Leo Turrinin blogit ja haastattelut

Nicole

Well-known member
Liittynyt
15.6.2008
Viestit
744
Joku ehdotti laittamaan näitä Leo Turrinin juttuja samaan ketjuun joten tässä ne nyt on - poistettu ;)
 
Viimeksi muokattu:

Nicole

Well-known member
Liittynyt
15.6.2008
Viestit
744
Nyt kaiken pitäisi olla oikeassa järjestyksessä ;)
 
Viimeksi muokattu:

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Suurkiitokset Nicole. Ensimmäinen kertani luettu. Täytyy vielä tavata hartaammin tuonempana. Mutta, kuten olen aikaisemminkin antanut itseni ymmärtää - tallinsa oloinen päällikkö. Osaa sujuvasti ja hyvin mm valehdella.
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Minusta Jinx sanoi osuvasti luettuaan haastattelun:
No kyllä sanoikin. Mutta sen virsiä laulat.... Tiedä sitten haastatteliko Turrini ihan tarkoituksella Domea osoittaakseen hänen heikon luonteesta ihan kirjaimellisesti vai miksi ei nähnyt samaa vaivaa jostakin mielenkiintoisemmasta persoonasta. Toisaalta olen ihan varma, että jos Kimi olisi tallissa niin Dome ylistäisi häntä ja diipadaapa.

Sen sijaan tuosta suhteesta Massaan sai Turrini jo enemmänkin irti. Suorastaan tökeröä tallipäälliköltä spekuloida keneen haluaisi nykyisen kuskinsa vaihtaa. Sama kuvottava "lojalius" jatkuu mitä sai Kimikin maistaa. Jotenkin vain tuntuu, että nykyinen päällystö ja avainhenkilöt eivät vain millään saa selkärankaansa suoraan kun aina se venkoilee johonkin suuntaa. Massa on siellä nyt siis ihan huorana ja homma muuttui hetkessä hänen suhteensa ( tai rooli oli jo hänelle varattu ja Kimi ei tuohon olisikaan sopinut ).

Kait se sitten on tätä kulttuuria, mutta vaikea on tajuta miksi tallissa aina täytyy olla joku palvottu ja joku lytätty. Muutamalla puukot selässä ja muutamat joiden takalistoa nuollaan.
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Tuo Webber -vertailu oli niin ontuva, että kertoi vain kuinka vaikeaa Ferrarilla on kiemurrella näissä moraalikysymyksissään. Domella vielä vaikeampaa kun ei osaa olla sanomatta tai valehdella edes uskottavasti. Aliarvioi selvästi muita ja lukijoita kun jo tuosta haastattelusta käy selville rivien välit. Voi kuvitella millainen kekkuli itseluottamus aina hetkellisesti tapissaan ja toisena hetkenä maassa ryömien häntä jalkovälissä.
 

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
Iso kiitos Nicolelle uurastuksesta! :thumbup:
 

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
Demonicali:

"Kaverit, en pidä tekopyhyydestä. En pidä ihmisistä jotka luulevat olevansa fiksuja. Tiedän vastustajani ja kunnioitan heitä. Mutta minä en käytä nenärengasta. Vakuutan että Ferrari ei ole koskaan julkisesti tukenut ketään. Olemme yritys. Käytämme paljon rahaa automme ajattamiseen. Ja meillä on oikeus edellyttää kuljettajilta mitä yritys joka heille maksaa heiltä vaatii. Voimme keskustella yksilöllisistä valinnoista, ajasta tai mahdollisuuksista. Mutta heiltä ei voi evätä oikeutta tehdä julkisesti se mihn kokevat tarvetta kuten Webber päätti tehdä Red Bullille. Nyt myös FIA selvensi että sääntöjä koskien tiimimääräyksiä olisi muutettava. Olen iloinen ... "
Demo on väärässä, sillä nyt ei olla yleisillä markkinoilla, vaan urheilulajin piirissä, jolloin pätevät ko. lajin säännöt, ei kapitalismisikailu.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18407
Turrini juttua Ferrari F150:n esittely päivänä.

