-Auton keskellä oleva turvakehikko nykyisellään, mutta siivet ja muu muotoilu kauden 1991-1994 tasolle
-Ei lisäsiivekkeitä
-Useita rengasvalmistajia
-Asvaltti turva-alueen saa asentaa vain 5-10 m päähän radasta (välillä oltava ruohoa/hiekkaa) tai sitten WebSlaven ehdottama neljä rengasta ulkona -> drive through
-pisteet 12, 8, 6, 5, 4, 3, 2, 1. Nopeimmasta kierroksesta JA paalupaikasta piste.
-20-25 kisaa
-Britannialla, Saksalla, Italialla oltava mahdollisuus kahteen kilpailuun
-Uusien ratojen suunnittelun kilpailutus(!!!)
-Vapaa talvitestaus kuukausi MM-finaalin jälkeen
-Polttoaineen kulutus rajoihin
-1,5 l turbomylly (etanoli/muu biohömpötys/diesel/hybrid on mahdollisuus)
-Kulukatto (ei kertarysäyksellä, vaan pikkuhiljaa alaspäin)
-Formulahan on kuitenkin tulevaisuuden tekniikoiden kehittelymaa, joten vapautta tuotekehittelyyn (muutei kuitenkaan luistonestoa tai moottorijarrutusta takaisin)