WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
Eihän se edes aja 911:a!En usko, että Kimille tuottaa hankaluuksia vaihtaa Super 2000 -luokasta WTC-autoon.
Eihän se edes aja 911:a!En usko, että Kimille tuottaa hankaluuksia vaihtaa Super 2000 -luokasta WTC-autoon.
Noh noh, Webslavella alkaa olemaan vuoden vitsikiintiö täynnä.Eihän se edes aja 911:a!
@ Sportti.comPiquetista kuorma-autokuski
Formula ykkösistä lähtöpassit saanut Nelson Piquet junior ajaa ensimmäisen testinsä NASCAR-sarjan kuorma-autolla ensi perjantaina. Piquet tulee ajamaan Red Horse Racingin Toyota Tundra-kalustolla, mutta sopimus kattaa vain kauden avauskisan Daytonassa. Jatko riippuu siitä, miten Piquet Daytonassa menestyy.
Piquet sai Renaultin F1-tallista potkut viime elokuussa. Tästä suuttuneena hän paljasti julkisuuteen Renaultin vilppiskandaalin vuoden 2008 Singaporen kisassa. Tuolloin Piquet ajoi Flavio Briatoren pyynnöstä tahallaan seinään, jotta Fernando Alonson voittomahdollisuudet paranisivat.
Ei kyllä suomalaisen median tason perusteella helposti uskoisi, että Suomi on kova ja perinteikäs moottoriurheilumaa. :thumbdownFormulaflopin uusi ura: Kuorma-auton kuljettaja!
Formula 1:n MM-sarjassa epäonnistunut Nelson Piquet Junior yrittää nyt lyödä läpi kuorma-autokuskina.
Renaultin F1-tallista viime kaudella potkut saanut Piquet Junior osallistuu perjantaina Nascar Truck Series - kuorma-autosarjan Daytonan osakilpailuun. Brassikuski ajaa kisassa Toyotan tallissa.
Hänen sopimuksensa on vain yhden osakilpailun mittainen. Jatko riippuu siitä, kuinka hyvin Piquet Junior suoriutuu Daytonan kilpailusta.
Piquet Junior on testannut aiemmin Red Horse-tallin kuorma-autoa ja viime viikonloppuna hän osalllistui tallin riveissä ARCA-sarjan osakilpailuun. Seitsemännestä lähtöruudusta startannut brassi sijoittui kisassa 27:nneksi.
Piquet Uniorin F1-ura renaultilla päättyi elokuussa sen jälkeen, kun hän paljasti kolaroineensa tahallaan vuonna 2008 ajetussa Singaporen osakilpailussa auttaakseen tallikaveriaan Fernando Alonsoa voittamaan kilpailun. Piquet Juniorin mukaan hän oli saanut käskyn kolaroida tallipäällikkö Flavio Briatorelta.
Paljastuksen jälkeen Renault ajautui skandaalin keskelle ja Piquet Junior sai lähteä tallista.
Sanos muuta. Eivät sitten viittineet tarkastaa notta minkälainen luokka tuo NASCAR Truck series (vaimitensenytmenikään) on?Ilta-Sanomat samalla tasalla Sportti.comin kanssa:
Ei kyllä suomalaisen median tason perusteella helposti uskoisi, että Suomi on kova ja perinteikäs moottoriurheilumaa. :thumbdown
Tuohan olisi helposti väänneltävissä myös sillä lailla, että Kimi olisi siirtymässä rallista WTCC sarjaan. Kyseiset autot ovat myöskin S2000 luokituksen mukaisia ja nuotejakaan ei tarvittaisi, joten siirto tapahtuisi ilman ongelmia.Ei tämä nyt ihan huonoimpien juttujen joukkoon mene, mutta hupaisa kirjoitusvirhe silti.
Kertoi Turun Sanomat.
Siinä olisi urakehitys kohillaan: Ferrarilta Citikan kautta Ladalle.Kimin osoite kaudella 2011 RedBullin kustantamana WTCC:tä Ladan tehdastiimissä?![]()
Todt odottaa Kiinaan asti kaikkia 13 tallia
Turun Sanomat 9.2 2010 19:13:56
Kansainvälisen autoliitto FIA:n uunituore puheenjohtaja Jean Todt uskoo 13 tallin kisaavan Formula 1 -sarjassa alkavalla kaudella.