F150? Kutsukaa Toyota

Posted by Leo Turrini Fri, 28/01/2011 - 15:44

Rakkaat ja rakastetut, selvisin vammoitta median lihamyllystä. Tuntikausien uneliaisuutta ja sisäistä kärsimystä kelo 9-14 välillä. Listaan vain muutamia avainelementtejä häikäisevästä päivästä. Ihailin Toyota-momenttia, kaikki totuus löytyy sieltä. Kieltäydyn kantamasta vastuuta mistään mitä tulette lukemaan. Te luette huonosti, minä kirjoitan hyvin.

Kiitos.

MATKAPUHELIMET

Lainaten Fortebraccion sanoja; aina kun seuraan paraateja mietin vaistomaisesti miten hyvä kapine matkapuhelin voisi olla. Ei matkapuhelimia kiitos. Ne pitäisi suunnitella siten että olisivat kuin aseistettuja autoja jotka veisivät ne pois jotka ansaitsevat päästä pois.

PROSENTIT

Tupakoijia paikalla. 2%. Perseen nuolijoita paikalla. 41%. Pätemättömiä paikalla. 26%. Toimittajia paikalla. 12 %. Todellisia ferraristeja paikalla. 18%. Jäljelle jäävä 1% on Botin joka osti kaiken.

TURKEY (KALKKUNA)

Oi, kylmä kalkkuna!!! Oi, kylmä kalkkuna!!! Oi, kylmä kalkkuna!!! (neekerit Alabamassa kiroavat kun heille tarjottu kiitospäivän kalkkuna on kylmää. Minä kirosin kun John Elkann astui estradille ja puhui mikrofoniin).

COKIS (COLA).

Hän halasi lämmöllä hyvää ystävääni Lapo Elkannia. Sanoin hänelle: eräänä päivänä sinusta tulee presidentti. Hän vastasi: mahdotonta, sama kun sanoisit että sinusta tulee Juventus jonakin päivänä. Liikuttava näytös. Täytyy myöntää. Forza Chivu.

COLA (EI COKIS).

Ilkeä CalciaBanane suostui ystävällisesti ikuistettavaksi minun iPhonella. Cola oli jopa lämpimämpi kuin yleensä. Mahtavassa kunnossa.

RAHA

Kuka oli hän joka istui erinomaisen Marchionnen vieressä ja oli parkkeerannut Cherokee jeepin Ferrarin siunatulla maaperällä? Mekaanikko? Ei. Insinööri? Ei. Gene tai Fisico? Ei. Emilio Botin, myös tunnettu Santanderin rahamestarina? Daaa niinkuin Venäjällä sanotaan. Daaaa. Daaaa. Seuraa rahaa, olé.

MUISTINMENETYS

Meidän LCDM herätti ystävällisesti aaveet henkiin estradilla. Hän siteerasi Schumia ja Todtia. Hän ei maininnut juoppoa Suomesta. Tietäisipä hän vain että Blondi tulee olemaan viimeinen maailmanmestari hänen kautensa aikana....

SHOW TIME.

Pitäisikö minun sanoa tämä? Sanon sen. F150 ei ole minkään arvoinen kun katsoo sitä. Itse autossa ei ole mitään vikaa. Kuten osakkeenomistajille selitettiin, auto Bahrainissa tulee olemaan kokonaan uusi. Se on fiktio.

VANKILA

Uskalsiko kukaan kysyä Aldo Costalta: Anteeksi mutta mitä tapahtui Chris Dyerille? Vastaus: Hänen roolinsa yhtiön sisällä määrittelee Stefano Domenicali. Käännettynä: Artikla 41 bis on otettu käyttöön, hän on nyt samassa porukassa kuin muut erittäin tiukasti kielletyt vankitoverit.

TOYOTA

Ainoa todellinen uutinen koko päivänä: F150 ei olla kehitetty ainoastaan Maranellon tuulitunnelissa vaan myös Toyotan tuulitunnelissa Saksassa. Cavallinon pomot vuokrasivat sen sitä tarkoitusta varten.

TRULLI

Jarno tietää Toyotan tunnelin ja on laittanut kaikki viinitarhansa likoon lyömällä vetoa Vettelin puolesta.

TRULLI 2.

Vaihtoehtona Trulli pistää rahansa Hamiltonin puolesta.

ZORRO

Alonso sanoi että hänen äitinsä oli pyytänyt häntä ajamaan parran pois ennen Bahrainia. Loistavaa.

MASSA

Edes Felipen äiti ei pyydä häneltä enää mitään.

KERS

Teroiassa se on viimeinen ase koska Red Bullilla on vähemmän kokemusta sillä alalla. Meillä on KERS. Heillä on Newey. Veikkaan että Red Bull on parempi?

TRICOLOR

Uutta Ferraria dominoi Espanja (Santander, Alonso), Brasilia (Massa), Sveitsi-USA (Philip Morris), Intia (Tata sponsori) jne. Mutta autossa liehuu tricolor-lippu. Emmekö me ihmiset sitten ole ihania?
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18407
Vielä lisää...

Agnelli, Tomba ja uusi Ferrari

Posted by Leo Turrini Wed, 26/01/2011 - 12:26

En edes muista kuinka monessa Ferrarin presentaatiossa olen ollut. Jokatapauksessa F150:n debyytin aikana aloin yhdistellä muistini lankoja. Ihan tuosta noin vain.

ENSIMMÄINEN.

Oli 80-luvun alku. Maranellossa Turbo oli muutettu uskonnoksi ja kauden keskivaiheilla lanseerattiin uusi auto. Uskon että se oli vuonna 1983 koska muistan että siellä oli Arnoux ja ikävä kyllä siellä oli myös Gilles. Vanhin, ts. Drake (Enzo Ferrari) teki minuun suuren vaikutuksen tavalla millä hän kohteli toimittajia. Hän näytti leijonankesyttäjältä, tosin leijonien sijaan siellä oli lauma lampaita hypnotisoituneena hänen luonteensa suunnattomasta karismasta. Olin nuori silloin ja tunsin ihailua Enzo Ferraria kohtaan. Myönnän: koko elämäni aikana vain kaksi ihmistä ovat saaneet minut ihailun tilaan. Hän oli yksi. Toinen oli Sandro Pertini, tasavallan presidentti jonka tapasin Quirinalessa lokakuussa 1987.

Kaksi italialaista jotka olivat hyvin erilaisia, hyvin erilaisilla ideoilla. Mutta yhteen pistettynä he olivat Italian kermaa 1900-luvulla.

LOUKKAUS.

Ah, FA 92!!!

Voisin melkein sanoa että se oli vuosisadan saavutus. Se oli Alesin ja Capellin auto. Kaikki rakastivat sitä presentaatiossa. Enkä liioittele. Se sai raivoisat aplodit. Me sanomalehdistä ja TV:stä huusimme kuin lentokoneessa joka lensi ylösalaisin. Eleganssin mestariteos. Sillä oli vain yksi pienenpieni marginaalinen puute: se oli kottikärry, ei kilpa-auto. Montezemolo joka oli lakimies siihen aikaan, hänen täytyi arvata se koska hän ei edes ilmaantunut koko seremoniaan; paras puolustus on pako.

HIIHTÄJÄ (Jean Alesi)

Ferrarin historiassa on myös pitkiä melankolian jaksoja. Muistan esimerkiksi vuoden 1995 auton, viimeinen ennen Schumia. Odotukset bussissa joka vei radalle eivät olleet korkealla. Autolla spinnasi Alesi ja Berger mutta kunniavieraana oli ... Alberto Tomba! Alberto Tomballa ei ollut mitään tekemistä auton kanssa joka oli kuin kaali mutta talvella se dominoi jokaisessa kisassa ja täten nosti hänen suosiotaan Cavallinossa. Tomban ja Alesin läsnäolo johti hyvään sillä Alesi voitti ainoan GP:n huteran uransa aikana. Siitä tulee sanonta jonka kaikki hyvin tuntevat: Alesi voitti vain yhden GP:n enemmän kuin minä....

