KKWCS Season 2010, round 1, Myllypuro GP

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mitä hittoa? Polttiko Kouvotsvoni itsensä loppuun jo Fioraanon testeissä ja talvikisoissa? Vai siirtyikö hän "polttoaineiden" aistinvaraisen arvioinnin tutkijaryhmään tällä kertaa?
Henk.koht. syyt.. Tosin niitten takia varmaan pyörin kahta kauheammin ulkoradoillakin tällä kaudella.
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Meneekös noi harkkojen ja a-a:n ryhmäjaot tarkoituksella näin: A:8, B:8, C:6? Vai onko jäänyt vaan ajatuskatkona kun juuri C-ryhmästä on jäänyt porukkaa pois?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ei oo maksutietoja näkynyt ainakaan mulla. :dunno:

Ja onko tosiaan niin, että C-finaalissa ajaa vaan 6 ja muissa 8 kahdeksan. Eiks nyt ois selkee 7-7-7 (Jackpot) paikka ja B, C finaaleista kummastakin voi nousta?

Vai vaiheessa vielä...
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Ei oo maksutietoja näkynyt ainakaan mulla. :dunno:

Ja onko tosiaan niin, että C-finaalissa ajaa vaan 6 ja muissa 8 kahdeksan. Eiks nyt ois selkee 7-7-7 (Jackpot) paikka ja B, C finaaleista kummastakin voi nousta?

Vai vaiheessa vielä...
Mun matikalla se kyllä menis 8-7-7 ;) Eipä kyllä haittais vaikka C-ryhmässä olis vähän väljempääkin, kun tasoerot on siellä ainakin ennakkoon kovimmat. Kisassa voitais kyllä ajaa niin että C-ryhmä olis täynnä ja molempiin finaaleihin olis näin ollen nousupaikka.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mun matikalla se kyllä menis 8-7-7 ;) Eipä kyllä haittais vaikka C-ryhmässä olis vähän väljempääkin, kun tasoerot on siellä ainakin ennakkoon kovimmat. Kisassa voitais kyllä ajaa niin että C-ryhmä olis täynnä ja molempiin finaaleihin olis näin ollen nousupaikka.
Kappas joo. :D
Mutta siis A7-B7-C8, jos niinku Follow alkuperäistä ideaa mukaillaan. Sais sit nousta sekä C:stä, että B:stä, which would nice and would give an extra rush for the drivers in each final.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Aika omituista porukkaa, kun laskua suorastaan vaaditaan. ;) :D

Ajoryhmien kanssa on tosiaan vähän kaksipiippuinen juttu.. C-ryhmälle ehkä voisi tosiaan tilaa jättääkin enemmän kun tasoerot ovat suuret..

Loppujen lopuksi mulle on ainakin sama ajaako mun ryhmässä itseni lisäksi 6 vai 7 kuljettajaa.. Luultavasti tuo on niin tasaista porukkaa, että itselleen saa tilaa ajamalla yhden kierroksen löysästi.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
22 mahdollistaa nousijan C:stä, ja B:stä...
Ja ajojärjestys sittenkin C-B-A sen aiemmin puhutun A-C-B sijaan?
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
22 mahdollistaa nousijan C:stä, ja B:stä...
Ja ajojärjestys sittenkin C-B-A sen aiemmin puhutun A-C-B sijaan?
Jos saisi esittää toivomiksen, niin pyytäisin että B-aika-ajoryhmä viimeisenä. Olisi sitten yllätysmahdollisuus, että joku meistä nousisi sinne A-finaaliin. Jos A-ryhmä vikana, niin ei mitään saumaa; kaikki suoraan A-finaaliin
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Jos saisi esittää toivomiksen, niin pyytäisin että B-aika-ajoryhmä viimeisenä. Olisi sitten yllätysmahdollisuus, että joku meistä nousisi sinne A-finaaliin. Jos A-ryhmä vikana, niin ei mitään saumaa; kaikki suoraan A-finaaliin
Mulle ei väliä koska en usko että pitotaso paljoa enää muuttuu kun on harjoituksiakin ensin tahkottu. Enempi vaikuttanee autot, mitä kukin saa. Eli tasavahvoista kuskeista esim. RX tai BMW voivat kumpikin uskoakseni yhtä hyvin päästä A:han jos eri aika-ajoryhmissä ajavatkin.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Laskut lähtee tuossa päivän mittaan, tuli hieman muuta säätöä tuossa väliin...

Ajoryhmät on 8-8-6, ensinnäkin siksi että harva haluaa luopua "paremmasta" paikastaan ja toiseksi kun C-ryhmään on laitettu muutama ?-merkki niin radalle jää tilaa sitten tarpeeksi ajaa nopeampaakin...