Tulokastalleista US F1 ja Campos painivat talousongelmissa, mutta lajin uusi sääntö mahdollistaa heidän keräävän kolehtinsa huhtikuun puoleenväliin mennessä, jolloin F1-sirkus on Shanghaissa kauden neljännessä Grand Prix -kisassa.
– Concorde-perussopimuksen viimeisimpään versioon on kirjattu, että talli voi olla pois kolmesta kisasta kauden aikana, Todt vahvisti FIA:n kutsumien yhdeksän toimittajan haastattelussa Pariisissa.
Aiemmissa säännöissä yhden kisan väliin jättäminen tarkoitti tallille kilpailuoikeuden menettämistä. Jos joko yhdysvaltalainen USF1 tai brasilialainen Campos ei saa pakettiaan kasaan Kiinaan mennessä, paikkaa lähtöruudukossa kärkkyy serbialainen Stefan GP -talli.
– Toinen talli ei saa paikkaa automaattisesti. On FIA:n päätettävissä, kellä on siihen tarvittavat ominaisuudet, Todt tähdensi.
Säästötalkoot
aerorajoituksella
Todt on kannustanut F1-talleja säästö- ja ympäristötalkoisiin, jälkimmäistä painottaen.
– F1:n on ymmärrettävä, että maailma on muuttunut. Kuinka voimme perustella, että F1-auto tarvitsee 80 litraa bensaa 100 kilometrillä, Todt kysyi.
Kulukaton sijaan Todt suosisi tarkempia sääntöjä joihin kirjattaisiin esimerkiksi autojen aerodynamiikan raamit koko kauden ajaksi. Näin tiimien pitäisi ajattaa samanlaisia autoja niin hitaalla Monte Carlon radalla kuin huippunopeassa Monzassakin.
– Onko pito Monacossa heikompi? Varmasti, mutta silloin kuljettajien taso nousee, Todt jatkoi.
Tallien yhdistys Fota on päättänyt luopua kernaasti viime kaudella esitellystä, jarruenergiaa kierrättävästä KERS-järjestelmästä. Todtia päätös närästää.
– Siitä luopuminen ei ole hyväksyttävissä. Tallit valittivat sen maksavan liikaa. Silloin heidän olisi löydettävä muita keinoja rahan säästämiseen. He puhuvat herkästi kierrosajoistaan, mutteivät ympäristöstä, Todt puhisi.
Ei näin. Kopypastetaan se Oskun mahtava otsikko eikä laiteta pelkkää linkkiä maikkarin sivuille. Maikkarin sivuilla käynti on sama kuin ruokkisi trollia.Mahtava otsikko Oskun blogilla:
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/02/1056138
Jäi toimittajilta huomioimatta että voihan sitä ajatella käänteisestikkin että osoitus vain siitä minkälaiset ihmiset siellä Facebookissa enemmän pyörii. :ahem:Kimi tuntee nyt itsensä varmasti NÖYRYYTETYKSI.:nope: Ei vittu mitä paskaa.
Huvittavaa,kun Iltalehti kuuluu samaan Alma-mediaan,niinkuin Maikkarikin,silti lehdessä haukkuvat Maikkarin "myyntiartikkelin" kulkupelin maan rakoon,ei ymmärrä... :nope:http://www.iltalehti.fi/formulat/2010022511201321_fo.shtml
:jaska::jaska::jaska:
Lotus on juuri ennakko-odotusten mukainen, ei puolessa vuodessa voi ihmeitä tehdä. Järkyttävää asiantuntemattomuutta.
Paitsi että Maikkari ei ole kuulunut Almaan enää moneen vuoteen.Huvittavaa,kun Iltalehti kuuluu samaan Alma-mediaan,niinkuin Maikkarikin,silti lehdessä haukkuvat Maikkarin "myyntiartikkelin" kulkupelin maan rakoon,ei ymmärrä... :nope: