sammyosammy
Senior Citizen
Vähän kuin painotuotteissa. Tarviit tuhat mutta kannattaa tilata kymmenen tuhatta kun loppupää lähes ilmaisia....Sehän tulee sitä halvemmaksi, mitä enemmän siipiä rikkoo. Volyymit ratkaisee.
Vähän kuin painotuotteissa. Tarviit tuhat mutta kannattaa tilata kymmenen tuhatta kun loppupää lähes ilmaisia....Sehän tulee sitä halvemmaksi, mitä enemmän siipiä rikkoo. Volyymit ratkaisee.
Nuo tuppaa olemaan aika pieniä sarjoa, joten suunnittelukustannukset mielestäni kuuluu hintaan. Veikkaan ettei yhtä siipiprofiilia yli 4 kappaletta tehdä, ellei ole ihan pakko, vaan seuraava on jo uudella profiililla.Ehkä etusiipi maksaa sen 100.000,- jos suunnittelukustannukset otetaan huomioon. Suunnittelun jälkeen tuotantokustannukset ovat huomattavasti pienemmät, tuskinpa on edes kymppitonnia. Voi sitä edes pientä harkintaa käyttää, kun noita lukuja heittelee.
Tavallaan kuuluvat, mutta suunittelukustannukset ovat uhrattuja kustannuksia, jolloin ne ovat täsmälleen samat tehdäänkö siipiä yksi tai 100. Jos siiven tuotanto kustannukset ovat esimerkiksi 10.000,-, niin se on sitten rikotun siiven kustannus. Varasiipiä on valmistettava joka tapauksessa, kuskista riippumatta, määrä tietysti voi vaihdella rikkoutumiskokemusten perusteella.Nuo tuppaa olemaan aika pieniä sarjoa, joten suunnittelukustannukset mielestäni kuuluu hintaan. Veikkaan ettei yhtä siipiprofiilia yli 4 kappaletta tehdä, ellei ole ihan pakko, vaan seuraava on jo uudella profiililla.
Mutta jo nyt valmistetut varasiivet olisivatt pois seuraavasta kisasta/sessiosta. Eli niitä täytyisi valmistaa lisää. Ellei niitä ole sitten muutenkin tarkoitus vaihtaa.Tavallaan kuuluvat, mutta suunittelukustannukset ovat uhrattuja kustannuksia, jolloin ne ovat täsmälleen samat tehdäänkö siipiä yksi tai 100. Jos siiven tuotanto kustannukset ovat esimerkiksi 10.000,-, niin se on sitten rikotun siiven kustannus. Varasiipiä on valmistettava joka tapauksessa, kuskista riippumatta, määrä tietysti voi vaihdella rikkoutumiskokemusten perusteella.
Toden totta! Kaveri on nopee, mut yrittää liikaa ja siitähän ei tule kuin romua aikaseksi. Ihmeen kauan ne on katellu noita toilailuja ja vielä toinen tsäänssi on annettu. Harvemmin sitä toista tilaisuutta kenelekään annetaan, tää sälli sössii senkin. EI todellakaan kuulu ykkösiin. Koppiautoihin vaan, siellä saa vähän kontaktia ottaakin.http://www.youtube.com/watch?v=JHRsMoRfOA8
Tämän videon nähtyäni toivon tosissani, että kukaan ei ota Grosjeania. Vaikuttaa mukavalta persoonalta, mutta kuskina on täysin epäkypsä F1:siin, GP2 mestaruuskin taisi olla vain hyvää onnea. Kaveri sopis hyvin WTCC:hen tai Rallycrossiin.
eikös tuo eka ole piquet ?http://www.youtube.com/watch?v=JHRsMoRfOA8
Tämän videon nähtyäni toivon tosissani, että kukaan ei ota Grosjeania. Vaikuttaa mukavalta persoonalta, mutta kuskina on täysin epäkypsä F1:siin, GP2 mestaruuskin taisi olla vain hyvää onnea. Kaveri sopis hyvin WTCC:hen tai Rallycrossiin.
Grosjeanin pelaamisesta tulee ihan mieleen live-for-speed online-kisat. Ne kaveri (ainakaan joitain vuosia sitten) eivät osaa törmäilemättä tavallisuudesta poikkeavilla linjoilla. 5 rinnakkain ekaan mutkaan ja kaikki kuvittelevat voivansa ajaa aika-ajokierrosta. Yliyritys sumentaa järkevän toiminnan?Kun noita katselee, niin ajatus herää, että missä miehen katse on kun se ajaa? Ei tunnu ainakaan olevan edessä ajavassa autossa.
Mahtava video :alppu:
Kääntää rattia vastaan, eikä estääkseen lisätuhoja. :eek!:Kehottaisin kiinnittämään huomiota käsiin tästä kohdasta alkaen.
Toivottavasti kyseessä oli vioittunut ohjaus.
Ei. Grosjean ajoi heti ensimmäisessa Singaporen harkoissaan samanlaisen kolarin samassa paikassa kuin Piquet sen kolarin vuotta aiemmin.eikös tuo eka ole piquet ?
eli jatkoi renaultin perinteitäEi. Grosjean ajoi heti ensimmäisessa Singaporen harkoissaan samanlaisen kolarin samassa paikassa kuin Piquet sen kolarin vuotta aiemmin.
Tai autot on jotenkin jumittunuteet. Luultavasti yrittää estää spinnaamisen, ja korjausliikeet tuossa näyttävät kuin tahalteen kiilaisi.Kehottaisin kiinnittämään huomiota käsiin tästä kohdasta alkaen.
Toivottavasti kyseessä oli vioittunut ohjaus.
Kumma kyllä ne on sattunu aina samalle hemmolle. Kylmä totuus ettei ko. kuski kuulu fykkösiin.Muutenkin suurinosa videon tapahtumista joko eivät ole Grosjeanin vikoja, tai ovat normaaleja tilanteita, joita on sattunut kaikille.
Nopeutensa puolesta kuuluu.Kumma kyllä ne on sattunu aina samalle hemmolle. Kylmä totuus ettei ko. kuski kuulu fykkösiin.