No tuohon boldaamasi nyt aikalailla liittyy.Liittyykö se tuohon uutiseen jollain tavalla?
Luin. Käsitän tuon edelleenkin niin, että tuossa puhutaan konkurssiin menneistä F1-talleista, ei omasta tahdosta vetäytyneistä.Lues uudestaan.
Siksi siinä mainitaan Super Aguri, mutta ei noita sun mainitsemiasi talleja. Niin mitä tossa olikaan väärin taas?Luin. Käsitän tuon edelleenkin niin, että tuossa puhutaan konkurssiin menneistä F1-talleista, ei omasta tahdosta vetäytyneistä.
Ei mikään. Siksi ihmettelenkin, että miksi tuo uutinen on kotimaisen median huonoimmissa uutisissa.Siksi siinä mainitaan Super Aguri, mutta ei noita sun mainitsemiasi talleja. Niin mitä tossa olikaan väärin taas?
Schumi ja Rosberg tulivat talliin yhtä aikaa.Ei ole ollut tapana. Ainakaan Mersulla.
Ellei talli toisin ilmoittautumisessaan laita, FIA lätkäisee pienemmän numeron enemmän pisteitä keränneelle. Joissain tapauksissa kuskit haluavat pitää saman numeron (jos tallin MM-sijoitus sen sallii) tai on muita toiveita (kuten Saton ja Schumin epäonnenlukusyyt). Mainitsemastasi tavasta en ole kuullut.Eikös aiemmin tallissa ollut kuljettaja saa yleensä pienemmän numeron, kuin sinne uutena tuleva?
Schumihan halusi loppuun asti parittoman numeron mutta Satolla oli tuo japanilainen epäonnenluku (mikäli muistan oikein 4n kohdalla näin olevan)....tai on muita toiveita (kuten Saton ja Schumin epäonnenlukusyyt). Mainitsemastasi tavasta en ole kuullut.
Niin? Nico pieksi Schumin joka kaudella, mutta Schumin naurettavan numeropelon vuoksi Nico joutui tyytymään korkeampaan numeroon.Schumi ja Rosberg tulivat talliin yhtä aikaa.
Ei se mun mielestä mikään naurettava numeropelko ollut. Itse menen yleensä esim. kartingratavarikkojonon 4nteen autoon jos kuskeja ajoerään riittää.Niin? Nico pieksi Schumin joka kaudella, mutta Schumin naurettavan numeropelon vuoksi Nico joutui tyytymään korkeampaan numeroon.
Luulen, että asiaan vaikutti myös se seikka, ettäNiin? Nico pieksi Schumin joka kaudella, mutta Schumin naurettavan numeropelon vuoksi Nico joutui tyytymään korkeampaan numeroon.
schumi itekki sanonu, että omaa taikauskoaLuulen, että asiaan vaikutti myös se seikka, että
schumi: punainen kypärä, punaiset hanskat, punaisen kamera
nico: ketainen kypärä, keltaiset hanskat, keltainen kamera
Mersu on tosiaan tehnyt poikkeuksen, mutta kyllä yleensä on tosiaan ollut niin, että tallissa aiemmin ollut kuljettaja saa pienemmän numeron ja tulokas isomman.http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2012/12/1667210/fia-julkaisi-f1-tallilistan---yksi-on-poissa
Eikös aiemmin tallissa ollut kuljettaja saa yleensä pienemmän numeron, kuin sinne uutena tuleva?
Ei ole ollut tapana. Ainakaan Mersulla.
Ellei talli toisin ilmoittautumisessaan laita, FIA lätkäisee pienemmän numeron enemmän pisteitä keränneelle. Joissain tapauksissa kuskit haluavat pitää saman numeron (jos tallin MM-sijoitus sen sallii) tai on muita toiveita (kuten Saton ja Schumin epäonnenlukusyyt). Mainitsemastasi tavasta en ole kuullut.
No tämähän on selvä asia. :idea:Mersu on tosiaan tehnyt poikkeuksen, mutta kyllä yleensä on tosiaan ollut niin, että tallissa aiemmin ollut kuljettaja saa pienemmän numeron ja tulokas isomman.
Itse uutistekstissä sitten:Formulasirkusta uhkaa "suuri ongelma"
Tällä hetkellä näyttää siltä että meillä on ensi kaudella vain 19 kisaa. Se ei olisi F1:lle suuri ongelma, Ecclestone sanoi itävaltalaiselle Kleine Zeitung -lehdelle.
En tätä usein käytä, mutta ei tähän muuta voi sanoa kuin:En tiedä miksi eksyin Iltalehden roskajournalismin pariin, mutta sieltä nyt kuitenkin bongasin otsikon