Puhis
Banned
Löytyykö jostain muuten lähetystä/radiota tälle? Olisi kiinnostavaa kuunnella tässä samalla. Hyvin on Kimble vetänyt, ei voi muuta sanoa. :thumbup:
Tulee tietysti ekana mieleen, että onko tuo taas jotain kikkailua... Toivottavasti ei.Mitäs Ogierille tapahtu.. tipahti liki 3min päähän kärjestä?
http://wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=250. Tuolta kuuluu enganninkielinen ralliradio. Muuta tapaa seurata livenä ei taida olla, väliaikatietojen lisäksi.Löytyykö jostain muuten lähetystä/radiota tälle? Olisi kiinnostavaa kuunnella tässä samalla. Hyvin on Kimble vetänyt, ei voi muuta sanoa. :thumbup:
Olihan kyseessä kuitenkin jo seitsemäs vai kahdeksas WRC-ralli ja kokemusta kuuden seitsemän vuoden verran rallivehkeistä. Siitä en tiedä onko muita kisoja tykitellyt noiden lisäksi. Kimillä taitaa olla about kymmenes ralli koko ajourallaan.Legendasta en tiedä, mutta Mattias Ekströmillä ei käsittääkseni mitään ihan hirveää rallitaustaa ollut, kun ajeli WRC-Skodalla muistaakseni viidentenä ennen keskeytystään Ruotsin ralllissa muutama vuosi sitten.
Burcu Cetinkaya oli minulle uusi tuttavuus, mutta kaunis ja nopea sellainen.
Toi on hiukan samaa osastoa kun selostetaan, miten ratakisoissa takana tuleva auto saavuttaa mutkassa, mutta sitten se edellä menevä taas ottaa eroa mutkan jälkeen suoralla. Vaikka ajallisesti ero on koko ajan sama. Jotkut asiat ei vaan mene jakeluun pidemmän ajankaan kuluessa.Kimikin tulee kyllä todella hienosti! Mutta menee järki tohon Maikkarin asiantuntevaan lähetykseen, missä jaksetaan jauhaa, että mitä nopeampi pätkä on, sitä vähemmän Kimi jää kärelle... Ihanko totta? Missähän sitä eroa pääsisi syntymään, kun kaikki ajavat kaasu pohjassa? Ihan samanlailla ne muutkin jää vähemmän kärelle...
Eikös se ero johdu ihan vaan siitä, jotta toinen osaa painaa paremmin kaasua ja toinen kääntää mutkissa?Toi on hiukan samaa osastoa kun selostetaan, miten ratakisoissa takana tuleva auto saavuttaa mutkassa, mutta sitten se edellä menevä taas ottaa eroa mutkan jälkeen suoralla. Vaikka ajallisesti ero on koko ajan sama. Jotkut asiat ei vaan mene jakeluun pidemmän ajankaan kuluessa.
Joo. Ja kolmas osaa jarruttaa. Hiukan samaan tapaan kuin poliiseilla menee luku- ja kirjoitustaito vanhan vitsin mukaan.Eikös se ero johdu ihan vaan siitä, jotta toinen osaa painaa paremmin kaasua ja toinen kääntää mutkissa?
Se on kyllä jännä mitenkä kärjessä ajavat osaavat aina painaa paremmin kaasua kuin perässä hiillostajat.Joo. Ja kolmas osaa jarruttaa. Hiukan samaan tapaan kuin poliiseilla menee luku- ja kirjoitustaito vanhan vitsin mukaan.
Jos kärjessä ajajilla on pidempi liikerata kaasussa, jolloin sen kaasun pystyy ikäänkuin painamaan syvemmälle :idea:. Ja sori kun tällaista off-topic -hölinää postailen tässä nyt .Se on kyllä jännä mitenkä kärjessä ajavat osaavat aina painaa paremmin kaasua kuin perässä hiillostajat.
Ennustankin, että radio tulee syrjäyttämään television tulevaisuudessa. Eiku.Ralliradio on kyllä loistava keksintö. Ei lähimainkaan niin halvauttava tai lamauttava kuin televiissio. Aamupäivän lähetyksen aikana tein ohjelmaa kuunnellessani perikunnalle sapuskaa ja muuta puuhastelua, samalla kuunnellen haukkana radiota. Nyt iltapäivällä, nokosten jälkeen, tein Pilatekset ja muut jumpastelut samalla kun WRC-radio piti minut ajan tasalla Turkin MM-rallin tapahtumien suhteen. Excellent!:thumbup:
Nyt ne sitten arpoo huomisen lähtöjärjestystä. Kuka lähtee kekänä?