Se Laajavuoren pätkä tuli pitemmälle ennen pikkutielle kääntymistä kuin AnttiL:n karttakuvassa on.
Tultiin alamäkeä ja sitten ulkokurvissa olevan A-tolpan jälkeen kaksi tolppaa (näin se muistaakseni nuotissa oli) ja sitten melkein ysikymppi oikea pienelle tielle. Ysikymppi oli vielä väärin päin kallellaan, "kaltto" Jyväskylän murteella, ja hankalasti havaittavissa. Paikkaan jarrutti mielellään liian aikaisin, siksi tolpat nuotissa. Pätkän lopussa oli hyppy ennen tuloa parkkialuelle.
Sama pätkä ajettiin "täristelynä" noin -87 tai -88. Eräs engelsmanni kaatoi Vauxhall Cheveten (tai 2000RS:n) siinä ysikymppiristeyksessä. Joku Jyväskylän seppä sen auton vielä takoi ajokuntoon seuraavaksi illaksi.