PINGVIINI (Jean Todt)

Todtin aikakauden ja Ferrarin menestyksen aikana presentaatiot olivat dramaattisia ja mahtipontisia esityksiä. Muistan muutamia Gianni Agnellin esityksiä Hollywood-tyyliin. Lakimiehellä (Luca di Montezemelo) oli yksi etu: hän oli halukas puhumaan jokaisen kanssa joka häntä lähestyi. Tämä itseasiassa paljastaa heidän 'suositun' suuren avoimuudeen kun Agnelli itse asiassa ei koskaan kuunnellut vakavasti ketään. Hän oli loistava näyttelemään kuuntelijaa.

Kerran Schumi selitti hänelle 10 minuutin ajan miten tietty osa uudessa autossa toimi. Agnelli nyökkäsi ja hymyili, jätti saksalaisen ja kysyi Montezemololta: Mitä tarkoitusta varten tämä nappula ratissa on?

Se oli sama nappula jota vanha saksalainen setä oli 10 minuutin ajan selittänyt puhuessaan herra Fiatin kanssa.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Kehenhän tuo viittaa Gillesillä vai onko tuo käännetty väärin?
Tai sitten Turrini vain muistaa väärin sekä sen mistä vuodesta oli kyse että milloin G. Villeneuve kuoli. Vaikea kyllä uskoa arvostetusta italialaisesta toimittajasta, jonka pitäisi olla erityisen hyvin perillä juuri Ferrarin asioista.

-Edit- Vuosi vaikuttaa oikealta, 126C3 otettiin käyttöön kesken kauden. Ehkä se on Turrinin "huumoria".
 
Viimeksi muokattu:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18407
Vaihteeksi Turrinia:
Brawn vai Magilla Gorilla?

Posted by Leo Turrini Sat, 26/02/2011 - 18:36

Kaverit, minun täytyy näin viikonlopun alla heittää elämänlanka monille Schumi-faneille.

Faktat tiedetään.

Ensimmäisten kolmen session jälkeen Michael Schumacher antoi lausunnon mikä aiheutti hänen faneissaan paniikkia. Muistan lyhyesti: Mercedes ei pysty taistelemaan mestaruudesta ja saatan voittaa korkeintaan kisan tai kaksi.

Meidän Otelma on jo uhannut vetää ranteet auki. Hän myös kykenee tekemään sen.

Nyt Banaaninsyöjä on tullut avuksi. Hän itse. Ross Brawn. Hän on se mies jonka kanssa vanha saksalainen setä voitti kauniit 7 mestaruutta Benettonilla ja Ferrarilla. Se Hamiltonista, Alonsosta, Vettelistä ja muusta joukosta.

Banaaninsyöjä on nyt uskoutunut Daimler Benzin verkkosivulle.

Älä huoli, Otelma.

Automme ei ole epäonnistunut.

Yksinkertaisesti törmäsimme jäähdytysongelmaan, kyse on lämpötilasta. Lyhyesti sanottuna olemme loistavasti ratkaisset ongelman.

Me sovimme Mercedeksellä yhdessä Schumin kanssa että testaamme Espanjassa auton 'perus'-versiota koska halusimme tutkia sen potentiaalit. Tulette näkemään auton uudistukset kun on aika.

Saatamme nyt olla hitaampia kuin muut mutta Australiassa voitte odottaa toisenlaista tulosta, Brawn lopetti.

Uskoako häntä?

Eikö uskoa häntä?

Minä annan vastaukseksi 'kyllä'.

Vai aiotteko lähettää minut suoraan kaloille banaaninkuorista tehdyssä korissa?

