Tallit 2011

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Mä en ihan ymmärrä tätä hakuprosessia. Syynätään kyllä viimeisen päälle onko puitteet kunnossa (mikä on tietty hyvä asia), mutta nyt ollaan kuitenkin jo syyskuun puolella. En tiedä pitääkö huhut EE:n tuulitunnelitestistä paikkaansa, mutta jos tässä kohtaa vuotta aloittaa tyhjästä uuden auton suunnittelun, niin tuloksena on tämän kauden uusia talleja vastaava kyhäelmä, eikä mikään kilpailukykyinen F1-auto. Uuden tallin kohtalo olisi pitänyt päättää jo aikoja sitten, jotta mahdollisella tulokkaalla olisi edes jotain jakoa.

edit: ja mihinkäs ne puheet budjettikatosta yms. on hävinnyt. Hondan, BMW:n ja Toyotan kohtalo tuntuu unohtuneen.
 
Viimeksi muokattu:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Mä en ihan ymmärrä tätä hakuprosessia. Syynätään kyllä viimeisen päälle onko puitteet kunnossa (mikä on tietty hyvä asia), mutta nyt ollaan kuitenkin jo syyskuun puolella. En tiedä pitääkö huhut EE:n tuulitunnelitestistä paikkaansa, mutta jos tässä kohtaa vuotta aloittaa tyhjästä uuden auton suunnittelun, niin tuloksena on tämän kauden uusia talleja vastaava kyhäelmä, eikä mikään kilpailukykyinen F1-auto. Uuden tallin kohtalo olisi pitänyt päättää jo aikoja sitten, jotta mahdollisella tulokkaalla olisi edes jotain jakoa.
Eli nyt pitäis päättää kuitenkin joku tiimi, joka sitten aloittaisi kaudella 2012.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Eli nyt pitäis päättää kuitenkin joku tiimi, joka sitten aloittaisi kaudella 2012.
Tai antaa ensi kaudeksi osallistumisoikeus ilman -velvollisuutta. Lupa tulla mukaan 2011, jolloin autoa ja sponsoriasioita saa rauhassa rakentaa. Kisaamaan sitten kun on auto ja rahkeet kunnossa. Ja kauden 2012 alusta sitten tosissaan.

Tällöin sponsoreitakin olisi helpompi saada ja auton suunnittelu ei olisi vain varmuuden vuoksi-toimintaa.
 

Pahkasika

Well-known member
Liittynyt
12.1.2008
Viestit
2319
Sijainti
Oulu
edit: ja mihinkäs ne puheet budjettikatosta yms. on hävinnyt. Hondan, BMW:n ja Toyotan kohtalo tuntuu unohtuneen.
FOTAhan sopi kulujen leikkauksista budjettikaton sijaan. Ovat vissiin toimineet, kun ei ole juurikaan julkisuudessa tuota asiaa pyöritelty.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Turhaan spekuloitte sillä mitään uutta tiimiä ei tule. Suljetaan ja arkistoidaan. :D
Ymmärrän, ettei Superleague Formulaa seuraava osaa odottaa, että joku muukin olisi kiinnostunut samasta aiheesta. Täällä F1-puolella olemme kuitenkin edellyttäneet muutaman edellisen viestin lukemista varmistukseksi siitä, ettei joku muu ole juuri lähettänyt viestiä samasta aiheesta.
 

Kakenstain

Wololo
Liittynyt
1.4.2009
Viestit
649
Perhanan USF1, nyt ei saadakkaan sitten 13 tallia vähään aikaan :dunno:
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Varmaan meinasi sitä, että USF1 teki FIA:n aika varovaiseksi valinnoissaan. 24 autoakin on sentään paljon parempi kuin pitkään aikaan.
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Hyvä vaan ettei tule uusia talleja. Nää Lotukset, Virginit ja HRT olisivat myös voineet jäädä suosioilla pois. Ite en ainakaan kaivannut kuutta "Minardia" pyörimään nilkkoihin... :cool:
 

Kakenstain

Wololo
Liittynyt
1.4.2009
Viestit
649
Varmaan meinasi sitä, että USF1 teki FIA:n aika varovaiseksi valinnoissaan. 24 autoakin on sentään paljon parempi kuin pitkään aikaan.
Juuri näin. Muutenkin samaa mieltä sun kanssa, 20 auton ruudukko oli aneeminen. Pikkutallien fanittajana enempi parempi
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Varsinkaan niille, jotka fanittaa pelkästään kärkitalleja. 20 auton ruudukko oli aneeminen.
Ite en talleja niin fanita mutta Kimiä tuli seurattua ajo sitten missä tallissa tahansa. Totta kai kärkitallit eniten kiinnostaa kun siellä se ollennainen asia tapahtuu. Ketä oikeesti kiinnostaa nää uudet tallit jotka ovat radalla jatkuvasti tiellä pujottelukeppeinä.
 

Kakenstain

Wololo
Liittynyt
1.4.2009
Viestit
649
Ite en talleja niin fanita mutta Kimiä tuli seurattua ajo sitten missä tallissa tahansa. Totta kai kärkitallit eniten kiinnostaa kun siellä se ollennainen asia tapahtuu. Ketä oikeesti kiinnostaa nää uudet tallit jotka ovat radalla jatkuvasti tiellä pujottelukeppeinä.
Minä! Lotus ja Hispania lempitallit. Virginistä en kyllä niin välitä
 

Juustoinen

New member
Liittynyt
7.9.2010
Viestit
4
Ite en talleja niin fanita mutta Kimiä tuli seurattua ajo sitten missä tallissa tahansa. Totta kai kärkitallit eniten kiinnostaa kun siellä se ollennainen asia tapahtuu. Ketä oikeesti kiinnostaa nää uudet tallit jotka ovat radalla jatkuvasti tiellä pujottelukeppeinä.
Fanitan jostain syystä aina niitä häntäpään pikkutalleja ja kuskeja.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ketä oikeesti kiinnostaa nää uudet tallit jotka ovat radalla jatkuvasti tiellä pujottelukeppeinä.
Hep. Kaikki tallit ja kuskit kiinnostaa. Koska mukana ei ole erityisiä suosikkeja sen enempää kuski- kuin tallipuolellakaan, kaikki kiinnostaa tasaisesti. MM-taistelu sen sijaan on melkoisen yhdentekevä, koska minulle on se ja sama kuka voittaa. Lajin suola on erottuvan hienot suoritukset ja yleisemmin ennakoitua paremmat tulokset.
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Mä sitten taas liputan Virginin (Manor) puolesta. En tiiä miksi, mutta jotenkin tuntuu niin symppistallilta. Eipä taida hetkeen olla tullutkaan uutta tallia joka olisi ottanut vastaavanlaisen askeleen pikkuformuloista kohti kuninkuusluokkaa. Aikojen saatossa tallin riveissä ovat ajaneet mm. semmoiset nobodyt kuten Kimi Räikkönen ja Lewis Hamilton.

Mitä nyt noin yleensä tulee häntäpään tiimien seuraamiseen, niin mua kiinnostaa se fakta, että sieltä ei pääse kuin ylöspäin tai sitten pois koko sirkuksesta. Se, että vajailla resursseilla joku pystyy kampeamaan itsensä keskikastiin merkkaa mulle nykyään paljon enemmän, kuin että onko Ferrari/McLaren valmistajien mm-sarjan kolmas.
 
Ylös