Useimmiten pääsponsorin mukaan. Vodafone kun on punainen ja valkoistakin, niin palattaisiinko malborotyyliseen väritykseen.Miten käy McLarenin värityksen, jos kerran Brawnin autoista tulee hopeanuolia?
Kannatetaan :alppu:Useimmiten pääsponsorin mukaan. Vodafone kun on punainen ja valkoistakin, niin palattaisiinko malborotyyliseen väritykseen.
http://www.mclaren.com/latestnews/mclaren-news.php?article=380The team will continue to be known as Vodafone McLaren Mercedes, its distinctive silver-with-red livery will remain unchanged
Samat värit kuin 98-mcmursun ponttoonin yläpinnalla: mustalla pohjalla mcmursun punaiset nuolikuviot. Vodafonen leima käy ponttoonin kyljessä korvikkeesta :ahem:Harmi..joku tällainen väritys olisi ollut ihan jees
![]()
Mistä te päättelitte että Vodafone on Mesellä sponsorina? Mäkin auton säilyy kromisena ja punasena. Brawnista tulee hopea.Samat värit kuin 98-mcmursun ponttoonin yläpinnalla: mustalla pohjalla mcmursun punaiset nuolikuviot. Vodafonen leima käy ponttoonin kyljessä korvikkeesta :ahem:
McLarenin on päästävä täysin irti riippuvuussuhteestaan Mersuun. On vaikea kuvitella, että McLaren voisi pitkällä tähtäimellä kilpailla tiimin kanssa, joka toimittaa sille koneet. Tämä saattaa silti olla McLarenin lopun alku, vaikka seuraukset näkyisivätkin vasta parin vuoden kuluttua.Macilla on oma moottoriprojekti parhaillaan menossa, Dennishän yritti ostaa BMW:n moottoriyksikköä kesällä, Mersu hieman suivaantui tästä...
Macci tarvii oman moottorin F1:seen uuden superkatuauton takia jossa on omaa tekoa oleva moottori, täysi irtautuminen Mersusta sopii tähän kuvioon.
Mercedeksen panos ollut ratkaisevan tärkeää sinä aikana, kun Mclaren nousi 90-luvun puolivälin pohjamudista takaisin huipulle. Tämän asian vähättely on varsin typerää. Esimerkiksi Williamsin kohdalla ollaan nähty, miten moottoritoimittajan menettäminen voi ajaa tiimin jyrkään alamäkeen.McLarenin loppu? Miksi? Siksi että lupuvat Mersusta 6 vuoden sisällä ja ryhtyvät joko tekemään itse koneensa tai hankkivat uuden yhteistyökumppanin. Tämä mikään loppu ole vaan uuden alku.
Mun mielestä McLarenin kannattaa lopettaa tämä ikuisuusongelma ja dilemma moottoritoimittajien kanssa tähän mese-yhteistyön päättymiseen. Kannattaa ennemmin käynnistää omien moottoreiden valmistus, jolloinMercedeksen panos ollut ratkaisevan tärkeää sinä aikana, kun Mclaren nousi 90-luvun puolivälin pohjamudista takaisin huipulle. Tämän asian vähättely on varsin typerää. Esimerkiksi Williamsin kohdalla ollaan nähty, miten moottoritoimittajan menettäminen voi ajaa tiimin jyrkään alamäkeen.
Uusi alku vai lopun alku? Aivan sama, mutta lopputulos voi olla katastrofi.