jari5
Well-known member
^^Aikaa siihen tuhraantu:yuck: mutta nyt niitten pitäisi olla oikeassa järjestyksessä
Kyllä, oikea kulttuuriteko :thumbup:Aivan mahtavaa että joku viitsii muiden iloksi nähdä vaivaa, kiitokset! :thumbup:
Joo kyllä jos tarkoitit tuota Fiorio ja Lancian jäsenten väliset ja RAC-86 juttut niin, äkkisältään tuntuu että se on pahasti asian vierestä....mutta minun mielestäni ei niinkään, koska niissä käy hyvin ilmi minkälaista peliä Lancialla pelattiin ja minkälaisia temppuja Fiorio teki kun mietti Tallin etua.Pahasti aiheen vierestä, mutta onpas tosi kömpelöä kieltä noissa Ralliautoilun vuosikirjoissa. Mutta mielenkiintoista luettavaa toki, kiitos näistä!
jari5;1476350 Onko missään tullut kellekkään vastaa mitä parannuksia Lancialle oli autoon tullut Korsikalle?[/QUOTE sanoi:Muistaakseni ainakin lisää tehoa ja myös suurempi polttoainetankki, kun osa pätkistä oli niin pitkiä... Katastrofi leijui jo näilläkin aineksilla ilmassa.
korjattu:thumbup:Hei Jari, sivu 100 kans! Tarina jäi kesken : /
Itse taisin tuon laittaa silloin onlineen, mutta kiva kun sait youtubeen.Tässä tämä markun haastattelu joka joskus on ollu ladattavissa tässä topicissa.
mutta nyt siis youtubessa
http://www.youtube.com/watch?v=D3Mb26N3dtg
muuten olisko kelllään tota urheilukanavan pätkää kokonaisuudessaan?
Hyvä että kirjoititEn ole tähän toijckiin (itg..) aiemmin kirjoittanut mutta tulipa vain mieleen että onko aktiiveilla hallussa/mielessä TV-ohjelma 'Vauhdin Surma', jonka olen vhs-tallentanut 27.8 1987?
Sen ohjelman parasta (?) antia on Erja Toivosen yksinpuhelu, jota voisi pitää avoimena kirjeenä Cesare Fioriolle. Lesken mielestä ko. tallipäälikkö on pääsyyllinen Henkan kuolemaan.
Lisäksi ohjelmassa on ansiokas katkelma Radio Cityn Elina Heinon tekemästä Henkan haastattelusta.
Itse ajattelen tuon mahdottomuutta sillä, että tuossa tapauksessa auto olisi varmaan posottanut viivasuorana ulos tieltä. Nythän meillä on aika vahvoja viitteitä siitä, että auto on kääntynyt edes hiukan, kenties jopa pyörähtänyt.sitten vielä yksi visio: täällä aikaisemmin puhuttiin pohja panssarin puuttumisesta..
olisiko toivosen lanciassa ollut mahdollisesti jokin s-ryhmäläiseen kehitteillä ollut esim. hiilikuitu panssari testi mielessä paikallaan, joka jäi huollossa laittamatta etuosasta kunnolla kiinni, jolloin autosta olisi käytännössä tullut siipi,kun kevyt panssari olisi repsottanut etureunasta ja haukannut ilmaa alleen?
=ammattikatsoja78;1477586]kiitokset jarille.. hieno kokoelma..:thumbup:^^ Hyvä kannan otto
Faktaa tuommosille väitteille voi olla aika vähän,koska niin moneen otteeseen kun on todettu jos näistä asioita tietäville/muistajille tule mieleen kertoa asioista niin faktaa on vaike saada näille väitteille,monille kysymyksille...
Mutta muuten en ole kyllä yhtään yllättynyt tuosta että autoa on säädelty huolella...jotenki ainakin omaan silmään katsottuna,kun on "miljoona" kertaa pyöritelly noita videoita korsikalta(86),niin näyttää että Henrin auton etupää käytäytyy erinlaila kun biassionin ja Alenin keula.
Amatöörin silmin se on jäykempi ja etupainosempi kun takapää,joku alustan tekniikasta ymärtävä voisi tietenkin kertoa paremmin jos on huomannu jotain erikoista tai poikeevaa:idea: