Näin minäkin sen näin. Pitkään harasin vastaan, ja sitten totesin, että on vielä tyhmempää olla ottamatta sitä kahden kympin alennusta, kun mua höylätään joka tapauksessa samalla rahalla.
Näiden asiakastutkimusten juhlituin tuloshan on se, että paljon vaippoja ostavat kotitaloudet ostavat myös paljon kaljaa.
Voikohan kauppaketjut myydä ja ostaa asiakastietokantoja?
Lieneehän ne rahanarvoista tavaraa.
Itseni kohdalta löytynee useinmiten vain tyhjää.
Meillä kun vilautetaan tarvittaessa vain paremman puoliskon kortteja.
Jossain on sanottu että useimmat ihmiset eivät osaa arvatakaan, paljonko heistä on kerätty yksityiskohtaista tietoa korttien, asiakastyytyvaisyysmittausten, kyselyiden tms. kautta.
Eri asia lienee, miten ketjut tätä tietoa osaavat käsitellä ja hallita.