Onko Ross Brawn nero vai onko auto versio Magilla Gorillasta?

Linkki
 
Viimeksi muokattu:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18407
Muutamia Turrinin kertomuksia kisaviikonlopuista...

Ensimmäinen kerta F1:ssä

Posted by Leo Turrini Wed, 23/02/2011 - 18:45

1) BRASILIA 1989.

Se oli alku minulle. Olin jo ollut kisoissa mutten koskaan ensimmäisessä kisassa. Se oli fantastinen GP. Barnardin Ferrari ei liikkunut metriäkään, Mansell epäonnistui aika-ajossa mutta todellisena leijonana hän meni ja voitti kisan. Väkivaltaisia tunteita, hieno päivä.

2) AUSTRALIA 1998.

Ei, minä sanon. Olen tällä clogilla oikeudenmukaisesti tuominnut historiallisen trendin siitä miten outoja asioita tapahtuu Ferrarin käytävillä, tiimikäskyjä jne. Mutta kun olin Melbournessa niin McLaren oli se joka dominoi, Hakkinen ykkösenä ja Coulthard kakkosena. Ron Dennis loi omin käsin sotkun varikolla, suomalainen sai penaltin koska tiimi teki virheen ja playboy Coulthard löytää itsensä kärjestä ja hänellä on käytännössä voitto kotona. Ja mitä tapahtui senjälkeen? Selvisi että McLarenin varikolla he olivat päättäneet palauttaa muutetun tasapainon joka olisi antanut skotille hänen ensimmäisen voittonsa mutta hän ymmärtää ettei Mikaa pidä häiritä. Davidone nostaa jalkaa kaasupolkimelta, hidastaa, Mika saavuttaa hänet ja ohittaa hänet. Jokainen antaa kehuja. Eläköön urheilu. Eläköön urheilu!?? Jos Pingviini (Todt) olisi tehnyt jotakin samankaltaista asia olisi ollut aivan toisin. Kaksi painoa ja kaksi mittaa? Täsmälleen, tulisi olla kaksi painoa ja kaksi mittaa.

3) BRASILIA 1994.

Senna esiintyi viimeisen kerran oman kansansa edessä. Se oli Sennan ensimmäinen kisa Williamsilla. Väkijoukko oli kirjoittanut Interlagosin radan täyteen sanoilla: 'Ayrton, o tetra e nosso', Ayrton, neljäs maailmanmestaruus on meidän. Tuo viikonloppu ei ollut miellyttävä idolille koska Benettonin Schumacher ohitti hänet varikolla ja saksalainen oli kova luu jopa Sennalle. Vasta myöhemmin huomattiin että Benetton oli nopeuttanut heidän varikkopysähdyksiään kielletyllä tankkauslaitteella. Joka tapauksessa Michelone ei voinut tehdä sille mitään ja hän pysyi radalla Ayrtonin kanssa, se oli huikea kaksinkamppailu vanhan ja nuoren välillä. Samanlaista kaksinkamppailua ei koskaan nähty koska seuraavana vuotena Aidan GP'ssä 1994
Senna oli kolarissa startin jälkeen ja meitä odotti nurkan takana kavala Imola.
Linkki
 
Viimeksi muokattu:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18407
Vielä jotain...
Vieläkin peruutetusta GP'stä ja ihmisoikeuksista

Posted by Leo Turrini Tue, 22/02/2011 - 11:30

Tässä muutama ajatus jonka haluan jakaa ystävieni kanssa. Koska kyseessä on asiat jotka koskevat jokaista.

Olin eilen päivällisellä uskotun insinöörini Mauro Forghierin kanssa ja me nauroimme makeasti kun hän kertoi minulle LdM'n viimeisistä 'olympialaisista' takaiskuista ja Bernien ja Pingviinin ongelmista.

1) YK edustaa noin 200 maata. Noin puolet niistä eivät tiedä mitään demokratiasta, eivät kunnioita ihmisoikeuksia eikä heillä ole harmaintakaan aavistusta siitä mitä vapaus ideana tarkoittaa.

