettaja, mutta ainakin jääräpää ja jotenkin retard tietyissä kilpailutilanteissa -jos multa kysyttäisiin. En pelkää, että nämä jälkimmäiset ominaisuudet tulisivat estämään hänen mestaruushaaveensa. Pidän sitä vain viileän todennäköisenä.
Markilla on sellainen ongelma, että hän tuntuu unohtavan tietyt säännöt. Johtunee osittain siitä, että nousee aika vanhalla iällä tuonne kärkipäähän. Damonilla oli aikanaan hieman samantyylisiä ongelmia.
Luupää meininkiä.
Näin sitä yleensä tehdään, vaan Mark ei moista harrasta. Se nähtiin jo Vettel tapauksen yhteydessä mut siitä nyt on turha enää vääntää.mtv3.fi sanoi:- Kun tullaan jarrutusalueelle, niin silloin otetaan joko sisä- tai ulkolinja, eikä välttämättä ajeta suoraan toisen takana. Minä yritin saada hänet menemään ulkolinjalle ja odotin, että hän pystyy joka tapauksessa jarruttamaan varsin myöhään, joten minulla saattaisi olla vaikeuksia pitää häntä takanani. Minun pitää tietenkin yrittää taistella häntä vastaan, koska ajan kilpaa Lotuksen riveissä, Kovalainen sanoi Speed.comille.
Koko F-putki olisi pitänyt kieltää saman tien koska se vie keskittymistä ohjaamisesta muuhun radan vaarallisimmilla osuuksilla -> nopeilla suorilla.Turun Sanomat välittää meille italialaisen Autosprint-lehden epäilyksen, että Webber mahdollisesti täräytti Kovalaisen takakonttiin koska käytteli vasemmalla kädellään ähväputkea (F-Duct), vaikka molempia käsiä olisi tarvittu ohitustilanteessa auton ohjaamiseen.
Ja reilu kaksikymmentä vuotta sitten käsi oli vaihdekepillä, oikean jalan päkiä jarrulla ja kuskista riippuen, joko pikkuvarpaat tai kantapää pumppasi kaasua alaspäin vaihdettaessa. Quoten logiikan mukaan moni kolari olisi ollut silloin vältettävissä, jos vaihteisto olisi ollut edes puoliautomaattinen. Vielä pari vuotta sitten nähtiin, kun jotkut kuskit painoivat oikealla jalalla kaasua (rev matching) vaihtaessaan alaspäin. Nykyinen standardoitu elektroniikka ei sitä vaatine kun välikaasua ei grafiikassa näy. McLaren taas käytti "manuaalista" vasemmalla jalalla toimivaa luistonestoa 90-luvun lopulla, mikä pakotti Häkkisen jarruttamaan oikealla ja näyttämään Coulthardin paremmalta mitä olikaan.Turun Sanomat välittää meille italialaisen Autosprint-lehden epäilyksen, että Webber mahdollisesti täräytti Kovalaisen takakonttiin koska käytteli vasemmalla kädellään ähväputkea (F-Duct), vaikka molempia käsiä olisi tarvittu ohitustilanteessa auton ohjaamiseen.