No mutta kun kyseessä on ihan sitä samaa sisällötöntä diipadaapaa mutta tällä kertaa vain itkuraivarin muodossa, eli luonnollisesti ärsyttää jopa enemmän kuin se geneerinen diipadaapa. Esimerkiksi Tomi Tuomisen "räväkät" kolumnit ovat aina hiton hyvin perusteltuja ja mietittyjä. Siis täysin eri tasolla kuin tuo Ekin itkuvirsi, jonka ainut mielenkiintoinen pointti perustuu puhtaaseen olettamukseen (Mosleyn kiire rangaista Briatorea).Samalla linjalla yllämainitun kanssa. Eki on yleensä kirjoittanut mitäänsanomatonta kaikkien tiedossa olevaa diipa dappa-sontaa. Nyt kun hän kerrankin antoi oman mielipiteensä nousta esiin, alkoi (mikäköhän on oikea sana, kritiikki se ei ainakaan ole...) negatiivista itkuvirttä tulla ovista ja ikkunoista. Eikö blogien tarkoitus olekin tuoda juuri kirjoittajan mielipide huomioon, asiallisuudesta viis? Itse ainakin nautin Ekin viimeisimmästä, melkein erehdyin jopa kommentoimaan sitä (olisi ollut muuten ensimmäinen kommenti) hyväksi.
Maikkarin blogeista hatunnoston ansaitsevat nimenomaan suorasanaiset ja räväkät Lex Lollo-Hollo sekä Tomi Tuominen. Rautiaisenkin blogeja on ollut kiva lukea : )
Onhan tuo tavallaan ihan ymmärrettävää, että ei laiteta otsikoksi "Johnny Herbert varoittelee..." kun "Entinen F1-voittaja" kuulostaa paljon räyhäkkäämmältä ja saa aikaan enemmän klikkauksia. Jotenkin vaan tuntuu hiukan ärsyttävältä.Takavuosien F1-voittaja pelkää Kimi Räikkösen haukkaavan liian isoa palaa, jos tämä aikoo rallivuoden jälkeen takaisin formuloihin.
Räikkönen ajaa alkavan kauden rallin MM-sarjassa Citroenin junioritiimissä - se on varmaa. Rallikauden jälkeiset suunnitelmat saavat muotonsa vasta kesällä, mutta paluu F1-sarjaan on edelleen mahdollinen.
Vuonna 2000 oman F1-uransa päättänyt kolminkertainen osakilpailuvoittaja Johnny Herbert kuitenkin varoittelee Räikköstä, ettei mahdollinen paluu välttämättä onnistukaan niin helposti, kuin suomalaisässä uskoo.
- Jos Kimi sanoo ajavansa vuoden rallia ja palaavansa sitten takaisin formuloihin, se on vaikeaa, koska hän taisi lähteä sarjasta hieman happamalla tavalla, Herbert sanoi Crash.netin radiohaastattelussa.
Hyvä maku on kunnia-asia?On tosiasia, että Michael Schumacherin Ferrari-vuosien aikana, hän oli tallin todellinen FÜHRER- -
Joo, mut sillä ei ollut autossa 30 kilon mötikkää seuranaan...Nyt ylitti Maikkari itsensä. Kyllä se JPM:kin hyvin ajeli formuloilla, vaikka oli melko tuhdissa kunnossa.
Arvatenkin sama uutinen Viihde-osastolla Älkääkä klikatko lisätäksenne Maikkarin mainosmiljoonia. Otsikko "Schumi myöntää värjäävänsä harmaantuvia hiuksiaan" riittäneeOlipa taas tarpeellinen uutinen:
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/01/1045941
Millähän meriiteillä tuonne pääsisi töihin?MTV3.fin Urheilu-sivusto on julkaissut kuvan Michael Schumacherin uudesta kypärästä.
Valenciassa odotellaan kuumeisesi Schumin ensiesiintymistä Mercedeksen ratissa. Rallikuskin tiedottaja Sabine Kehm kävi viihdyttämässä toimittajaporukkaa Schumin uuden kypärän kanssa.
– Kypärän hinta on noin 15 000-20 000 euroa, Kehm kertoi MTV3:lle.
Lue koko juttu ja katso kuva kypärästä MTV3.fin Urheilu-sivustolta.
(MTV3)
Turha toivo, et kelpaa, koska F1-Forumistina sinulla on varmasti jotakin hajua lajista. Demin forumisteilla voisi sitten käydäkin paljon parempi flaksi.Millähän meriiteillä tuonne pääsisi töihin?
Michael Schumacher kertoi maanantaisen Mercedes-debyytin Valencian testeissä olleen kuin paluu F1-uran alkuun.
- Tämä on tavallaan kuin vuonna 1991. Kun tulin formula ykkösiin, olin aivan sokissa ensimmäisellä kierroksellani, mutta toisella kierroksellani ja siitä eteenpäin olin todella innoissani. Tänään tunsin aivan samoin; olen kuin pikkupoika, joka pitää hauskaa lelullaan, Schumacher muisteli ensimmäisiä kokemuksiaan Jordan-tallissa.
Seitsenkertainen maailmanmestari myönsi, että harmaassa autossa ajaminen tuntui oudolta pitkän ja menestyksekkään Ferrari-uran jälkeen.
- Mutta on hienoa nähdä veljeni radalla heidän autossaan. Tapaan ystäväni Ferrarilta jossain vaiheessa tällä viikolla, Schumacher sanoi.
Ralf Schumacher toimii italialaistallin testikuljettajana.
(MTV3-Reuters-AFP)
Ei Sport Content Oy:ltä voi liikaa vaatia, heidän mielestään varmaankin kaikki japanilaiset näyttävät samalta jne. :thumbfh:Sport Content Oy
Kertoi Turun Sanomat.– En usko, että Kimille tuottaa hankaluuksia vaihtaa Super 2000 -luokasta WTC-autoon. Vain nuotitus hänelle ihan vieraissa ralleissa on se, mistä kaikki on kiinni, Loeb puntaroi.