Niin, Ferrarin ratissahan on nappula ylikierroksille, kuten
tämä postaus kertoo (nappula 4). Mitä se sitten tarkoittaa kierrosrajoitussäännön aikana on toinen juttu.
Itse luulisin, että koneita kierrätetään sinne tappiin ihan normaalisti, ellei sitten erikseen haluta säästää bensaa/moottoria. Ajettiinhan sitä aikoinaan yli 20k kierroksillakin, joten ei tuo 18k varmaan mikään ongelma ole.
Tämä tekee tuosta napista erityisen mielenkiintoisen. Varmaan liittyy sitten niihin Bensan seoksiin ja siihen, että kaikenmoiset elektroniset säästömoodit otetaan poies.
Sinänsä on hassua, että kyseisestä napista täytyy erikseen kilpakuljettajalle mainita. Felipelle myös annetaan vinkkejä joidenkin mutkien oikeaoppiseen läpiviemiseen. Onko tälli aiheuttanut kuitenkin jonkinlaista muistamattomuutta, vai miksi Felipeä joudutaan kaitsemaan?