Kyllä Tätä teoriaa tossa aiemminkin jo väläyteltiin,mikä kyllä selitttäis paljon mutta ainakin tossa kuvassa polkimet ovat ainakin lopulta ylhäälläVM:ssä oli hieno juttu Henkasta syksyllä ja siinä oli myös sellainen teoria, että kaasu olisi hirttänyt, polkimen mennessä lattiasta läpi. Ei kuulemma mitään mahdollisuuksia saada renkaita lukittua jarrulla, kun kaasu pohjassa. Tämä voisi selittää, ettei jarrutusjälkiä ole. Sama vika oli hieman aiemmin ollut Alenin autossa.
Olisko Henkka ollut bensahöyryistä pää sekaisin kuten tuossa mainittiin, eikä ihan terävimmiillään kun mutkaan tultiin?S4-historiikin seuraava osa:
http://www.youtube.com/watch?v=xjq2wYSQGh8&feature=fvsr
Videolla on tarkemmin asiaa mm. käytetystä bensasta, josta joku täällä aiemmin kyseli.
No niin saatihan siitä "bensasta" jotain tietoa:thumbup:S4-historiikin seuraava osa:
http://www.youtube.com/watch?v=xjq2wYSQGh8&feature=fvsr
Videolla on tarkemmin asiaa mm. käytetystä bensasta, josta joku täällä aiemmin kyseli.
yes i or we like yours video :thumbup::thumbup:Glad you guys like my Delta S4 video's. I just wish i could read Finish so i could read this thread as its looks real intreting.
that very interesting,,he blame regulation:doubtful:Here's waht Cesare Fiorio had to say about the crash before the team left Corsica.
"The road was not to blame, the car was not to blame, and the driver was not to blame, but all three together need to be studied. The regulations just now give the drivers too much to cope with. We must quickly find a solution."
Nyt kun tietää tuon keitoksen laadun mitä polttoaineena käytettiin ja miten se vaikuttaa ihmisiin, niin tajunnanmenetys on voinut olla hyvinkin mahdollinen. Onhan siinä 2-3 viikkoa ollut aikaa altistua huuruille harjoituksissakin ja kisassa Henkka oli sitten lisäksi kipeänä.Olisko Henkka ollut bensahöyryistä pää sekaisin kuten tuossa mainittiin, eikä ihan terävimmiillään kun mutkaan tultiin?
Well, I guess you could just use good ol' Google translate, though it would probably make reading even more confusing (since there are many misspelled words and such - and translators always suck).Glad you guys like my Delta S4 video's. I just wish i could read Finish so i could read this thread as its looks real intreting.
Ei nuo puut miltään ikihongilta näytä, eli mikähän on ollut nopeus kun noihin on törmätty, vielä kun osuma on ilmeisesti tullut puun yläosaan eikä juureen joka on montun pohjalla. Luulisi että auto olisi ampunut syvemmälle "metsikköön" eikä vain juuri tien ulkopuolelle kuten tarinoissa on kerrottu.Tässä on kuva niistä puista johon Lancia osui...(kuva tieltä päin)
[/URL][/IMG]
Kuvien ja videoitten perusteella auto ei ole ollutkaan lähelläkään tietä...tai no mikä lasketaan lähellä oloksi,,mutta tuskinpa kummminkaan niin kun Kivimäki oli sanonut eli nokka olisi ollut tien tasalla...tämäkin kuva(nokka on kohti rotkoa ei tietä!!)Ei nuo puut miltään ikihongilta näytä, eli mikähän on ollut nopeus kun noihin on törmätty, vielä kun osuma on ilmeisesti tullut puun yläosaan eikä juureen joka on montun pohjalla. Luulisi että auto olisi ampunut syvemmälle "metsikköön" eikä vain juuri tien ulkopuolelle kuten tarinoissa on kerrottu.
Could you tell me the (French) name of that TF1 Documentary? Is there somewhere(url?) discussion about the documentary/the video clip, etc?I've only ever seen the footage of Toivonens crash on one programe and thats the one the clip on youtube is from.
It was a french Documentary made in 2003 to celebrate 30 years of the WRC and the footage came from a Corsican resident. It was made for french t.v station TF1.
I'd also like to see the full clip with sound.