SOKO
Well-known member
- Liittynyt
- 5.8.2007
- Viestit
- 4037
Bahrain:
Kobayashi 11 laps ret hydraulics
Rosa 14 laps ret hydraulics
Australia:
Kobayashi 0 laps accident
Rosa pääsi maaliin 12.
Malesia
Rosa 0 laps engine
Kobayahi 0 laps engine
Kiina
Kobayashi 0 laps accident
Rosa 7 laps technical
Toisin sanoen keskeytyksiä 4 ensimmäisessä kisassa 7/8. Kolari syynä 2 keskeytyksessä. Hydrauliikka ja moottori ovat molemmat pettäneet kaksi kertaa ja lisäksi yhden keskeytyksen syyksi on kirjattu technical, mikä voi periaatteessa tarkoittaa mitä tahansa teknistä vikaa. Australian keskeytys saattoi maksaa Sauberille maaliinpääsyn, mutta Kiinan osalta asiasta ei voi olla varma, sillä Rosan matka katkesi ilman onnettomuuttakin jo 7 kierroksen jälkeen, mikä olisi siis voinut olla myös Kobayashin kohtalo, ellei hän olisi keskeyttänyt jo aiemmin.
Toro Rossolle keskeytyksiä teknisen vian takia on kertynyt pyöreä 0 kappaletta eli Ferrarin mylly on siinä autossa kestänyt paremmin. Tuskin Sauberin tekniset ongelmat siis ainoastaan Ferrarin moottoreista johtuvat.
Kobayashi 11 laps ret hydraulics
Rosa 14 laps ret hydraulics
Australia:
Kobayashi 0 laps accident
Rosa pääsi maaliin 12.
Malesia
Rosa 0 laps engine
Kobayahi 0 laps engine
Kiina
Kobayashi 0 laps accident
Rosa 7 laps technical
Toisin sanoen keskeytyksiä 4 ensimmäisessä kisassa 7/8. Kolari syynä 2 keskeytyksessä. Hydrauliikka ja moottori ovat molemmat pettäneet kaksi kertaa ja lisäksi yhden keskeytyksen syyksi on kirjattu technical, mikä voi periaatteessa tarkoittaa mitä tahansa teknistä vikaa. Australian keskeytys saattoi maksaa Sauberille maaliinpääsyn, mutta Kiinan osalta asiasta ei voi olla varma, sillä Rosan matka katkesi ilman onnettomuuttakin jo 7 kierroksen jälkeen, mikä olisi siis voinut olla myös Kobayashin kohtalo, ellei hän olisi keskeyttänyt jo aiemmin.
Toro Rossolle keskeytyksiä teknisen vian takia on kertynyt pyöreä 0 kappaletta eli Ferrarin mylly on siinä autossa kestänyt paremmin. Tuskin Sauberin tekniset ongelmat siis ainoastaan Ferrarin moottoreista johtuvat.
Viimeksi muokattu: