Eikös se nyt täälä ole jo kolmeen kertaan juuri edellä todettu!Ja johtopäätös ?
Eikös se nyt täälä ole jo kolmeen kertaan juuri edellä todettu!Ja johtopäätös ?
Eikös se nyt täälä ole jo kolmeen kertaan juuri edellä todettu!
Ajoi hyvin. Mutta miten liittyy tallitoveriinsa?Viime kisassa oli kimiltä huikeaa ajamista, oli ilo seurata! Nyt alkaa vissiin löytyyn tatsi....
En pitäisi krossua kovinkaan kokemattomana kilpa-autoilijana. Virheitä tulee kun ylittää rajansa.Kyllähän Grosjeanilla nopeutta riittää mutta kisatilanteessa paistaa kokemattomuus mikä Kimillä on etuna.
Esim. lukuisat kisatilannekolarit mitä Kimille ei ole sattunut. Kimi osaa ajaa tiukassa tilanteessa ja antaa tilaa tarvittaessa. Monet junnukuskit kolaroi ja syyttelevät toisiaan kun ei annettu tilaa.
2014 on vuosi, jolloin pitäis ruveta tosissaan jotain tapahtumaan. Se ottaa aikansa. Hamiltonin tie ei ehkä ole kehityksen kannalta paras. Ihan hyvä, jos Kimi saa tänä vuonna kyykyttää. Oppiipahan ...kele.En pitäisi krossua kovinkaan kokemattomana kilpa-autoilijana. Virheitä tulee kun ylittää rajansa.
Täällähän on punottu jännittäviä teorioita. Selvyyden vuoksi: Grosjeanin asioita hoitaa Gravity Sports Management, jonka omistaa Genii Capital, jota johtaa Gerard Lopez. Lopezilla ei ole yhtään sen vähempää syytä suosia Grosjeania kuin Boullierillakaan, jonka hän on palkannut johtamaan sekä Gravitya että Lotusta ja nimenomaan tässä järjestyksessä. Ihan samaan tapaan kuin Red Bullilla tärkeät päätökset tekee ihan joku muu kuin Christian Horner, on Lotuksen tallipäällikkö tallissa rengin asemassa.Lopez teki sopparin Kimin kanssa kertomatta EB:lle, käveli tavallaan EB:n ylitse. Kaikki varmaan muistaa miten suurella lämmöllä EB puhui Kimistä medialle vuonna 2010, kun Rellu pysyi Kimi-kommenttien ansiosta otsikoissa?
Jos toimivat kilpatallin tavoin niin se on hyvä :thumbup:
Mutta jos tiimipällikkö yrittää saada oman suojattinsa loistamaan kaikin tavoin välittämättä siitä mikä on tiimille parhaaksi, silloin se on heidän häpeänsä :thumbdown
Jos Romain ajaa itsensä paalupaikalle ja tulee ykkösmutkasta ykkösenä ulos, niin siinä tilanteessa hän on aika vahva kandidaatti voittamaan kisan (taktiikat toki huomioiden). Se onnistui Maldonadolta, niin kyllä se onnistuisi Grosjeaniltakin. Siksikin ne aika-ajotulokset on Lotukselle tärkeitä. Mitä lähempänä kärkeä, sitä vähemmän Romainilla on osumisvaaraa.Kyllähän Grosjeanilla nopeutta riittää mutta kisatilanteessa paistaa kokemattomuus mikä Kimillä on etuna.
Jotakin on nyt tapahtunut Hockenheimista lähtien. Täällä puhuttiin siitä miten Kimillä ei ole ollut aikaa tehdä kisasäätöjä kun on testannut DDRS:ää, sitten Grosjean olikin yhtäkkiä sekunnin hitaampi.Pitääkö neiden veljien säätää se auto samalla tavalla?? Tekisivät omat autonsa. Romain voi säätää itse eikä luntata Räikköseltä.
Ja nyt juoni senkun syveni :tongue:Täällähän on punottu jännittäviä teorioita. Selvyyden vuoksi: Grosjeanin asioita hoitaa Gravity Sports Management, jonka omistaa Genii Capital, jota johtaa Gerard Lopez. Lopezilla ei ole yhtään sen vähempää syytä suosia Grosjeania kuin Boullierillakaan, jonka hän on palkannut johtamaan sekä Gravitya että Lotusta ja nimenomaan tässä järjestyksessä. Ihan samaan tapaan kuin Red Bullilla tärkeät päätökset tekee ihan joku muu kuin Christian Horner, on Lotuksen tallipäällikkö tallissa rengin asemassa.
Tähän minäkin kaipaisin selvennystä / vastausta. Jotain on pomminvarmasti tapahtunut ennen Hockea tai sen aikana.Eli onko täällä asiantuntijoita jotka voisivat valaista asiaa? Onko tosiaan niin että Grosjean on inssiensä kanssa tehnyt omat kisasäädöt Hockeen ja sama jatkui Unkarissa vai johtuuko se jostakin muusta?
Oikeasti? Yksi kisaviikonloppu ja puolettoista harkat, joihin molempiin sattui sekä epävakaa sää että kuskin rikkoma auto. Ei näiden perusteella voi päätellä mitään.Tähän minäkin kaipaisin selvennystä / vastausta. Jotain on pomminvarmasti tapahtunut ennen Hockea tai sen aikana.