Albert Oil
Hippi ja juntti
Ohitustiellä?
Se en ollut minä. Kuulitteko. En ollut!Luulin jo aluksi, että viikon kyrpänaama -titteli olisi mennyt tuplakaistanvaihdon reiluhkolla ylinopeudella tehneelle Audi-kuskille.
Vielä mitä, hetken päästä Tampereen ohitustiellä perään liimaantui sitikka joka oikealta ohitettuaan tunki pienestä raosta takaisin eteeni ja liimaantui seuraavan edelläajaneen takapuskuriin.
Ranskamobilistille menikin siis tämän viikon kunniamaininta. :thumbup:
Kompoti komps.Oliko se siinä Länkipohjan ja Jämsän välillä se työmaa? Ajoin itse siinä toissa maanantaina samanmoiseen. Ehdin tosin vähän hiljentää.
Oolrait! Meillä oli onneksi koirat kiinni turvavöillään, aika sähäkkä jarrutus siinä tuli kun huomasin viime tingassa että nyt on jonninmoinen epäjatkuvuuskohta edessä. Perässä ei ajanut ketään, joten jarrutus oli mahdollista.Kompoti komps.
Oli kummulla tuo kohta niin ei oikein kerennyt edes varautumaan kuin kaasun nostolla. Jarrutus ei enää siinä vaiheessa olisi ollut hyvä idea.
Jousituksen yläpäiden alueet kannattaa tarkistaa toimmoisten jälkeen, taksiaikana kun oli tuommosta käynyt rengillä niin melkein aina löytyi sit jotain nimenomaan McPhersonin yläpäästä, jos löytyi.Ainiin:
Ajoin perjantaina päällystystyömaalla poikittaiseen "portaaseen" jyrsityn asvaltin ja uuden pinnan välillä. Vauhtia oli jotain 80km/h, eli rajoituksen mukaan. Yleensä laittavat aina työmaalle kilometrien matkalle 50km/h kyltit, mutta tällä kertaa jäi uupumaan kun NIITÄ OLISI VITTU TARVITTU OIKEASTI!
Oli meinaan aika messevä pamaus.
Ei ainakaan tuntunut alustassa muuttuneen mikään eikä tuulilasikaan hajonnut. Vanteet myös ehjät. Ei oikein voi valittaa, että korjatkaa jollei mitään vikaa ilmene. Seuraillaan vielä tilannetta. Pistetään palkinto kiertämään vaihtoautorivistöön jollei loppupelissä muu auta.
Voisi vielä tutkia paremmin koria konehuoneen puolelta, mutta toistaiseksi ei ole ilmennyt mitään ongelmaa.
Voi hyvinkin olla, varsinkin jos ei puslista ym. löydy mitään ihmeempiä.Oliskohan tuollaiseen kajauttaminen syynä kun saippuarasian etupää kolisee aina vaan pahemmin? Olen jokusen kerran moisiin ajanut sekä kerran oikein kunnolla Bilteman lähellä olevaan monttuun.
Katsastuksessa pyysin ukkoa tsekkaamaan oikein huolella etupään ja ei löytänyt mitään välyksiä mistään, mutta autokorjaamolla sanoivat että iskarit voivat silti olla "jostain" väljät ja silti mennä katsastuksesta läpi. Keula toimii ihan ok, ei ylimääräisiä niiauksia tms.
Kustannusarvio vaihdolle (Kolmiokadulla) oli 450 e ja siksi se jäi vielä tekemättä, tosin ei se tilanne siitä ainakaan odottamalla parane
Mitä tarkoitat "McPhersonin yläpäällä"?
:thumbup:Oolrait! Meillä oli onneksi koirat kiinni turvavöillään, aika sähäkkä jarrutus siinä tuli kun huomasin viime tingassa että nyt on jonninmoinen epäjatkuvuuskohta edessä. Perässä ei ajanut ketään, joten jarrutus oli mahdollista.
Siinä piti ajella yhdessä kohtaa kilometrikaupalla ysitien sivussa, kun liikenne oli ohjattu jollekin kalapolulle.
Juu noita lähinnä ajattelin.Jousituksen yläpäiden alueet kannattaa tarkistaa toimmoisten jälkeen, taksiaikana kun oli tuommosta käynyt rengillä niin melkein aina löytyi sit jotain nimenomaan McPhersonin yläpäästä, jos löytyi.
(pari kertaa oli halkeamaa jne)
Eikö se Sony ollutkaan parempi?Vitun Dominic jumitti kännykän giffillään.