B ja C-finaaleista tosiaan nousee voittajat (merkattu ekaan postiin)
jotenka täysillä grideillä finaalit...
aika-ajossa 1-7 suoraan A-finaaliin,
8-14 suoraan B-finaaliin ja sijat 15-22 C-finaaliin...

Edit. Cmoney ryhmäjaot on A-C-B, ei huonointa porukkaa kylmimmälle radalle laiteta,
eikä voi myöskään viimeseksi pistää. Lisäksi A-ryhmään pääsy tuo mukanaan
händikäpin koska ratavuoro on ekana, nopeet pääsee näyttäänmallia muille hitaille :)

edit2. Näköjään väärä järjestys alotuspostauksessa, korjaan jahka pääsen kotikoneelle :)
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ajoryhmät on 8-8-6, ensinnäkin siksi että harva haluaa luopua "paremmasta" paikastaan ja toiseksi kun C-ryhmään on laitettu muutama ?-merkki niin radalle jää tilaa sitten tarpeeksi ajaa nopeampaakin...
Mun mielestä ainakin hyvä perustelu.. Tosiaan A ja B -ryhmissä on aikalailla sama onko siellä 7 vai 8 autoa. Yhtä paljon/vähän tilaa siellä on.

B ja C-finaaleista tosiaan nousee voittajat (merkattu ekaan postiin)
jotenka täysillä grideillä finaalit...
aika-ajossa 1-7 suoraan A-finaaliin,
8-14 suoraan B-finaaliin ja sijat 15-22 C-finaaliin...
Täytyy ottaa tavoitteeksi suora B-finaaliin pääsy. Sekin voi olla kovan työn takana, koska taso on sen verran kova. Toisaalta musta tuntuu ettei tavoitteella ole mitään väliä. Se ratkaisee miten hyvin auto istuu lapaseen.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Vois tavotella C-finaalin voittoa ja sitä kautta maksimaalista ajoaikaa. Kakkosnikin voittamisen voinen luovuttaa jo nyt - painoeroa tuolla lienee kuinktein 30 kiloa (jollei enemmän) ja harjoitusta kertynyt n. 1000 kierrosta enemmän (pelkästään Myllypurosta)

seli seli
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
C-finaalin podium on tavoite, kaikki muu on plussaa. Niin, ja Joni pitää viedä :wink:

Riippuu kuitenkin autotuurista aika paljon. Ei noilla treenimäärillä silleen ole väliä, kovat on aina kovia.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Oma tavote on lähinnä suorassa B-finaaalipaikassa, jos lopputuloksissa yltää top10:n joukkoon se on sitten jo superhyvin :)
(sen verran on muut petranneet viime vuodesta että A-finaalin tuskin on mitn asiaa tällä kertaa...)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Oma tavote on lähinnä suorassa B-finaaalipaikassa, jos lopputuloksissa yltää top10:n joukkoon se on sitten jo superhyvin :)
(sen verran on muut petranneet viime vuodesta että A-finaalin tuskin on mitn asiaa tällä kertaa...)
Tavoitteiden suhteen ollaan aika samoilla kalavesillä.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Muutokset ekaan postaukseen tehty, ja maksutietoja naputtelen parhaillaan :)

Domps: jep, ja ihan syystäkin, eiköhän me about samassa ryhmässä "tapella" kuitenkin :)
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Oma tavote on lähinnä suorassa B-finaaalipaikassa, jos lopputuloksissa yltää top10:n joukkoon se on sitten jo superhyvin :)
(sen verran on muut petranneet viime vuodesta että A-finaalin tuskin on mitn asiaa tällä kertaa...)
Älähän nyt aliarvioi itseäsi!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Maksutiedot lähti privalla, JOS jollekin ei ole tullut, niin pistäkää viestiä sitten
(kaikki kyllä ruksasin listalta....)

Nipsu: noh, realisti ennemminkin....
Viime vuonna olin kuudes juuri ja juuri, nyt edelle kiilaa varmasti noiden lisäksi WoPe ja Dick...
X ehkä jää taakse (elleipiilotellut vauhtiaan sitten) mutta toisaalta sä olet melkovarmasti edellä eli max. 8 sija olis tuolla parhaimmillaan mahku saada tällä elopainolla...
Jos vielåä käy vähän heikko säkä auton kanssa niin edelle menee ilman muuta Andy ja ehkä Domppari/Jacques/lfb, eli realistina hyvä jos on edes kymmenes, huonolla tuurilla 12-15 sijoilla (riippuen autosta)

Kahdeksatta sijaa paremmaksi tuskin on mitään saumaa, liian monta kevyempää kaveria kiilaa edelle kuitenkin :)
(kiihdytyksissä jään armottomasti liikaa kuitenkin)
 
Ylös