2) Bahrain on todellakin vähemmän kusinen paikka kuin muut. Se on ainoa valtio Persianlahdella missä pidetään vaaleja, siellä on parlamentti missä oppositio on edustettuna jne.

3) Olen ollut formuloiden takia usein Bahrainissa. Ongelmana on konflikti sunnien ja shiojen välillä. Jälkimmäiset ovat suurempilukuisia mutta voima on edellisten käsissä, alkaen kuninkaallisesta perheestä.

4) Otetaan F1-maailmankartta esiin. Onko Kiina vapaa valtio? Ei. Onko Singapore vapaa maa? Ehkä huorille. Onko Abu Dhabi vapaa maa? Sen pitäisi olla. Malesia? Hmmm, siitä voisi keskustella...

5) Tämä puhe käsittää tietenkin koko urheilubisneksen. Olympalaiset menevät Qatariin, ne pidettiin jo Beijingissä jne.

6) Periaatteessa on hyvin mukavaa sanoa 'oh, älkää seuratko rahan väriä, pysykää erossa paikoista missä valtaapitävät organisoivat suuria tapahtumia mutta eivät kunnioita yksilöiden perusoikeuksia.

7) Voiko sen tehdä? Voi. Se on vain kysymys valinnasta. Rahoitus on ensimmäinen asia. Mennäänkö taaksepäin? Mennään. Jos Singapore tai Bahrain tai Kiina tuhlaa vuoreittain rahaa GP'n takia niin silloin paikallisten yleinen mielipide ei koskaan saa vahvuutta ja vapautta kilpailla. Joten pitäkäämme yllä F1-bisneksiämme. Jos Singaporessa, Bahrainissa, Kiinassa tai Abu Dhabissa olisi vapaus niinkuin me sen käsitämme, voin vakuuttaa teille ettei yksikään valtio pistäisi pystyyn komeata Grand Prix -kilpailua.

8) Huomioitavaa kuitenkin on se että vuonna 1980 Neuvostoliitto sai Olympialaiset. Kommunismin Tsaari. Amerikkalaiset boikotoivat Olympialaisia Afghanistanissa meneillään olevan sodan takia .

9) Noin kymmenen vuotta myöhemmin Berliinin muuri revittiin alas ja kommunismi kaatui, myös Moskovassa. Venäläiset ystävät kertoivat minulle että Olympialaiset vuonna 1980 auttoivat hitaan muutoksen alkuun. Kun venäläiset näkivät läheltä vapaan maailman nuorison he myös näkivät samanikäisten eron. Ja F1 laskeutui Unkariin vuonna 1986 kun Rauta Esirippu oli vielä toiminnassa ja myös he kertoivat minulle saman: tapahtuma oli sytyke muutokseen. Oliko Kiina vuonna 2008 immuuni Olympialaisten vieraiden erilaisuudelle?

10) Eikö logiikka jo sano ettei eristys ole hyväksi missään valtiossa? Voisi jopa olla parempi tuoda esiin arvoja joihin me uskomme, pitää ovia auki, hyväksyä vertailu, lyhyesti sanottuna liata kädet? 'Leikitään' keskenämme tai 'leikitään' kaikkien kanssa?

11) Olen elämäni aikana miettinyt tiettyjä asioita noin 30 vuoden ajan. Ja tunnustan: en ole vieläkään löytänyt vastauksia.
Linkki
 
Viimeksi muokattu:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18407
F1 toteutuu kuukauden päästä

Posted by Leo Turrini Sun, 27/02/2011 - 19:47

Cloggarit!!! Cloggarit! Juopon Blondin orvot! Vanhan Saksalaisen Sedän nostalgikot!

Odottakaa.

Kuukauden kuluttua tiedämme kauden ensimmäisen GP'n järjestyksen Australiassa missä kengurut ja koalat tappelevat toisiaan vastaan.

Jaksakaa odottaa!

Ja vastatkaa.

