Mikan kohdalla puhutaan lähinnä vain kaudesta -94, jolloin tuli muutama tölväys liikaa. Pikkuformuloissa ei ollu tuota vikaa, eikä tuota yhtä kautta lukuunottamatta ykkösissäkään. Mun mielestä toi -94 kausi menee kovien henkilökohtaisten (ja tallin ja media ja fanien) odotusten piikkiin. Piti olla voittaja-auto ja Pösön piti olla Fordia kovempi kone. Romainilla taas on käsittääkseni ollu tuota ongelmaa aikasemminkin, vaikka nuorelle kuskille muutama tölväys kaudessa suvaitaankin niin nyt tais olla puhtaita kisoja vähemmän, ku niitä toisia.
Äkkiseltään muistelisin Häkkisen kolaroineen Aidassa, Monacossa, Silverstonessa, Hockenheimissä ja Adelaidessa.
-Aidassa Senna jarrutti oletettua enemmän ensimmäiseen mutkaan
-Monacossa teki arviontivirheen eikä jättänyt Hillille tilaa oman autonsa ja kaiteen välissä.
-Silverstonessa Barrichello sulki luukun viimeisessä mutkassa ja kolari+rangaistusuhka seurasi.
-Hockenheimissä teki Grosjean-Spa liikehdinnät ensimmäiseen mutkaan tultaessa ja joukkokolari+1 kisan kielto seurasi.
-Adelaidessa petti jarrut.
Näistä ehkä 2 laittaisin puhtaasti Mikan piikkiin, 2 fifty-sixtyä ja 1 ei ollut missään nimessä omaa syytä.
Lukumääräisesti siis aika vähän kauden aikana ja silti tuli rangaistus. Tämä johtunee kyllä alkukauden mustasta jaksosta ja jatkuvasta varpaillaan olosta. Joka tapauksessa noilla kriteereillä mitä tuolloin harrastettiin, pitäisi Grosjeanin superlisenssi hyllyttää.