Tässä minun mielipiteeni siitä mitkä ovat ne kymmenen ihmeellisintä asiaa mitä voisi tapahtua tulevan kauden aikana.

Kertokaa minulle omanne, niiden ei tarvitse olla liian loogisia.

1) Michael Schumacher voittaa Australian GP:n Mercedeksellä.

2) Yllättyneenä tästä tapahtumasta Mercedes ilmoittaa välittömästi vetäytyvänsä F1-sarjasta koska tietävät ettei sama tule koskaan enään tapahtumaan.

3) Kauden aikana Massa on säännöllisesti Alonson edellä aika-ajoissa.

4) Massan vaimo levyttää laulun yhdessä Tricarion kanssa ja haluaa esiintyä seuraavassa Festivalbarissa. Laulun nimi: 'Olet aina oma jouseni'.

5) Luca 'Valehtelija' Colajanni aloittaa uuden trendin ja alkaa hymyillä suorissa tv-lähetyksissä, hän jopa kertoo vitsejä aivan kuin Berlusconi.

6) Jean Todt esittelee pojantyttärensä Silvio Berlusconille Italian GP'ssä.

7) Kimi Räikkonen jättää rallin protestina: Ferrarin kultakautensa aikana Pingviini ei kertaakaan esitellyt häntä pojantyttärelleen joka on kisu jota on kasvatettu ostereilla ja shamppanjalla.

8) Lewis Hamilton paljastuu homoksi sen jälkeen kun Jenson Button torjui hänet yhtenä lauantaiyönä Malesiassa.

9) Mark Webber tulee ulos kaapista ja väittää olevansa 'flexiseksuaali'. Hän myöntää että erityisesti Vettelin finnit saivat hänet raivon valtaan.

10) Koba voittaa maailmanmestaruuden 2011 koska on jo aika että kuskit ovat taas ne todelliset päähenkilöt F1:ssä, huorat pistetään sivuun.

Hyvää viikkoa kaikille.
Linkki
 

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
Kiitos noista. 'Flexisexuaali' nauratti erityisesti tuossa viimeisessä. :D
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18407
Linkki
Alonso ei luota Pirelliin

Posted by Leo Turrini Tue, 01/03/2011 - 12:33

Tässä jotakin koska pidin sitä hauskana.

Kuka sanoi seuraavan lauseen?

'Se on kuin jalkapallo-ottelu missä Real Madrid tai Barcelona olisivat pakotettuja rangaistuspotkuun puolen tunnin välein huolimatta siitä miten muut joukkueet pelaavat kentällä'.

Oliko se Berlusconi nyt kun kaikki ulkoinen höpinä on ohi?

Ei.

Oliko se Andrea Agnelli, Ferrarin tuleva presidentti joka ajatteli tulevaa matsia lauantaina Juventuksen ja AC Milanin välillä?

Ei.

Oliko se Gaddafi joka on suljettu bunkkeriin mutta joka on aina valmis antamaan loistavia haastatteluja, sellaista aineistoa että minä soisin hänelle poliittisen suojan Kuuluisuuden saarelle.

Ei.

Se joka sanoi tämän lauseen oli Fernando Alonso.

Osoittamalla sormea Pirellin uusien renkaiden laatua vastaan. Että Pirellin laatu on niin heiveröistä että se itseasiassa pakottaisi huipputiimit, Barcelonan ja Real Madridin, jatkuviin varikkopysähdyksiin antaen näin teoreettisen yliotteen niille jotka kulkevat hitaammin.

Kysymyksiä.

Onko El Banco kriittinen koska kengät on 'made in Italy'?

Bluffaako hän?

Onko hänellä joitain pahoja ajatuksia?

Onko tämä vain tapa täyttää vapaa-aika nyt kun Bahrain peruutettiin?

Olen hieman hämilläni.

Viimeinen kysymys.

Kuka on ylivoimainen Barcaan nähden?

Pelkään että se on Red Bull ...
 
Ylös